Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fatal_flower

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:31

:wave: mag ik me hier ook melden?
Ik ben enkele weken geleden begonnen, na les 5 gooide een griepje roet in het eten. Het duurde even voor ik helemaal hersteld was, dus daarna ben ik weer helemaal opnieuw begonnen. Nu loopt mijn vriend ook mee, dus nog gezelliger ook. Morgen les 3. Ik ren met de start to run app op mijn telefoon. Die bevalt goed.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:54

Welkom!

Mijn definitieve uitslag van gisteren was nog een stukje sneller: netto tijd 53 minuten 33 seconden *\o/*

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:02

Wow, netjes hoor! +:)+

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 12:47

Het is echt heeeerlijk weer om hard te lopen. Helaas heb ik de hele dag stage..

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:41

Welkom fatal_flower! :wave:

Wendy wat een goede uitslag! :D

Zo, ik heb net les 10 gedaan in het héérlijke weer! Wow wat ging dat snel voorbij zeg..!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:49

Dat zou ik ook wel willen. Helaas moet ik gewoon de hele dag werken ;(

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:37

Wendy schreef:
Haha, ik zeg lekker niet hoe bejaard ik ben :')

Een broekie...
Mooie nieuwe schoenen, ze lijken erg op die van mij, alleen de kleuren lijken wat af te wijken. Ik heb de Triumph 10.

Ik kan eindelijk weer internetten, vanaf donderdag kon het opeens niet meer en KPN blijkt erg traag...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:58

Balen Karin!
Ik zit helaas ook op het werk, waar alles kruipt qua tempo, met niks te doen. :')
Ik heb geen rechten om bewerkingen uit te voeren en degene die me die rechten zou kunnen geven heeft wél vrij, dus ik zit hier voor Jan met de korte achternaam. -O-

Gelukkig heb ik wel m'n autotheorieboek bij me.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:19

Ik heb ook heerlijk gelopen. Moet eigenlijk donderdag en zaterdag weer maar dat komt zeer slecht uit dus ga nu.vrijdag en maandag.. Zou dat erg zijn om een keer af te wijken?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:29

Nee hoor, dat geeft niks. :)

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:04

Pff hier maandag en vandaag niet kunnen lopen, op het moment enorme stress ivm thuissituatie. Hoop vrijdag wel weer even te kunnen om nog een beetje op pijl te houden. En dan loop ik de week erna de training die ik deze week had moeten lopen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:33

Je kan met het lopen ook even lekker je hoofd leeg maken Seni. :)

Ik heb net ook een rondje lopen bikkelen.
Afstand: 11.01 km
Tijd: 59:50
Gem. snelheid: 11.0 km/u
Calorieën: 615 C

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:22

Waar halen jullie toch de tijd vandaan om zulke lange afstanden te lopen, en dat midden op de dag! Ik werk 5 dagen per week, fulltime, studeer ernaast, daarnaast mijn paard nog. Mag blij zijn als ik een paar avonden per week een half uurtje over heb om te gaan lopen vanaf 9 uur savonds...

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:36

naam schreef:
Waar halen jullie toch de tijd vandaan om zulke lange afstanden te lopen, en dat midden op de dag! Ik werk 5 dagen per week, fulltime, studeer ernaast, daarnaast mijn paard nog. Mag blij zijn als ik een paar avonden per week een half uurtje over heb om te gaan lopen vanaf 9 uur savonds...

Vraag ik me ook af :=

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 17:37

Ik heb gisteren weer gelopen na de 2 dagen rust. Maar omdat ik de dag ervoor een flink stuk gewandeld had en wat stijve kuiten had heb ik voor de zekerheid les 2 nog maar een keertje aangezet i.p.v. les 4. Les 3 doe ik morgen nog een keertje want die vond ik de vorige keer erg pittig. Ik had ook wel verwacht dat mijn lijf her en der zou protesteren, ik slik er ook zware medicatie bij en daar zal ik mijn conditie niet sneller mee opbouwen :P

Ik ben verder afgekeurd dus ik kan lopen wanneer ik wil.

Heeft iemand die nieuwe adidas schoenen al gezien? Ik zag een reclame voor die "boost" zolen die zouden extreem goede demping geven?

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:43

Hallo,

Mag ik ook meepraten?

Ik probeer ook met enige regelmaat een rondje te hardlopen. Echter met 2 kids, werk, paard en vriend die ook nog wel eens s'avonds weg is, is het soms lastig om er regelmaat in te krijgen.

Ik ben benieuwd lopen jullie allemaal met een app of ook wel gewoon. En trainen jullie voor iets of gewoon om even je zinnen op wat anders te zetten. Bij mij is het laatste aan de orde.

Heb gisteren 6,6 km gelopen en dat is tot nu toe het verste.

Ik loop op asics schoenen, gekocht in een runningsworld winkel.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:44

naam schreef:

Snap ik ook niet... Meer tijd om 2x per week een klein uurtje te lopen na half9 's avonds heb ik ook echt niet...
40u werken, boodschappen, huishouden, paarden... En toen was de tijd om..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:14

Tja, niet iedereen heeft een (fulltime) baan...

Toen ik m'n nieuwe schoenen kocht heb ik wel een paar van Adidas aangehad Chocobroodje, die zaten op zich erg lekker, maar ze waren bij mijn enkels te hoog.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:20

Ik haak ook in... Ben zelf een ochtend loper, meestal de dagen dan mijn man thuis is (weekend/woensdag) of ik moet lekker vroeg wakker zijn, dan loop ik rond 6 a 7 uur.

Helaas stagneer ik op het aantal km, dit blijft een beetje hangen rond de 3 km, ook mag mijn tempo wat vooruit.
Herkennen jullie dit?

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:46

Ik heb gisteren voor het eerst zonder muziek/evy gerend. Viel best tegen..de muziek helpt blijkbaar toch voor een goed tempo. Maar uiteindelijk toch de 5km gered in nog geen 35min.

En ik heb nog een hardlooplegging gekocht bij de h&m, wel jammer dat ze er geen bijpassend shirt bij hadden :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:52

Zonder muziek vind ik er ook niks aan.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:53

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:51

Chocobroodje pas wel op dat afwikkeling van je voet niet ten koste van de demping gaat. Daar kreeg ik problemen mee.
ik ben bij de Fysio geweest die samen werkt met runnersworld en moet morgen weer heen voor behandeling.

Ik heb ondertussen denk ik nu 2 weken niet gelopen en tot overmaat van ramp heb ik afgelopen zondag weer in het ziekenhuis gelegen ivm hartritmestoornissen, dit geeft vooral tussen de oren een enorme dreun. Fysio vond het belangrijk om zo snel mogelijk weer in beweging te komen maar het hardlopen de komende paar week minimaal te doen. Motivatie raak je op deze manier wel kwijt maar goed het is niet anders.

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:00

annebe schreef:
De H&M heeft over het algemeen gave en bij elkaar passende hardloopkleding
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Zwart is in het algemeen inderdaad niet moeilijk om te combineren.
Maar de zwarte legging hadden ze niet in mijn maat, dus ik heb de grijze genomen. En daarmee hadden ze niks om mee te combineren helaas.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:05

MISTRAL Balen zeg dat je hart roet in het eten gooit. Heb jij een hartafwijking?

Ik ga ook eens bij de H&M kijken. Ik vind tights het fijnst lopen. Heb er een paar van de Aldi en Lidl en die bevallen mij goed. Helaas heeft mijn vriend er ook een paar ingepikt dus ben op zoek naar nieuwe. (vind ze alleen verschrikkelijk duur van de adidas enz)