Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Babel schreef:Gaat niet zo zeer over ogen, maar vast genoeg mensen die me hier kunnen helpen-
Ik draag graag mooie rode lippenstift overdag als ik werk, maar normale verdwijnt zo snel, smeert al mn koffiekoppen onder en is irritant als ik ga lunchen.
Wat is een echt goed merk lang zittende lippenstift die ook niet of zo min mogelijk afgeeft?
mlc schreef:Nee, op mijn duimen heb ik zo goed als geen nagelriemen. Nouja, het zit er wel maar het zit los. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar normaal gesproken zit je nagelriem aan je nagels gehecht. Als je dan aan de bovenkant van je nagel zachtjes naar achter duwt, gebeurt er niets behalve dat je je huid (en nagelriemen) strak trekt. Bij mijn duimen trek je dus mijn nagelriemen mee naar achter, het zit gewoon los. Daardoor ontstaan er bobbels in mijn duimnagels.
Het zal waarschijnlijk van binnenuit opgelost moeten worden (ik gok dat ik een bepaalde stof mis-waarvan ik de naam even kwijt ben- wat ook in je haar zit, want zowel mijn haar als nagels zijn slecht) dus naar een nagelstyliste gaan zou niet echt nut hebben ben ik bang.
Josien, wil je echt een oogschaduw of is eyeliner ook goed ? Ik heb een hele mooie donker groene metallic eyeliner van Gosh. (Extreme art eyeliner in de kleur 12). Ik heb ergens in dit topic een foto geplaatst met deze eyeliner, ik zal eens kijken of ik die kan vinden dan kun je de kleur een beetje zien.
Edit: foto gevonden. Niet ontzettend duidelijk, maar je kunt de kleur wel zien (en zien wat voor effect groen heeft op blauwe ogen!)
[ Afbeelding ]
Djilna schreef:Maakt het zoveel verschil wat voor kwast je hebt? Ik heb sowieso geloof ik maar 1 kwast
Oh nee, ook wat oogschaduwkwastjes, maar geen grote verder op 1 poederkwast voor de bronzingpowder na.