Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoukie schreef:Mag ik me hier melden? Ik ben sinds 2 weken aan het lijnen, wil 25 kilo kwijt. De eerste 5 zijn er al af. Ben begonnen met Prodimed, maar ik vond die producten zo vies, dat ik doorgegaan ben met Atkins. Het gaat nu even niet zo snel, maar ik weet dat mijn lichaam altijd even moet aanpassen. Heb helaas ruime ervaring met afvallen en aankomen...
Negerzoen schreef:Ik heb uiteindelijk van te voren thuis een broodje kass gegeten, een mc chicken en een heel klein beetje patat. 5 stuks ofzovind ik zelf best netjes! Morgen de hele dag stratenvolleybal toernooi waar ik aan mee doe dus dan sporten we wat extra
Ketaki schreef:ik heb echt een horror week gehad zeg.
steeds verjaardagen, dus ook steeds taart voor me neus gehad.
morgen weer op de weegschaal om te wegen.
ik gok dat ik ben aangekomen, door de verjaardagen
en het gebak.
maar vandaag alweer 2,5 liter water gedronken en vandeweek ook veel gedronken.
alleen denk ik dat die kilootjes van het gebak er snel aangekomen is.
najaah morgen de einduitslag.
Rebeccaa schreef:chipieke schreef:Ik weeg mezelf eigelijk bijna elke dag
Als ik dan zie dat gelijk blijf staan of iets ben afgevallen is dat enorm motiverend
(manlief is zaterdag alleen naar de winkel geweest, mag ik dus NOOOOIT meer toelaten!!!)
Mijn diepvries bevat nu 1l chocoladeijs en 1l speculoosijs. Lust ik dus GIGA graag...
Sorry dat ik het vraag, maar hebben jullie dan nooit wat lekkers in huis? Zou dat toch gek vinden want jij bent op dieet en niet je man toch..?