Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mindfull schreef:Fresley wat goed van je!
Mijn AD beginnen te werken denk ik. Ben niet meer stoned, ga wel ongelovelijk vroeg naar bed, gisteren om 20.30 uur.
Heb vandaag wel een grote knoop voor mezelf doorgehakt, ga weg bij mijn vriend. Ik weet nog niet precies hoe, moet nu rondkomen van een ziekteuitkering van 1000 euro in de maand. Met dochtertje dan op zoek naar een huis is wel heel ingewikkeld, dus morgen maar eens langs bij het OCMW (sociale dienst) en eens kijken wat er allemaal mogelijk is.
Hij trekt mij naar beneden en steunt me helemaal niet, niet in therapie, maar ook niet in het leven. Sta overal alleen voor, alleen dan met een negatieve energie extra om voor te zorgen.
Morgen ook met de psychiater overleggen wat die er van vindt, maar eigenlijk was dit onder andere waarom ik in therapie moest, om weer beslissingen te gaan nemen.
Misschien ga ik nu een poosje bij een vriendin wonen, zij hebben 2 kinderen en zijn samen op vakantie geweest deze zomer, dus weet dat we goed met elkaar kunnen zijn, maar dit gaat toch meer dan een weekje zijn...
spannend dus...
fresley schreef:Ik ga met therapie stoppen.. Hoor ik dan nog wel in dit topic thuis? Weet ik niet..
Het 'probleem' is zeker niet over. Maar ik kan er niet over praten, en dus kan ik mezelf er niet voor open stellen.
ik ga wel eens in de 3 a 4weken naar de Psycholoog om te praten over mijn thuissituatie omdat dat nog echt wel een knelpunt zal blijven voorlopig.
Maar echt therapie voor mezelf? Nee daar ben ik vandaag mee gestopt. En ik vind het wel prima zo, om er niet over te praten. Ik hoop dat ik nu een beetje rust terug krijg in mijn hoofd.
fresley schreef:Ik ga met therapie stoppen.. Hoor ik dan nog wel in dit topic thuis? Weet ik niet..
Het 'probleem' is zeker niet over. Maar ik kan er niet over praten, en dus kan ik mezelf er niet voor open stellen.
ik ga wel eens in de 3 a 4weken naar de Psycholoog om te praten over mijn thuissituatie omdat dat nog echt wel een knelpunt zal blijven voorlopig.
Maar echt therapie voor mezelf? Nee daar ben ik vandaag mee gestopt. En ik vind het wel prima zo, om er niet over te praten. Ik hoop dat ik nu een beetje rust terug krijg in mijn hoofd.
Joolien schreef:fresley schreef:Ik ga met therapie stoppen.. Hoor ik dan nog wel in dit topic thuis? Weet ik niet..
Je krijgt geen rust zo lang het probleem niet stopt. Dan zonder je jezelf alleen maar meer af van de wereld. Of je dat wilt is je eigen keuze maar t lijkt me niet verstandig
Miss_Blimm schreef:fresley schreef:Ik ga met therapie stoppen.. Hoor ik dan nog wel in dit topic thuis? Weet ik niet..
Dus je blijft weglopen voor je problemen...
Mindfull schreef:Fresley, blijkbaar is de last van je probleem nog niet zo groot dat je er alles voor wilt doen om eraf te komen... dat moment komt dan vanzelf wel... op een gegeven moment stopt alles met werken en zul je het moeten facen. Veel succes in de tussentijd
Mindfull schreef:Fresley, blijkbaar is de last van je probleem nog niet zo groot dat je er alles voor wilt doen om eraf te komen... dat moment komt dan vanzelf wel... op een gegeven moment stopt alles met werken en zul je het moeten facen. Veel succes in de tussentijd
Lammie, oh wat balen, ken heb zelf ook migraine, dus weet hoe erg het kan zijn. Misschien eens goed om je bloeddruk te laten meten als je een aanval hebt. Bij mij bleek dat ik een enorm hoge bloeddruk heb tijdens een aanval en toen heeft de dokter wat kunnen aanpassen aan de pillen.
En misschien paar keer naar de fysio voor masage en ontspanningsoefeningen, kan ook helpen.
Sterkte meid!
Lafayette schreef:Ik lig nu lekker in bedje zal het morgen eens gaan schrijven, misschien dat het me oplucht of helpt. Voelt op de een of andere manier al fijn dat ik hier terrecht kan.