[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:54

Waarom wil je het veranderen?

DaiskeLover

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:55

omdat ik het saai vind worden want heb het altijd al, heb alleen een keer een lok gehad maar dat vas verschrikkelijk

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:57

Afbeelding
Dit vind ik ook heel leuk <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 07:15

Andere coupe laten knippen als je niet wilt verven?

DaiskeLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 10:28

Ja dat kan wel meer heb geen idee wat :o

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:18

Nou ik heb mijn verven+knippen dus gepland op volgende week. Ik heb een bon gekocht via groupon, maar net belde ik en nu blijkt dat er tien euro extra toeslag bijkomt voor lang of veel haar... De vrouw vertelde al dat dit niet op de bon stond en dat ze hier al veel klachten over heeft gehad, vandaar dus dat ze het maar even verteld. maar blij ben ik er niet mee.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:39

arans schreef:
Nou ik heb mijn verven+knippen dus gepland op volgende week. Ik heb een bon gekocht via groupon, maar net belde ik en nu blijkt dat er tien euro extra toeslag bijkomt voor lang of veel haar... De vrouw vertelde al dat dit niet op de bon stond en dat ze hier al veel klachten over heeft gehad, vandaar dus dat ze het maar even verteld. maar blij ben ik er niet mee.

kwam deze ook net tegen op groupon die toeslag voor langer haar het staat (nu) wel op de site
http://www.groupon.nl/deals/almere

De prijs valt me nog steeds erg mee ik ben van plan over een week of 2 te gaan :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:44

Mijn conditioner en shampoo zijn bijna op dus moet weer een nieuwe halen. Ik hou van afwisselen, voornamelijk omdat het vaak na een fles een ander effect krijgt omdat mijn haar er aan is gewend lijkt het wel.
Momenteel gebruik ik Inecto conditioner en Elvive shampoo (de zwarte en de roze, ik wissel af), maar deze zijn dus bijna op en ik wil iets anders. Heeft iemand hier tips?
Het moet goed zijn voor mijn droge, doffe, kapotte lange haar.

Elvive, Herbal Essences, Andrelon (doe ik nooit meer, mijn haar was volledig uitgedroogd na 1 wasbeurt), Wella, Schwarzkopf heb ik al gehad en niets deed echt wonderen. Ik ben van plan Aussie eens te proberen, heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:49

Ik koop bij de tuinen Dr Organic shampoo, die heeft geen stoffen als SLS of SLES die je haar uitdrogen. En de conditioners zijn ook fijn, die hebben geen siliconen, parabenen, etc. Het is niet mega goedkoop, maar je doet er echt heel lang mee, het is namelijk best geconcentreerd en schuimt lekker :j

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:44

lovelynutia schreef:
arans schreef:

kwam deze ook net tegen op groupon die toeslag voor langer haar het staat (nu) wel op de site
http://www.groupon.nl/deals/almere

De prijs valt me nog steeds erg mee ik ben van plan over een week of 2 te gaan :j

Ik heb een andere gekocht, van een tijdje terug. De vrouw gaf aan de telefoon al aan de groupon het niet erbij had gezet.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:51

Ik heb heel lang Aussie gebruikt! Heb zelf lang droog haar en vond dit echt topspul! Nu alleen een shampoo van de kapper, als die op is ga ik weer naar de Aussie denk ik :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:23

Ik heb een aantal reviews opgezocht over Aussie. De shampoo blijkt niet zo speciaal, de conditioner dan wel weer en dan was er nog een product wat érg goed was. Volgensmij heet dit 3 minute miracle reconstructor. Weet alleen niet precies wat dit nu is, gewoon een soort conditioner of meer een soort masker idee.

Maar jij hebt dus positieve ervaring met Aussie Escada?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:22

Ik lees ook wel eens mensen die dat cowboy magic ook voor zichzelf gebruiken :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:21

3 minute miracle reconstructor heb ik volgens mij.
Maar gebruik dat gewoon als conditioner. :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:46

cowboy magic gebruik ik ook voor mijzelf :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:53

Is coboy magic niet super slecht voor je haar? Ik vond dat altijd zoooo silicone achtig voelen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:55

Mijn haar doet het er prima op en mijn paard heeft ook nog steeds al zijn manen dus ik vermoed dat het wel mee zal vallen :+ Ik wil trouwens als ik mijn blonde syos verf op heb koper plukjes in mijn haar laten zetten <3

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:57

@ mlc, ja ik vond het heel fijn spul. Mijn haar blondeer ik elke 2/3 maanden dus het is aardig beschadigd.
Deze shampoo vond ik goed helpen, ruikt lekker zoet naar kauwgom, de miracle constructor maakt je haar superglad :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:09

Escada schreef:
@ mlc, ja ik vond het heel fijn spul. Mijn haar blondeer ik elke 2/3 maanden dus het is aardig beschadigd.
Deze shampoo vond ik goed helpen, ruikt lekker zoet naar kauwgom, de miracle constructor maakt je haar superglad :j

Waar koop je dit eigenlijk?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:27

Getverdemme, shampoo die naar zoete kauwgum ruikt, jak! Haha
Mn mams heeft geloof ik de shampoo (en miss ook de conditioner maar weet ik niet zeker) gehad en die vond het niet heel denderend. Niet beter dan herbal essences oid.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:30

Aussie hebben ze bij de Etos, ik vind m goddelijk :D
Alleen de shampoo bar van thebeautybakery geeft bij mij gewenst resultaat maar t wordt er heel droog van

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:34

_Micha_ schreef:
Is coboy magic niet super slecht voor je haar? Ik vond dat altijd zoooo silicone achtig voelen.

Je hebt voor mensenhaar een vergelijkbaar product :) Ik gebruik Biosilk Silk Therapy.
Biosilk heeft heerlijke producten, maar ik gebruik alleen de Silk Therapy. Zowel op nat als op droog haar.
Soms alleen een klein beetje in mijn puntjes.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:36

Die miracle meuk wil ik wel proberen voor mijn haar omdat het de laatste tijd nogal klit

Biosilk ken ik ja! Dit heb ik ooit van de kapper gekregen alleen vind ik cowboy magic een fijner product van biosilk word mijn haar afschuwlijk vet

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:38

mlc schreef:
Heeft iemand hier tips?
Het moet goed zijn voor mijn droge, doffe, kapotte lange haar.

Elvive, Herbal Essences, Andrelon (doe ik nooit meer, mijn haar was volledig uitgedroogd na 1 wasbeurt), Wella, Schwarzkopf heb ik al gehad en niets deed echt wonderen. Ik ben van plan Aussie eens te proberen, heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Ik zweer bij KMS California. Ik gebruik producten uit meerdere lijnen, Moist Repair, Free Shape en Silk Sheen.
Meest gebruik ik de Free Shape shampoo (en een klein drupje Biosilk). 1 keer in de week Moist Repair conditioner. Voor stijlen/krullen Free Shape spray. En een enkele keer een maskertje van Moist Repair, Free Shape of Silk Sheen.

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:41

Blon_D schreef:
Die miracle meuk wil ik wel proberen voor mijn haar omdat het de laatste tijd nogal klit

Biosilk ken ik ja! Dit heb ik ooit van de kapper gekregen alleen vind ik cowboy magic een fijner product van biosilk word mijn haar afschuwlijk vet

Hoeveel gebruik je er dan van? En doe je het op nat of droog haar? Je hebt echt maar een minimale hoeveelheid nodig. In je handen smeren en dan zachtjes door je haar (punten). Als ik teveel gebruik krijgt het ook snel een wat 'vette look'.

Ik doe zelf na het wassen een klein beetje Biosilk in mijn handen, even in mijn handen wrijven, door mijn haar halen en doorkammen :)