Heel veel succes meid. Voor je het weet heb je je ventje in je armen. Pff, wel geen goed topic om te volgen als je zelf over een paar maanden mag gaan puffen
Nog een stille meelezer meld zich. Heel veel succes vandaag!
Pebblesther
Geplaatst: 08-05-12 09:48
calice schreef:
vliezen zijn gebroken en lig aan de apperatuur. had mooi helder vruchtwater . merk wel dat alle spanning er nu uit komt want lig over mn hele lijf te trillen.
Aaaaah het is begonnen
Chantal: haha Ik dacht dat het vruchtwater er in 1 vloedgolf uit kwam maar dat is dus blijkbaar niet zo.
OnlyFroukje
Geplaatst: 08-05-12 09:49
wat goed tehoren dat het nu eindelijk aan de gang is! Is vvoor jou ook lekkerder.Ik las net een stukje over weeen opwekkers enweeen stormen is niet bij iedereen zo hoor. dus niet bang voor worden hoor.Ik ben 2 x in geleid, en dat ging op zichwel snel en goed( dus hoop vanaf vandaag bij jou ook) wat alleen mijn ervaring ishet gaat zo snel. pff dat je paar uur later zoiets hebt vanehm was dit nou een droom of... ruggeprik heb ik nooit gedaan kan ik niet over mee praten 1 bevalling de eerste was met een prik in me been de andere 2 prikloos door dat ik echtbinnen halfuur tot 45 min gelijk 10 cm ontsluiting had haha. maar komt goed met je. Dirkie je mams wacht.. ligt wat melk bij de uitganghoor!!
Bij mij kwam het vruchtwater er ook 1 vloedgolf uit Echt alsof ze de sluizen openzetten. Maar volgens mij komt er gedurende de hele bevalling daarna steeds nog wat vruchtwater uit, maar dat weet ik niet (meer) zeker.
Rinske
Geplaatst: 08-05-12 09:53
Froukjeloves schreef:
Dirkie je mams wacht.. ligt wat melk bij de uitganghoor!!
Het is niet te hopen dat de melk bij de uitgang ligt als je borstvoeding wil geven .
OnlyFroukje
Geplaatst: 08-05-12 09:57
Rinske schreef:
Froukjeloves schreef:
Dirkie je mams wacht.. ligt wat melk bij de uitganghoor!!
Het is niet te hopen dat de melk bij de uitgang ligt als je borstvoeding wil geven .
sst moet je dirk niet ver vertellen wilde dirkie ff lokken:$
Ik duim heel erg hard mee hier voor een goede bevallig! Dat mama en de kleine man het maar goed mogen maken!
Biancaa
Geplaatst: 08-05-12 09:59
zet hem op meid!
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 10:04
denk dat dirkie eetst nog probeerde met zijn vingertje het gaatje te dichten want toen kwam het rustig maar net gingen alle sluizen ineens open. buik is meteen een stuk kleiner hihi.
weeen zijn pijnlijker maar goed op te vangen. word een soort van high van het heel ontspannen wegpuffen.
Leandra
Geplaatst: 08-05-12 10:04
Ben een stille meelezer. Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat je snel je kleine mannetje in je armen mag hebben!