Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Haagsemeid schreef:22 juni hebben we in de avond de eerste echo. Ben echt de dagen aan het aftellen
alleen niet te hoog springen wat betreft de uitgerekende datum, mijn vk zegt dat het vruchtje soms nog iets schuin kan liggen wat een paar dagen kan schelen, 25 juni krijg ik hopelijk de echte datum, ik ben dan of 10,5 week of 11,5 week Bluppie schreef:Weer genoeg gebeurd lees ik al! En wat een schattige rompertjes ed kom ik tegen zeg. Ik heb zelf al 3 plastic kisten vol kleertjes dus ik mag van me zelf niets meer kopen tot dat het geboren is dan kan ik van de onzijdige kleertjes af hihihihi.
Mijn kat weet het ook heel goed. Die schrok zich een keer rot toen ze een schopje kreeg van de baby. Ze had zuljke verbaasde ogen. Ik lag dubbel gevouwen van het lachen! Ze is wel superduper lief voor me. Mijn Knollie weet het ook wel maar is niet bepaald voorzichtig met me. Neus hard in me buik duwen en dominantie over proberen te nemen grrrr. Maar met de foto heb ik der uitgestapt en was ze zich zelf. Geen stap verkeerd zetten.
@ Tesca Leuk dat je die foto hebt gemaakt van Goldstrike! Ik zou willen dat Diedie net als Gold reageerd maar nee mijn dame wil de dominantie overnemen!
was de beeb
maar was toch heel bijzonder zag alleen een stipje met een kloppend hartje
Joanne1987 schreef:ben heel erg benieuwd suze!!!!
op zich gaat het wel, gister ook gewoon mee naar de familie dag in de efteling geweest ook al mocht ik alleen in de kinder atracties haha
moet maandag weer op controle en probeer dan meteen een afspraak voor het laseren van mn andere oog te maken, stiekem hoop ik dat ik vrij snel na dat dit oog genezen is die staar operatie kan krijgen, ben ik er wat sneller vanaf...
`maar het is wel klote hoor om niks te kunnen zien met 1 oog, je wordt er echt moe van....

Joanne1987 schreef:Ik kan nu zeggen dat ik weet wat je ervaart
Oooooow die tweede en laatste

ga em denk ik toch lekker halen, ophangen bij mijn raam en maanden kwijlen