Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kind zwaar teleurgesteld, dus uiteindelijk naar een andere crossbaan geweest zodat ze toch nog even rijden kon. Was daar wel druk op die baan valt ze om met die motor natuurlijk aan de andere kant van de baan dus ik rennen om die motor weer overeind te zetten en Mariella er weer op te zetten en toen ik terug liep dacht ik dat heeft niet zeer gedaan dus ik ben op de goede weg! Eindelijk maar toch
Citaat:Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Marlies is en Kaatje?
zag dat ik gemist werd 
Voel je soms door je hele lijf beuken. Maar stom genoeg voel ik me te bezwaard om daarvoor ook weer naar de HA te gaan...want tja, die katheterisatie was tenslotte goed en dus is er niks mis met je hart mevrouw

Dat mijn hart als een idioot te keer gaat hebben ze nog nooit kunnen 'vangen' maar ze hebben wat Vt-tjes gezien en heb ook ooit iets gelezen over PVC (doublet en multiple) geen idee wat het inhoudt maar het zal wel goed zijn.

Jeetje Marlies niet verzwijgen hoor. Je bent geen zeur!! Jij voelt het, niet hun!
Eigenlijk knap als je dat gaat bekijken.. net als een pm en een klep enzo.. wie vindt dat in hemelasnaam uit? marlies85 schreef:Hmm 10 dagen spanje klinkt niet verkeerd...ik is jaloers!
Ik voelde me prima met die pilletjesDat mijn hart als een idioot te keer gaat hebben ze nog nooit kunnen 'vangen' maar ze hebben wat Vt-tjes gezien en heb ook ooit iets gelezen over PVC (doublet en multiple) geen idee wat het inhoudt maar het zal wel goed zijn.
Als het zo blijft zal ik binnenkort toch de HA eens aan de jas trekken, het voelt gewoon erg vervelend.

Gewoon doen hoor, dan maar met een krukje, doe ik ook.
Dus ik ben nu het een boter,kaas en eieren spelletje