bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 21:54

Nee hij wordt net naast het borstbeen geplaatst de pacemakertechnicus meet dat voor de ingreep uit waar je het beste signaal krijgt. Dat tekenen ze dan af. Volgens mij zit het in dat kleine zilverkleurige plaatje, die registreert volgens mij die elektrische prikkel die het hart af geeft.

MISTRAL94

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 21:55

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Marlies is en Kaatje? Hebben we al een paar dagen niets van gehoord.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:03

Okee, nog een paar dagen afwachten dus. Spannend
Weet nog dat ik na mijn holter naar de cardio ging en dacht : zal wel pilletje ofzo krijgen.
Toen zei ze, typisch pacemaker gevalletje :+

Oke ik snap het naat, onhandige plek lijkt me

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:11

Zal wel een schok geweest zijn denk ik Nanc dat ze dat zei?

Het gaat nu een stuk beter, kan weer lekker op mijn zij liggen, blauwe plek is bijna weg en kan zelfs weer rennen heb ik vanmiddag gemerkt. Mariella zou haar eerste cross wedstrijd hebben, dus wij stonden daar braaf iets voor half 10, is de baan nog dicht. Mensen die de wedstrijd zouden vlaggen stonden ook te wachten. Uiteindelijk maar eens gebeld wat de bedoeling was, hebben ze de wedstrijd afgelast omdat de baan te nat zou zijn, rijdt je daar voor nop naar toe, het is niet om de hoek -:(- Kind zwaar teleurgesteld, dus uiteindelijk naar een andere crossbaan geweest zodat ze toch nog even rijden kon. Was daar wel druk op die baan valt ze om met die motor natuurlijk aan de andere kant van de baan dus ik rennen om die motor weer overeind te zetten en Mariella er weer op te zetten en toen ik terug liep dacht ik dat heeft niet zeer gedaan dus ik ben op de goede weg! Eindelijk maar toch :+

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:14

Toen we stonden te wachten bij de baan sprong Lotje op schoot :') Let niet op mijn kop ik was/ben nogal moe :o

Afbeelding

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:20

Ook al op paard gereden?
Ik ga afsluiten, broodjes smeren en naar bed.
Morgen half 6 op en dan naar spanje.
Dus tot over 10 dagen :wave:

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:20

Citaat:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Marlies is en Kaatje?

Over reveals en pacemakers kan ik niet meepraten , ik benijd jullie niet in ieder geval :(:)

Pipo wat zonde; je prachtige zwaan doormidden gehakt, vervelend zo'n pijnlijk litteken.

Mijn bloeddruk wappert nogal heen en weer , ik los het op met zoute drop of slokjes water :+
Zal maar weer eens naar de huisarts gaan, want ik loop er vervelend van.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:21

:wave: zag dat ik gemist werd :)

Zit even in de meeleesmodus....vorige week te horen gekregen dat mijn broer en schoonzus gaan scheiden. En vanmorgen is een oom die me heel dierbaar is plotseling overleden ;(

Niet zo'n mooi wondje idd Mistral!

En wat zonde van je plakplaatje pipo, zo'n streep erdoor.

Zelf vrijdag weer bij de HA geweest voor mijn buik, weer pilletjes voor de maag gekregen en bloed moeten laten prikken omdat de lever galblaas pijnlijk waren....we dokteren nog even door dus.

Mijn rikketik viert nog regelmatig hardcorefeestjes :') Voel je soms door je hele lijf beuken. Maar stom genoeg voel ik me te bezwaard om daarvoor ook weer naar de HA te gaan...want tja, die katheterisatie was tenslotte goed en dus is er niks mis met je hart mevrouw :roll:

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:26

Nancy nee dat durf ik nog niet zo goed aan gek genoeg.

Heerlijk 10 dagen Spanje, lekker genieten!

Kaatje maar daarom wel gezellig mee blijven praten hoor. Wat jij hebt vind ik ook niet niks dus als we dat maar van elkaar blijven denken en gezellig blijven praten is het goed toch? :P

Jeetje Marlies, sterkte wat een berichten! Je kunt ook je huisarts vragen of je weer mag starten met de pillen, ze hebben dan misschien geen drastische dingen gevonden, maar ook onschuldige ritmestoornissen zijn erg vervelend. Er zijn zoveel mensen aan de bètablokkers, gewoon vragen het is jou lijf, jij moet ze slikken en jij voelt je er beter bij (tenminste daar stond mij iets van bij toch?)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:32

Hmm 10 dagen spanje klinkt niet verkeerd...ik is jaloers!

Ik voelde me prima met die pilletjes :j Dat mijn hart als een idioot te keer gaat hebben ze nog nooit kunnen 'vangen' maar ze hebben wat Vt-tjes gezien en heb ook ooit iets gelezen over PVC (doublet en multiple) geen idee wat het inhoudt maar het zal wel goed zijn.
Als het zo blijft zal ik binnenkort toch de HA eens aan de jas trekken, het voelt gewoon erg vervelend.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:48

Volgens mij zijn PVC overslagen toch? Net als de PAC? Ik weet alleen niet welke uit de boezem en welke uit de kamer is. Of haal ik het nu door elkaar. Ga effe googlen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:51

Pac is boezemextra systolen PVC is dan kamer extra systolen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:57

Ik heb er de ballen verstand van, maar het zal wel niet veel kwaad kunnen anders hadden ze me niet zo makkelijk buiten geschopt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 23:01

Nee de overslagen iig in de boezem zijn onschuldig die in de kamer weet ik niet. Maar daarom kan het nog wel heel hinderlijk zijn en dat onderschatten artsen volgens mij nog wel eens.

Ik heb het overigens opgezocht via google hoor :D Ik weet ook het fijne er niet van

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:17

Lang leve google :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 23:19

Soms best handig hoor aangezien cardiologen niet altijd heel erg spraakzaam zijn :')

Bah het is nu bevestigd dat de broertjes gevonden zijn, hoewel we het allemaal wel wisten vind ik het toch een enorme schok |(

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 23:20

Ik ga afsluiten trusten

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:29

Had het gezien ja...verschrikkelijk dit!

Truste Mistral!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:37

Ik kom even klagen hoor. Hier wordt zo iemand 50 vlakbij en die geeft vanaf 10 uur een feest met keiharde muziek buiten. Luister al een uur live naar Dries Roelvink, de basdreunen zorgen voor bonkend hart.
Klaagmodus uit.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:20

Dries roelvink.....das zooooooo gele zwemslip :')

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 06:10

OHH Margreet... ik hoop dat je nog heb kunnen slapen! Ik zou er nachtmerries van krijgen :D Jeetje Marlies niet verzwijgen hoor. Je bent geen zeur!! Jij voelt het, niet hun!
Missje fijne vakantie!!!! en Marlies heeft een sticky in dr borstkas :D Eigenlijk knap als je dat gaat bekijken.. net als een pm en een klep enzo.. wie vindt dat in hemelasnaam uit?
Mistral durf je niet paard te rijden? Ik vind dat juist minder vervelend dan bv autorijden.
Om terug te komen op mijn litteken, de arts heeft echt zijn best gedaan, dat had ik gevraagd, juist vanwege die zwaan. Anders hadden de lijntjes echt niet aan elkaar gezeten. Dat had ik ook huilend gevraagd aan hem. Het was namelijk al zo'n schok dat ze niet het oude litteken zouden gebruiken.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:30

marlies85 schreef:
Hmm 10 dagen spanje klinkt niet verkeerd...ik is jaloers!

Ik voelde me prima met die pilletjes :j Dat mijn hart als een idioot te keer gaat hebben ze nog nooit kunnen 'vangen' maar ze hebben wat Vt-tjes gezien en heb ook ooit iets gelezen over PVC (doublet en multiple) geen idee wat het inhoudt maar het zal wel goed zijn.
Als het zo blijft zal ik binnenkort toch de HA eens aan de jas trekken, het voelt gewoon erg vervelend.

met die uitslag was ik jaren geleden ook naar huis gegaan
jaren later toch nog weer,laten onderzoeken en nu een pm
gewoon verder laten onderzoeken dus hoor,

zo ik ben onderweg en straks geen internet meer dus
hasta la vista, oleeeee

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 12:25

Margreet ondanks Dries Roelvink nog kunnen slapen?

Pipo waarom kon het niet door je oude litteken heen?

Ik heb idd niet meer gereden alleen al dat opstappen zag ik als een berg tegen op. Auto rijden is ook nog steeds gevoelig drempels ed

Lekker genietenin spanje Nancy!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:40

Op en afstappen ging ook moeilijk bij mij, inmiddels weer gewend *\o/* Gewoon doen hoor, dan maar met een krukje, doe ik ook.
Mijn litteken zit van links naar rechts onder mijn borsten langs. Een of andere idioot heeft dat een tijdje gedaan in 1974 -O- Dus ik ben nu het een boter,kaas en eieren spelletje :+
ik ga naar divosa zo.. leuk!!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 13:06

Jeetje dan ben je flink gehavend inmiddels!

Met een krukje opstappen is nog wel een idee. Normaal gesproken laat ik mij door niets weerhouden om te gaan paardrijden maar de afgelopen tijd had ik geen behoefte om te gaan rijden.

Leuk Divoza dat is al heel lang geleden dat ik daar geweest ben. Heb je wat nodig of ga je gewoon even kijken?