[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:20

Gisteren verveelde ik me... dus even tongueweb gezet (:

Het is de piercing onder mn tong
Afbeelding

joyce2

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:46

Ik hoop wel dat je hem hebt LATEN zetten en niet zelf uit verveling met een naald bent gaan prikken ;) Althans, zou dat wel knap vinden als je dat zelf kon :D

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:38

Haha jawel zelf gezet... Heb een tang, die was steriel en naald was ook gewoon piercingnaald en steriel, net als t sieraad. (: Had mn ene labret en mn smiley ook zelf gezet

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 01:11

Eeeecht? Wat stoer dat je dat zelf durft en kan man! Dat wil ik ook.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:55

Whahaha serieus? Ik zou dat echt niet bij mezelf durven, bang dat mis prik of iets onherstelbaar beschadig ofzo...

Aan de andere kant, ik ken wel meer mensen die het zelf doen... Een vriend van mij heeft echt tig piercings door zijn eigen zaakje heen gezet, met zo'n naald van de Welkoop waar ze de koeien mee doen.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 12:13

Haha ik let gewoon op wat ik zet, en hoe... Heb een vaste hand en kan goed recht piercen, en heb gewoon de officieele steriele spullen ervoor, en ik zet ook alleen piercings waar je vrij weinig aan kan verprutsen. :P

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 21:44

okay.. heb al vaker vragen gesteld over een tongpiercing... en als het goed is, gaat het in mijn vakantie (wk 52 + 1) eindelijk gebeuren, dus nog een keer wat vraagjes, om dingen nog eens te bevestigen, gewoon uit nieuwsgierigheid en in de hoop dat jullie antwoorden mijn "angst" wegnemen, want ik ben doodsbang voor de pijn en ik ben doodsbang voor naalden...

De piercing zal zo ver mogelijk naar achter gezet worden, omdat mijn baas niet wil dat de piercing zichtbaar is met praten (ben telefoniste/receptioniste). Ik wil naar Passion for Piercing in Groningen gaan.

* Hoeveel pijn vonden jullie het doen? (ik weet dat het per persoon verschillend is)
* Na hoe lang konden jullie weer normaal praten?
* Na hoe lang konden jullie weer normaal eten?
* Welke nazorg hebben jullie gedaan? (ik lees voor andere piercings dingen over zeezout, maar moet je met een tongpiercing dan ook met zeezout gaan spoelen?)
* Wie kan me moed in praten?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:37

Banjer schreef:
okay.. heb al vaker vragen gesteld over een tongpiercing... en als het goed is, gaat het in mijn vakantie (wk 52 + 1) eindelijk gebeuren, dus nog een keer wat vraagjes, om dingen nog eens te bevestigen, gewoon uit nieuwsgierigheid en in de hoop dat jullie antwoorden mijn "angst" wegnemen, want ik ben doodsbang voor de pijn en ik ben doodsbang voor naalden...

De piercing zal zo ver mogelijk naar achter gezet worden, omdat mijn baas niet wil dat de piercing zichtbaar is met praten (ben telefoniste/receptioniste). Ik wil naar Passion for Piercing in Groningen gaan.

* Hoeveel pijn vonden jullie het doen? (ik weet dat het per persoon verschillend is)
* Na hoe lang konden jullie weer normaal praten?
* Na hoe lang konden jullie weer normaal eten?
* Welke nazorg hebben jullie gedaan? (ik lees voor andere piercings dingen over zeezout, maar moet je met een tongpiercing dan ook met zeezout gaan spoelen?)
* Wie kan me moed in praten?

Ik vond het geen pijn doen. Vanaf dag 1 kon ik normaal praten, At de volgende dag alweer spare ribs.. met spoelen gewoon goed mondwater gebruiken en 2 keer daags je tanden poetsen.
Het is helemaal niet eng, desnoods neem je iemand mee..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:44

Ik voelde er ook niks van, zo gepiept, voordat je au kan zeggen is het al klaar. Kon gewoon normaal praten vanaf dag 1. Eten was klote en ging heel langzaam. Na twee dagen geen probleem meer. Spoelen gewoon doen zoals de piercer je verteld.

En niet alleen vloeibaar gaan eten na het zetten.Je tong is een spier en die moet in beweging blijven. Daarnaast is dat alleen maar beter voor de genezing.

Oja nog een tip eet na het zetten geen spaghetti, noodles o.i.d. _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:52

Dank jullie.... :)

Spaghetti... dat wordt lastig, want ik ben er gek op... haha! Dus dan maar na 2e kerstdag laten zetten... ga dan nl. Chinees eten en dat wordt op zeker ook bami :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:58

Als je de bami nog even fijn snijd kan het wel lukken :')

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 08:27

Passion for piercing is echt een aanrader:D Super aardige man!
Hij heeft ook mijn helix en navelpiercing gezet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:13

Fijn om te horen Sassii :) Ik heb wel eens met die vrouw gemaild, die daar werkt... hoop dat zij piercet (schrijf je dat zo? :P )... maar die man is dus ook goed?

Hoe gaan ze met erg bange/nerveuze mensen om?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:22

Oke! Ja, die man is erg goed.

Ze stellen de bange mensen erg gerust en wachten totdat jij er klaar voor bent. Maar ik had wel met mijn navelpiercing dat toen die naald dicht bij mn navel was ik heel hard nee schreeuwde. Hij ging toen gewoon door! Maar dat is achteraf gezien maar wel beter geweest, want anders durfde ik het helemaal niet meer !

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:42

Je moet ook niet kijken, slimmerd xD

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:44

Volgende week maandag kan ik terug voor een kortere tongpiercing

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:45

Ik heb dus mijn lip en eerste navel piercing daar laten zetten. Is echt een hele fijne man!
Geeft goede uitleg over nazorg! Heb dus 2x die man gehad en vind hem zo goed dat als ik daar weer een piercing laat zetten ik wil die man wil.

Maar heb ook een hele goede aanrader waar ik de 2e keer mn navelpiercing heb laten zetten: Tattoo Factory in Stadskanaal. Hele fijne mensen enneee die vrouw heeft zelf paarden dus kun je nog leuk mee praten ;)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:40

hallo ik kom even binnen vallen hoor maar heb een vraag.
Ik heb sinds een jaar mijn tongpiercing en sinds gister avond is mijn tong een beetje dik vannacht dee mijn linker helft van me tong zelf een beetje pijn.
Weet iemand wat het is of kan iemand me er mee helpen ik hoop niet dat ie gaat ontsteken ofzow ..
Ik heb het nog nooit problemen er mee gehad sinds ik heb heb.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:32

hallo mensjes! hier een stille meelezer met een vraag!
zo'n twee weken geleden heb ik een tragus piercing laten zetten bij tattoo bob,
maar nu vraag ik me af of toevallig een van jullie weet welke standaard maat er gebruikt wordt?
1,2 of 1,6 mm? Alvast bedankt!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:03

Heel vaak 1,2 mm
Wil je het zeker weten, dan gewoon even je piercer bellen

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:14

Weet een van jullie of er nog een couponcode is van Alloverpiercings? Ik ga nu een bestelling plaatsen namelijk.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:29

Ja dat is er! Als je op Facebook fan wordt van de pagina, kan je bij een 10% kortingscode komen (staat gewoon op hun pagina, dus die kan je dan direct gebruiken).

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:58

joyce2 schreef:
Ja dat is er! Als je op Facebook fan wordt van de pagina, kan je bij een 10% kortingscode komen (staat gewoon op hun pagina, dus die kan je dan direct gebruiken).

Thanks!! :D

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:04

Ik heb gisteren mijn oorlelletjes van 5mm naar 6mm gestretched. Ging echt zonder problemen! Doordat ik altijd veel speel met mijn tunnels kon ik mijn expander gewoon in een keer door mijn oor halen zonder enige tegenstribbeling.

Het andere probleem is alleen dat ik 2 weken terug een extra paar oorbelgaatjes heb laten schieten, en ik er in mijn slaap eentje heb uitgetrokken, kon het knopje niet meer terug vinden dus andere erin gedaan. Heb alles netjes steriel gemaakt, maar helaas: mijn oortjes zijn enorm gaan ontsteken.. Heb net mijn knopjes er even uit gehaald, viezigheid weggehaald en met tea tree gedept.. Mijn knopjes weer steriel gemaakt en ze er weer terug in gedaan. Iemand nog een idee hoe ik dit het beste op kan lossen?

Oh, ik reageer sowieso heel slecht op nieuwe gaatjes in mijn lichaam, mijn eerste oorbelgaatjes hebben er 2 jaar over gedaan om geheel te herstellen en rustig te worden/blijven.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:29

Relaxed dat van 5 naar 6mm bij jou zo soepeltjes ging!

Als ik onrustige/ontstoken oren heb (zoals laatst toen ik dus uit was geschoten met stretchen) ga ik aan de slag met zoutoplossing, milde zeep en jojoba olie. Ik ga lekker onder de douche staan, was eerst mijn haar en spoel daarna het oor met de zoutoplossing. Een piercer heeft ooit tegen mij gezegd dat het zout daarna weer goed weggespoeld moet worden en dat je het daarna het beste nog even kan wassen met zo'n milde zeep (maar daar zijn de meningen geloof ik over verdeeld). Als laatste dep ik mijn oor voorzichtig droog en doe ik er wat jojoba olie op.

Maar ik heb ook ooit een keer een of andere talg bult achter een nieuwe piercing gehad en daar moest ik voor het slapen teatree olie op doen, de hele nacht in laten trekken en dan moest ik 's ochtends mn oor weer met milde zeep wassen en dat dan elke avond/ochtend herhalen tot het genezen was.