Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Radetski

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:51

Ach xxemmely we komen er wel! Inderdaad jammer maar helaas niets aan te doen!
Ja me ventje is echt super lief voor me!

Het deed/doet echt deugd dat je hier je verhaal kan zetten en ook steun krijgt van onbekende mensen. Dat is gewoon een heerlijk gevoel dat je weet dat er nog wel goede mensen bestaan!

Dus lieve mensjes als er wat is en je kunt moeilijk praten met bekende of ook wel maakt niet uit! Zet hier je verhaal! Je moet je niet vervelend vinden! Jullie kunnen het!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:35

:j

En ik hoorde vandaag zo'n mooie uitspraak op de radio!!

'Een dapper man is niet iemand die geen angst kent, maar iemand die zijn angst weet te overwinnen!!!'

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:12

Dat is inderdaad een mooie Kentaro!

Iedereen een dikke knuffel! :(:)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:56

Kentaro schreef:
:j

En ik hoorde vandaag zo'n mooie uitspraak op de radio!!

'Een dapper man is niet iemand die geen angst kent, maar iemand die zijn angst weet te overwinnen!!!'

Q of niet? Heb hem ook gehoord :j
nu nog toepassen :o

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:53

Oke lieve mensjes,

Vandaag 2de opinie gehad. Veel beter geholpen! Hier een kleine uitleg.

Euhm ja die andere heeft alleen maar gekloot! Deze gaat alles bestuderen. Er zullen nieuwe onderzoeken volgen want hij geloofde niet dat er een zenuwtest gedaan was. Hij durft nog geen echte uitspraak doen. Hij denkt aan iets dat ontbreekt. Oftewel een spier die er niet is of een spier dat niet bezenuwd is of een afgescheurde spier in die richting denkt hij. En mijn schouderblad raakt mijn sleutelbeen. En daardoor komt de pijn. Heb nu een spuit gehad in me schouder voor de pijn. Maar heb totaal geen kracht in die arm! En hij wil dit echt wel onderzoeken. heeft al me scans enz gehouden. En heeft mijn papieren appart gelegd.
15 januari moet ik terug. Zodat hij tijd heeft voor het te bestuderen! Ben blij dat ik eindelijk serieus genomen word!
Als ik meer weet horen jullie ervan!

Liefs, Ane :(:)

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:17

Zo klinkt heftig Radetski!! Sterkte met je arm en dan maar afwachten tot de 15e!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 07:56

Ja klinkt wel heftig maar ben ontzettend blij dat ik nu wel serieus genomen word! Vandaag is de pijn nog wel hevig maar hij kon me ook geen zekerheid geven dat de spuit zou helpen. Het duurt ook 1 a 2 dagen voor het zou werken. Dus we wachten af!
Inderdaad nu wachtent tot 15 januari!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:00

Ane!! Wat fijn dat je second opinion zo goed geweest is. En heerlijk dat je nu concreet antwoord hebt en er iemand serieus naar je klachten kijkt! Ben blij voor je.

Meiden... allemaal weer een knuffel! En speciaal voor die ene stille meelezer (en vriendinnetje van me):

Afbeelding

Na regen komt zonneschijn... en ertussen? Vormt zich een prachtige regenboog!!! :(:) (komt wel goed schatje!!!)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:04

<3 Wat een lief bericht!

Afbeelding

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:37

Mooi plaatje Kentaro!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:48

Omdat iedereen in deze donkere dagen weleens een knuffeltje kan gebruikenAfbeeldingAfbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:03

<3

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 17:49

:(:) :+:

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 17:54

Afbeelding

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:04

wat een lieve plaatjes allemaal

jeetje dat is niet niks radetski :(:)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 08:15

Hej CRos95,

Nee het is inderdaad niet niks. Maar ben toch blij dat ik voor een 2de opinie ben gegaan! Waar wel iets uit gaat komen hopen we! Me baas heeft gisteren gezegd dat ik dit eerst helemaal moet laten onderzoeken en genezen dat ik dan pas terug mag komen.
Ach we komen er wel!

Iedereen komt er! Soms heeft het meer tijd nodig! Komop mensen jullie kunnen het! :+:

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:06

Radetski: Wát ben jij dan blij dat je voor de 2de opinie bent gegaan zeg!
En wat fijn dat je baas zo meeleeft!

Ik kan ook wel even een beetje positiviteit gebruiken, heb vorige week gehoord dat ik toch mn baan niet kan houden, gisteren wezen solliciteren, leek super, word net gebeld dat het toch niet doorgaat.
Nu vanavond dan maar gaan bellen naar een praktijk wat ik niet zag zitten, dan maar al mn principes overboord, maar dan heb ik hopelijk wel werk, als die me nog willen hebben.
Ik baal er echt even van, doe je jaren zo je best, maakt dus allemaal geen donder uit.
Weet ook wel dat het allemaal nog veel erger kan, maar ben dr een beetje zat van.

Iedereen wenst elkaar fijne dagen, ik voel me niet fijn, bok op met je kerstmeuk.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:40

Hej Sassieja,

Ja ben wel blij ja! Nu alleen afwachten wat hij 15 januari te zeggen heeft!

Meid, probeer inderdaad die job te krijgen. Je kan nog altijd stilletjes verder kijken wat je echt wil. En wie weet hoe bevalt deze job je! Ik had ook zoiets van ja zal er toch maar gaan werken. Ik werk er nu al bijna 3 jaar. Super collegas, fijn werk! Wie weet hoe een draai het geeft. Kom op meid je kunt het! :(:)

Ook jou wens ik fijne feestdagen, probeer het beste ervan te maken! :+:

Iedereen fijne feestdagen! :+:

Liefs, Ane

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 15:09

Jij ook Annne, en ik ga het beste er wel van proberen te maken, tis alleen even balen op het moment.

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:39

Pff hier alles weer lekker depressief...
Er is een jongen en ik vind hem echt echt heel leuk.. Maar door mijn onzekerheid durf ik gewoon niks.. Ik durf nog geen simpel gesprek met hem aan te gaan of hem een sigaret of iets te drinken aan te bieden op feesten.. Helaas is hij een behoorlijk verlegen type en zal er dus ook nooit een eerst stap vanuit hem komen. Nou weet ik ook niet hoe hij over mij denk, en hij ook niet hoe ik over hem denk als het goed is.
Nou was er gister weer een feest en hij was daar ook, ik had een beetje teveel op en wilde zo graag naar hem toe maar durfde gewoon niks.. Alweer.. Ik wil gewoon niet meer alleen zijn.. 's avonds op de bank zitten met een zak chips en een of andere romantische rot film kijkend. Iedere avond in slaap vallen met de gedachte aan hem en tegelijkertijd met de gedachte dat het toch nooit iets word tussen ons en vervolgens ga ik weer negatief over mezelf denken.. Klinkt misschien beetje zeikerig dit maar wil het eigenlijk toch even kwijt.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 21:06

dankjullie voor de leuke foto's :) ik kon dat even wel gebruiken... (net mailtje gehad dat het uit is, had het wel verwacht, maar toch, ik ga hem wel missen...)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:08

Sassieja schreef:
Radetski: Wát ben jij dan blij dat je voor de 2de opinie bent gegaan zeg!
En wat fijn dat je baas zo meeleeft!

Ik kan ook wel even een beetje positiviteit gebruiken, heb vorige week gehoord dat ik toch mn baan niet kan houden, gisteren wezen solliciteren, leek super, word net gebeld dat het toch niet doorgaat.
Nu vanavond dan maar gaan bellen naar een praktijk wat ik niet zag zitten, dan maar al mn principes overboord, maar dan heb ik hopelijk wel werk, als die me nog willen hebben.
Ik baal er echt even van, doe je jaren zo je best, maakt dus allemaal geen donder uit.
Weet ook wel dat het allemaal nog veel erger kan, maar ben dr een beetje zat van.

Iedereen wenst elkaar fijne dagen, ik voel me niet fijn, bok op met je kerstmeuk.

herken dat heel erg, pff kerstmis, praat me er niet van. Het is NIET oke jaa. grrr

heel veel sterkte :(:)
Iolanthe schreef:
dankjullie voor de leuke foto's :) ik kon dat even wel gebruiken... (net mailtje gehad dat het uit is, had het wel verwacht, maar toch, ik ga hem wel missen...)

gewoon even een :(:)

xxemmely schreef:
Pff hier alles weer lekker depressief...
Er is een jongen en ik vind hem echt echt heel leuk.. Maar door mijn onzekerheid durf ik gewoon niks.. Ik durf nog geen simpel gesprek met hem aan te gaan of hem een sigaret of iets te drinken aan te bieden op feesten.. Helaas is hij een behoorlijk verlegen type en zal er dus ook nooit een eerst stap vanuit hem komen. Nou weet ik ook niet hoe hij over mij denk, en hij ook niet hoe ik over hem denk als het goed is.
Nou was er gister weer een feest en hij was daar ook, ik had een beetje teveel op en wilde zo graag naar hem toe maar durfde gewoon niks.. Alweer.. Ik wil gewoon niet meer alleen zijn.. 's avonds op de bank zitten met een zak chips en een of andere romantische rot film kijkend. Iedere avond in slaap vallen met de gedachte aan hem en tegelijkertijd met de gedachte dat het toch nooit iets word tussen ons en vervolgens ga ik weer negatief over mezelf denken.. Klinkt misschien beetje zeikerig dit maar wil het eigenlijk toch even kwijt.

:(:)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 03:08

Wat een verhalen hier zeg!
Ben dus niet de enigste :+

Die tekst
" Een dapper man is niet iemand die geen angst kent,
maar iemand die zijn angst weet te overwinnen"
Vind ik écht prachtig..
De laatste tijd zoveel angsten overwonnen,
Zocht nog een tekst om op m'n muur te verfen,
Ik gok dat deze het word :)

@ xxemmely,
Weetje wat ik altijd zeg..
Mochten jullie écht voor elkaar bestemd zijn,
Dan gaat het vanzelf..
Daar geloof ik altijd maar in!

Ik babbel af en toe even mee hier,
Kan wel wat motivatie gebruiken af en toe..
Zit echt in een depri-tijd waarvan ik zelf denk hoe kom ik hier ooit weer uit....
M'n lach, m'n blijheid, positieve instelling,
Me energie, enthousiasme, alles is gewoon écht verdwenen,
Vind het zo raar af en toe..
Gister en vandaag weer voor het eerst me pony lekker beweging gegeven,
Niet dat hij het slecht was,
Staat in een uitloopstal, met 2 vriendjes, komt nog in de paddock te staan elke dag,
Heeft genoeg eten en een schone stal,
Kwam elke dag een knuffel brengen maar was ook zo weer weg..
Pony is helemaal blij met z'n aandacht haha,
En mij doet het ook goed moet ik zeggen!

Lees morgen even beter bij,
Telefoon en bokt werkt hier nog niet echt :+

Voor iedereen die het nodig heeft, een dikke knuffel!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 10:36

Goedenmorgen iedereen!!
Ik hoop dat een ieder, ondankt alles, toch nog een hele fijne kerst mag hebben!!

Afbeelding

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 20:12

Bedankt voor de lieve woorden Angeliquee18! Maarja met kerst voel ik me dan weer zo extreem alleen :(
En jij lekker veel naar je pony gaan!! Geeft je veel afleiding♥

Voor alle andere: Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013!! +:)+