Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fanci_mike

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:19

Schuif eens een deze kant op...*kijkt supersmekend naar Joanne*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:24

*schuift handje vol door computer heen*

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:29

Hier ook liever geen chocolade meer, wat chocolade erin vind ik wel lekker maar geen reep.
Ik begin ongeduldig te worden, ik wil mijn echo zo graag ben zo nieuwsgierig, ook naar de uitgerekende datum.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:30

En ik dan????
Ik stuur mijn vriend zo wel langs de AH, die heeft te minste lekkere choco.
Hij moet er toch heen want het is de enige winkel op het eiland die wc papier verkoopt waar je niet met je vingers doorheen steekt.

Spannend Haagse, wanneer heb je de afspraak staan?

Ik ben weer heerlijk druk bezig (stiekem met een toekomstige babykamer), we hebben een oude bedbank die mijn schoonvader gemaakt heeft.
Deze wilde ik op de babykamer zetten als bankje, alleen heeft vriendlief hem ooit parelmoer geverfd en ik wil hem wit beitsen en dan vrolijke bloemen erop schilderen.
Ben nu al de hele tijd aan het schuren en heb besloten dat mijn vriend nooit meer iets mag schilderen, denk dat ik na 5 uur schuren al wel 5% kaal heb.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:33

Haha is er een AH op Curacao? Eigenlijk is dat natuurlijk niet zo heel raar maar ik had het toch niet verwacht ;)

Ik had trouwens nog helemaal niet gereageerd op jou bericht over het ongezellig worden! Fijn dat je lichaam weer op orde is na e MK. Nu snel weer aan het klussen? Hopelijk is het gauw weer raak!! Ik zal voor je duimen :)

Haagsemeid: kan me goed voorstellen dat je ongeduldig wordt! Wanneer heb je een afspraak?? :)

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:34

*smek smek knaag knaag smek smek jummie*

Haagsemeid, dit wordt je eerste echo toch? Wanneer ben je aan de beurt ook alweer? Gaaf hoor, om dan je kindje te zien. Wij mogen vrijdag weer... En donderdag vk. ben wel benieuwd of ze nog tips heeft voor (of eigenlijk tegen) mijn algehele misere....

Oeh Zahlina, dikke laag lak dus om eraf te fabrieken! Succes! (ik mag niet eens naar verf kijken, schoonpap is schilder dus dat wordt allemaal gefikst voor mij, hoef alleen maar lief te lachen...)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:36

zahlina: als hou nog in goede staat is niet kaal schuren joh! opschuren, gronden, licht opschuren, nogmaals gronden en dan aflakken. mijn man is schilder haha

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:41

Ja we hebben gewoon de AH op het eiland, niet te betalen maar voor sommige dingen o zo makkelijke.

Ja Liesje, vriendlief en ik ga weer proberen een nakomeling te maken, wij hopen ook dat het snel weer mag en dit keer op de manier waarop het hoort.

Hahahaha Fanci, ik zou ook wel zo'n schoonvader willen hebben, maar ja alles zit hier op ruim 9000 km afstand dus zou er sowieso niet zo veel aan hebben.
Vriendlief kan mijn geworstel niet meer aan zien en gaat zo een bandschuurmachine halen waar ik het dan mee kan proberen, volgens hem heb ik dan binnen een uur de bank kaal.
Leuk dat hij daar na al die tijd mee aankomt.

Joanne, ik ben zelf eigenlijk bang dat dat parelmoer straks door de witte beits heen komt, vind de nerf van het hout erg mooi en hoop dat deze straks als ik klaar ben nog heel licht zichtbaar is.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:43

dan moet ie idd kaal.... balen joh, dat is echt rot werk!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:45

Ach ja, gelukkig woont schoonpa dichtbij, want pa zit op zo'n euhm, ik leen effe je afstand, zal ongeveer hetzelfde zijn, 9000 km afstand... Dus die komt niet helpen met de beebkamer! Zal ik kijken of ik hem bij jou langs kan sturen ;-) Hij woont op Anguilla...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:16

Grrr ik had helemaal met mijn pil uitgerekend dat ik nu niet ongezellig zou zijn, want we gaan morgen op vakantie met een tent, dus vind het niet fijn als ik dan nog leeg loop. Ben woensdag alweer begonnen, ongezelligheid was over. En net zie ik ineens dat ik weer last van lekkage heb. En niet wat je wel eens hebt zo'n klein spoortje ofzo, neej t is nog best wat ook. Echt serieus irritant zeg. Hopelijk is het morgen weer weg.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:20

Toevallig net gemeenschap gehad? Dan heb ik dat namelijk ook wel eens een dag.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:50

Haha euh ja, ik ben altijd een week ongezellig, dus als het over is moet ik weer schade inhalen natuurlijk. Heb het alleen nog niet eerder gehad.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:16

22 juni hebben we in de avond de eerste echo. Ben echt de dagen aan het aftellen :D

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:27

Haagsemeid: Spannend!!!! Veel plezier!

Morgen is ons nieuwe bed er! En ik zou volgende week donderdag of vrijdag ongezellig moeten worden...

Hopelijk gaat het snel beter met je oog joanne

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:34

zo ben weer up to date.....nou voor de gemiste kansen dames : nieuwe ronde is nieuwe kansen en dus opnieuw sjansen(ga ervoor)!
hoop dat het herstel snel voor je gaat joanne! en spannend haagse meid de eerste echo! @ rienne als je wel ongi word kun je daarna meteen je nieuwe bed inwijden! succes dames en denk eraan gedeelde smart is halve smart!!!

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:47

Zo, ik heb ook weer een gaatje gevonden om te reageren. :)

Joanne, ben blij te horen dat je zo positief bent! Lijkt me doodeng, een operatie aan je oog.

Haagsemeid, lijkt me moeilijk hoor, zo lang wachten!

Zahlina wil een bankje schilderen.. Hihi. Klinkt wel alsof het heel leuk wordt!

Verder ben ik het even kwijt. In ieder geval een dikke knuffel voor alle meiden die een nieuwe klusronde ingaan, ik hoop op goed nieuws van jullie kant over een aantal weekjes!

Ik heb weer een baal-avondje, dat heb ik vaker als ik in mn eentje op de bank zit en bedenk dat om me heen iedereen gesetteld is of zelf zwanger. Morgen heeft dinnetje de 12 weken echo en argh.. Dan is enthousiast zijn lastig, hoe leuk ik het ook voor haar vind! Ik wil ook zo graag iemand op mijn bank en in mijn bed. :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:56

Haagsemeid schreef:
22 juni hebben we in de avond de eerste echo. Ben echt de dagen aan het aftellen :D

Leuk, ik mag 25 juni :D alleen niet te hoog springen wat betreft de uitgerekende datum, mijn vk zegt dat het vruchtje soms nog iets schuin kan liggen wat een paar dagen kan schelen, 25 juni krijg ik hopelijk de echte datum, ik ben dan of 10,5 week of 11,5 week

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:59

Bluppie schreef:
Weer genoeg gebeurd lees ik al! En wat een schattige rompertjes ed kom ik tegen zeg. Ik heb zelf al 3 plastic kisten vol kleertjes dus ik mag van me zelf niets meer kopen tot dat het geboren is dan kan ik van de onzijdige kleertjes af hihihihi.

Mijn kat weet het ook heel goed. Die schrok zich een keer rot toen ze een schopje kreeg van de baby. Ze had zuljke verbaasde ogen. Ik lag dubbel gevouwen van het lachen! Ze is wel superduper lief voor me. Mijn Knollie weet het ook wel maar is niet bepaald voorzichtig met me. Neus hard in me buik duwen en dominantie over proberen te nemen grrrr. Maar met de foto heb ik der uitgestapt en was ze zich zelf. Geen stap verkeerd zetten.

@ Tesca Leuk dat je die foto hebt gemaakt van Goldstrike! Ik zou willen dat Diedie net als Gold reageerd maar nee mijn dame wil de dominantie overnemen!

hey chantal!

hmm mischien merrie eigen, chelsey reageerd ook niet zoals goldy
enne mijn hond wil zn kop ook niet meer op mn buik, dan kijkt hij mij heel boos aan, haha ik was het niet :D was de beeb :D

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:04

wat fijn haagsemeid, mijn 1ste echo kreeg ik toen ik 6 weken en 4 dagen zwanger was
moest helaas wel inwendig :7 maar was toch heel bijzonder zag alleen een stipje met een kloppend hartje :D
toen ik 7 weken en 3 dagen was kreeg ik mn eerste uitwendige echo echt helemaal geweldig
weet alleen niet meer wanneer ik mn uitgerekende datum kreeg maar volgensmij idd rond de 12 weken

woensdag moet ik weer op controle dan ben ik bijna 27 weken, en hopelijk gaat mn placenta omhoog
want die ligt zover naar beneden dat nu een natuurlijke bevalling er niet inzit, maar gyneacoloog vertelde dat die nog omhoog kan gaan :+

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:22

Hooiiii. Wat zijn jullie weer snel gegaan!! Ik ben vandaag ook weer ongezellig!! Baah, Vanacht verschrikkelijk geslapen! Me vriend heeft een ontstoken slijmbeurs!
Haagsemeid wat leuk zeg!
Tessie hoorde dat hij de laatste maand mog omhoog kan schieten!
Net als een babytje t laatste uur nog kan draaien!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:44

Joanne1987 schreef:
ben heel erg benieuwd suze!!!!

op zich gaat het wel, gister ook gewoon mee naar de familie dag in de efteling geweest ook al mocht ik alleen in de kinder atracties haha
moet maandag weer op controle en probeer dan meteen een afspraak voor het laseren van mn andere oog te maken, stiekem hoop ik dat ik vrij snel na dat dit oog genezen is die staar operatie kan krijgen, ben ik er wat sneller vanaf...
`maar het is wel klote hoor om niks te kunnen zien met 1 oog, je wordt er echt moe van....

daarom ben ik blij dat ik het vanaf geboorte al heb... ik weet daarom niet beter en ik irriteer me er nu al soms aan :')
Ik hoop op een heel goed fijn herstel :D

veel "ongezellige'' dames zie ik :))
Bah loonew, niet tof, heb je al een weekendje op t oog?

Ik moest mezelf zo vreselijk hard op mijn vingers tikken... c&a heeft zulke leuke pakjes en truitjes hangen :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:50

Ik kan nu zeggen dat ik weet wat je ervaart ;)

Oooooow die tweede en laatste <3

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:52

Joanne1987 schreef:
Ik kan nu zeggen dat ik weet wat je ervaart ;)

Oooooow die tweede en laatste <3

Ik heb er geen last van behalve de keren dat ik tegen palen loop en de bosjes in rij met de brommer :')

de 2de had ik in mijn handen... bijna meegenomen _O- ga em denk ik toch lekker halen, ophangen bij mijn raam en maanden kwijlen :+:

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:54

Rij jij wel auto? Ik durf momenteel niet eens te gaan fietsen...

Zou ik ook doen! Die is helemaal mijn smaak!!!