Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassieja schreef:Radetski: Wát ben jij dan blij dat je voor de 2de opinie bent gegaan zeg!
En wat fijn dat je baas zo meeleeft!
Ik kan ook wel even een beetje positiviteit gebruiken, heb vorige week gehoord dat ik toch mn baan niet kan houden, gisteren wezen solliciteren, leek super, word net gebeld dat het toch niet doorgaat.
Nu vanavond dan maar gaan bellen naar een praktijk wat ik niet zag zitten, dan maar al mn principes overboord, maar dan heb ik hopelijk wel werk, als die me nog willen hebben.
Ik baal er echt even van, doe je jaren zo je best, maakt dus allemaal geen donder uit.
Weet ook wel dat het allemaal nog veel erger kan, maar ben dr een beetje zat van.
Iedereen wenst elkaar fijne dagen, ik voel me niet fijn, bok op met je kerstmeuk.
Iolanthe schreef:dankjullie voor de leuke foto'sik kon dat even wel gebruiken... (net mailtje gehad dat het uit is, had het wel verwacht, maar toch, ik ga hem wel missen...)
xxemmely schreef:Pff hier alles weer lekker depressief...
Er is een jongen en ik vind hem echt echt heel leuk.. Maar door mijn onzekerheid durf ik gewoon niks.. Ik durf nog geen simpel gesprek met hem aan te gaan of hem een sigaret of iets te drinken aan te bieden op feesten.. Helaas is hij een behoorlijk verlegen type en zal er dus ook nooit een eerst stap vanuit hem komen. Nou weet ik ook niet hoe hij over mij denk, en hij ook niet hoe ik over hem denk als het goed is.
Nou was er gister weer een feest en hij was daar ook, ik had een beetje teveel op en wilde zo graag naar hem toe maar durfde gewoon niks.. Alweer.. Ik wil gewoon niet meer alleen zijn.. 's avonds op de bank zitten met een zak chips en een of andere romantische rot film kijkend. Iedere avond in slaap vallen met de gedachte aan hem en tegelijkertijd met de gedachte dat het toch nooit iets word tussen ons en vervolgens ga ik weer negatief over mezelf denken.. Klinkt misschien beetje zeikerig dit maar wil het eigenlijk toch even kwijt.