Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxxhorses schreef:Ik mag morgenochtend voor mijn proefwerken weer een rondje lopen van mezelf. Vorige keer tijdens het warmlopen erg last gehad van mijn schenen, maar gelukkig was dat toen ik thuiskwam alweer weg.
Heeft iemand trouwens de Evy-bestandjes op zijn computer staan en zou die mij door willen sturen?
Ik kan ze namelijk niet openen op die site, en ik vind het toch fijner rennen met een richtlijn wanneer ik moet wandelen/rennen en hoever ik al ben.
LoveJessie schreef:_Rapido_ schreef:Gister weer hardgelopen. Een rondje van 2.6 km en ik hield het vol30 juni utregse meidenloop (de 3km) dus dat moet zeker lukken!
hee die ga ik ook doen met me moeder !doe de moeder dochterloop. ben nu bij les 5 van Evy wil 30 juni wel 3 km aan eens stuk door lopen
_Rapido_ schreef:Leuk dat je ook meedoet!Dit wordt mijn eerste hardloopwedstrijd dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik was vorige week bij les 20 van Evy maar ik train nu zonder de lessen, ik kijk nu naar afstand ipv naar hoeveel minuten ik hardgelopen heb. Denk je dat je de 3km gaat halen?