Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arans schreef:Nou ik heb mijn verven+knippen dus gepland op volgende week. Ik heb een bon gekocht via groupon, maar net belde ik en nu blijkt dat er tien euro extra toeslag bijkomt voor lang of veel haar... De vrouw vertelde al dat dit niet op de bon stond en dat ze hier al veel klachten over heeft gehad, vandaar dus dat ze het maar even verteld. maar blij ben ik er niet mee.
lovelynutia schreef:arans schreef:Nou ik heb mijn verven+knippen dus gepland op volgende week. Ik heb een bon gekocht via groupon, maar net belde ik en nu blijkt dat er tien euro extra toeslag bijkomt voor lang of veel haar... De vrouw vertelde al dat dit niet op de bon stond en dat ze hier al veel klachten over heeft gehad, vandaar dus dat ze het maar even verteld. maar blij ben ik er niet mee.
kwam deze ook net tegen op groupon die toeslag voor langer haar het staat (nu) wel op de site
http://www.groupon.nl/deals/almere
De prijs valt me nog steeds erg mee ik ben van plan over een week of 2 te gaan
_Micha_ schreef:Is coboy magic niet super slecht voor je haar? Ik vond dat altijd zoooo silicone achtig voelen.
mlc schreef:Heeft iemand hier tips?
Het moet goed zijn voor mijn droge, doffe, kapotte lange haar.
Elvive, Herbal Essences, Andrelon (doe ik nooit meer, mijn haar was volledig uitgedroogd na 1 wasbeurt), Wella, Schwarzkopf heb ik al gehad en niets deed echt wonderen. Ik ben van plan Aussie eens te proberen, heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Blon_D schreef:Die miracle meuk wil ik wel proberen voor mijn haar omdat het de laatste tijd nogal klit
Biosilk ken ik ja! Dit heb ik ooit van de kapper gekregen alleen vind ik cowboy magic een fijner product van biosilk word mijn haar afschuwlijk vet