knieproblemen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:56

geen idee. in augustes vorige jaar een mriscan gehad. en als uitslag dat ik zeurde gekregen.
heb net arnicazalf voor de nacht erop gedaan. misschien dat t morgen iets beter voelt

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:26

Pff, gister fysio gehad. Ging onwijs slecht! In totaal maar 4 kleine dingen kunnen doen. Stukje loopband, legpress, abductor en met de bal wat oefeningen. Bij de bal ging het echt mis, waar ik normaal 5 minuten over doe, heb ik nu ruim een kwartier over gedaan. Frustrerend!

Volgende week gaan we weer kracht weten, dan gaan we even verder kijken.

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:49

Vervelend! Had je veel pijn of miste je vooral de kracht?

Ik heb vandaag op paracetamol geleefd :/ Morgenochtend weer fysio, ben benieuwd wat hij adviseert.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:58

Ik denk dat het beide was. Door het hardlopen en de legpress krijg ik pijn, en verlies ik ook kracht. Had ook al een hele dag werk er op zitten, dus ik denk dat alles bij elkaar er voor zorgde dat het niet lekker wilde!

Balen dat je zoveel pijn hebt! Ik ben ook benieuwd wat je fysio te zeggen heeft, succes morgen!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:46

Nou volgens mij mag ik me hier ook melden.

In november vorig jaar van het paard af gevallen, beetje ongelukkig vol op mijn linker knie. Gelijk wel flink pijnlijk maar toch weer opgestapt en doorgegaan. De dagen erna rustig aan gedaan, echt dik was m'n knie niet. Wel voor het gevoel wat stijf en het zeur gevoel zat voornamelijk binnen in de knie. Echt drukpijn kon ik niet voelen dus heb er verder niets mee gedaan.

Omdat het na een aantal weken toch nog niet helemaal lekker was besloten laagdrempelig 'even' langs de fysio te gaan voor wat oefeningen omdat ik dacht dat de huisarts er toch niets mee kon. Fysio ging wat testen en kwam met de conclusie, je achterstekruisband die is eraf op basis van dashbordtrauma. Op naar de orthopeed en voor MRI.

'Helaas' voelde de orthopeed niet wat de fysio wel voelt (duidelijke verschuiving van mijn onderbeen ten opzichte van de knie) en op de MRI scan lijkt het ook vast te zitten. Advies orthopeed: gaat vanzelf over, over 2 weken is het 6 weken na de val en dan wordt het vaak beter.

Ik heb het dus een tijd aangekeken maar beter werd het niet. Toch maar weer terug naar de fysio, weer getest en vroeg verwonderd: 'En dit heeft de orthopeed niet gevoeld???' Hij zegt nog steeds dat de achterstekruisband niet goed is. Nu zit ik inmiddels op de 1,5 maand conservatief beleid met training. Aankijken hoe het gaat en anders weer terug.

Helaas ging het gister mis, been lag omhoog op de bank (eventjes zonder kussen eronder in de holte) IK wilde weer opstaan en schoof mijn knie van de bank en wil hem neer zetten. KNAK/STEEK. Dikke baal, vandaag weer naar fysio, gelukkig niets geks erger maar de pijn wat juist wat beter is, die is weer terug :(

Baal baal baal baal!

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:05

eempiej schreef:
Nou volgens mij mag ik me hier ook melden.

In november vorig jaar van het paard af gevallen, beetje ongelukkig vol op mijn linker knie. Gelijk wel flink pijnlijk maar toch weer opgestapt en doorgegaan. De dagen erna rustig aan gedaan, echt dik was m'n knie niet. Wel voor het gevoel wat stijf en het zeur gevoel zat voornamelijk binnen in de knie. Echt drukpijn kon ik niet voelen dus heb er verder niets mee gedaan.

Omdat het na een aantal weken toch nog niet helemaal lekker was besloten laagdrempelig 'even' langs de fysio te gaan voor wat oefeningen omdat ik dacht dat de huisarts er toch niets mee kon. Fysio ging wat testen en kwam met de conclusie, je achterstekruisband die is eraf op basis van dashbordtrauma. Op naar de orthopeed en voor MRI.

'Helaas' voelde de orthopeed niet wat de fysio wel voelt (duidelijke verschuiving van mijn onderbeen ten opzichte van de knie) en op de MRI scan lijkt het ook vast te zitten. Advies orthopeed: gaat vanzelf over, over 2 weken is het 6 weken na de val en dan wordt het vaak beter.

Ik heb het dus een tijd aangekeken maar beter werd het niet. Toch maar weer terug naar de fysio, weer getest en vroeg verwonderd: 'En dit heeft de orthopeed niet gevoeld???' Hij zegt nog steeds dat de achterstekruisband niet goed is. Nu zit ik inmiddels op de 1,5 maand conservatief beleid met training. Aankijken hoe het gaat en anders weer terug.

Helaas ging het gister mis, been lag omhoog op de bank (eventjes zonder kussen eronder in de holte) IK wilde weer opstaan en schoof mijn knie van de bank en wil hem neer zetten. KNAK/STEEK. Dikke baal, vandaag weer naar fysio, gelukkig niets geks erger maar de pijn wat juist wat beter is, die is weer terug :(

Baal baal baal baal!

Hmm, klinkt niet goed! Bij mij voelden ze ook niet dat mijn voorste kruisband gescheurd was, ze dachten dat het mijn meniscus was totdat ze de MRI zagen! Een vriendin van mij had een goede verklaring; doordat je waarschijnlijk veel paardrijdt heb je al vrij sterke bovenbenen waarmee je de instabiliteit opvangt, daardoor werken de 'standaard checks' die de fysio en orthopeed uitvoeren niet helemaal. Daarnaast zou ik als ik jou was terug gaan naar het ziekenhuis maar om een andere orthopeed vragen. Kun je gewoon aangeven, en het gaat tenslotte om jouw knie dus je hebt er ook alle recht toe!

Zelf ben ik afgelopen week naar de fysio geweest en gevraagd wat hij ervan vond dat ik erdoorheen was gezakt. Hij vond het een erg slecht teken. Ook het feit dat ik bijvoorbeeld nog steeds niet kan hurken vond ie best zorgwekkend. Hij heeft mij geadviseerd naar de orthopeed te gaan om duidelijk te krijgen hoeveel functie hij denkt dat mijn kruisband nog heeft. Ik heb inderdaad dus een afspraak gemaakt, ik kan volgende week terecht. Heb nu wel voor mezelf besloten voor een operatie te gaan als mijn stage klaar is eind juni, wat betekent dat ik dus niet op vakantie kan en niet kan werken deze zomer. :(

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:56

@Annepanne
Dapper dat je toch terug gaat naar de orthopeed en dat je voor een operatie kiest.
Het is niet leuk om er een tijd tussenuit te liggen, maar op de lange termijn levert het wel iets op. Dat zeg ik ook telkens tegen mezelf als ik het even niet zie zitten, hahaha.
Ben benieuwd wat de orthopeed zegt.

@Iejoorr en
Hoe gaat het nu? Hoe waren de metingen?

@hagelslag
Fijne opmerking 'dat je zeurt', maar niet heus. Hoezo lomp...
Heeft de arnicazalf geholpen?

Hier gaat het met de knie naar omstandigheden heel goed. Loop volgens fysio voor op schema, waarschijnlijk omdat ik veel op de hometrainer fiets. Eergisteren voor het eerst 60 min (in 3 etappes), gisteren 45 min. achter elkaar, en geen reactie.
De knie strekt nu voldoende goed door, dit hoeft dus niet behandeld te worden. Nu dus starten met trainen. Eergisteren 10 min. gefietst en oefeningen op de leg-press en de leg-curl gedaan. Wordt steeds verder uitgebreid met andere oefeningen en uiteindelijk is het de bedoeling dat ik zelfstandig volgens een schema ga trainen. Dat kan bij die praktijk in de sportzaal. Heb er in ieder geval veel zin in.

Hopelijk krijg ik vanmiddag goedkeuring dat ik ook weer buiten mag fietsen. Dan zit ik niet meer zo aan huis gekluisterd. Lopen zonder krukken gaat ook steeds beter. Eens kijken hoe lang ik die nog moet gebruiken. Neem er nu steeds eentje mee, maar loop zoveel mogelijk zonder om nek, schouder en arm te ontlasten.
Die klachten lijken toch vanuit de nek te komen. Sinds eergisteren meen ik een klein beetje verbetering op - hopelijk blijft dat zo, want het is ontzettend vervelend en pijnlijk.
Laatst bijgewerkt door Emma_s_girl op 11-04-14 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:58

Miranda40, fijn dat het bij jou nog steeds vooruit gaat :)

Emma_s_girl, wat vervelend dat je zo naar bent geweest van de operatie.. :(:)
Fijn dat je fysio zo goed met je meedenkt en de controle bij de orthopeed goed was :)
Hoe is het nu met je?

Iejoorr, heb je nog nagedacht over hoe je het kan oplossen met de fysio (aantal behandelingen)? Ik heb een chronische indicatie, dus ik heb er geen last van. Wellicht kan je aan de orthopeed een verwijzing vragen voor de fysio, als hij fysio ook noodzakelijk vindt.
En anders is het misschien een idee om een abonnement bij een basic-fit oid neemt. Dan ga je 1x per 2 weken naar de fysio om je schema door te nemen, en de rest van de tijd train je in de sportschool. Zo doen een aantal patiënten bij de praktijk waar ik kom het ook.

Jipje_niekje, wel heerlijk dat je weer even te paard hebt gezeten! Spannend, een revalidatie traject. Heb je al enig idee wanneer je voor een intake terecht kan?

sandorra, balen dat het nog niet helemaal goed is. Hopelijk krijg je je spieren sterker en is nog een operatie niet nodig!!

hagelslag, hoe is het nu?

eempiej, wat vervelend voor je! Mocht je het zelf ook niet vertrouwen, kun je altijd een second opinion aanvragen bij een andere arts.

Annepanne92, lastig hoor! Wel goed lijkt me om het nog eens te laten bekijken door de orthopeed.

------------
Ik ben trouwens vorige week weer bij de orthopeed geweest. Heb uitgebreid met hem overlegd. We hebben alle scans en ander beeldmateriaal naast elkaar gelegd. Dat icm het effect van de verdoving en de locatie van de pijn, denken we dat we nu een richting hebben gevonden.
Wat in elke scan naar voren komt, is dat mijn binnen-meniscus aan de voorkant uitpuilt. En bij de kijkoperatie komt dus die kraakbeenschade heel erg naar voren.
Hij heeft mijn meniscus en het gebied daaromheen uitverdoofd. Dat gaf zeker een deel van de herkenbare pijn, maar de pijn werd erger ipv minder.
Moet nu weer een MRI laten maken, maar dan in BE.
Nadien kom ik terug, en kunnen we hopelijk zeggen welke van de twee dingen de meeste problemen veroorzaakt, of dat het echt een combi is van de twee.
Als hij mijn meniscus moet behandelen, wil hij die losmaken van het kapsel en van mijn onderbeen, en dan opnieuw vastzetten.
Als het kraakbeen behandeld moet worden, heeft hij voorgesteld om mee te doen aan een onderzoek waar ze binnenkort mee beginnen. Dat is een onderzoek naar koraal-implantaten. Daar is eerder een klinische studie mee gedaan in het buitenland, met uitstekende resultaten en nu willen ze het hier gaan gebruiken.
Ik heb de onderzoeksrapporten globaal gelezen, en in vergelijking met de huidige methoden geeft dit zeker betere resultaten, dus ik ben erg geïnteresseerd.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:03

Metingen waren goed! Linkerbeen was van 152 naar 187 gegaan en is nu sterker dan goede (rechter) been.
Ik heb nog 4 behandelingen voor dit jaar :\ We gaan vanaf nu vooral het fietsen trainen, want dat is nog een pijnpunt. Daarna moet ik maar kijken wat ik ga doen..

Ik lees vanmiddag even bij hoor, nu erg druk op stage!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:06

reageer op mn mobiel dus een kort antwoord..
arnicazalf brengt iets verlichting. heb t hele weekeind beenwarmers omgedaan. in de hoop dat dat wat helpt.
zelf heb ik het idee dat mn knie vaak licht gezwollen is sinds die dinsdag. en ziet hij er anders uit als voorheen.
maja zolang het zo blijft kan ik er nog mee omgaan.
ik weet het is mijn eigen gezondheid.
maar wat te doen als de dokter zegt zeur niet zo.
het gaat hier helaas qua artsen iets anders als in nl...
maar als het in 2 weken niet beter is ga ik toch maar weer es "zeuren" bij mn dokter

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:15

Tenzij je in Duitsland particulier verzekerd bent, dan kan er heel veel...wel vervelend als dat niet zo is.
Hier in NL gaat het helaas ook niet altijd makkelijk. Het is maar net wat voor een arts je treft. Blijft lastig.
Hopelijk lukt het jou alsnog om een verwijzing te krijgen.
Bij zwelling koel ik meestal met een coldpack.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:19

ben gewoon door mijn werkgever verzekerd. coldpack heb ik nog niet over nagedacht. is nog een idee om 15 min op mn knie te doen als ik net uit t werk kom..

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:28

@Nexthorse: Fijn dat er nu toch wel steeds meer een plan lijkt te komen om de oorzaak van je knieprobleem aan te pakken +:)+ +:)+
@Emma: En mag je inmiddels al buiten fietsen? Jij gaat wel goed met je revalidatie volgens mij als ik het zo lees +:)+
@Hagelslag: Ik zou gewoon weer terug gaan naar de arts en toch nog weer een doorverwijzing eisen.... Zo door gaan kan toch ook niet....

Ik heb inmiddels bericht wanneer ik terecht kan voor de intake, begin mei.... Heb inmiddels best wel een knoop in mijn maag ervan. Heb de vragenlijst is even door gelezen die ik moet invullen, maar ik geloof dat ik daar toch echt een beetje te nuchter voor ben := Als ik een uur over dat soort ongein moet gaan praten met iemand word het een heel lang uur ga ik vrezen O:) Nou ja, ik laat het me maar gebeuren.
Inmiddels bij de fysio het over een andere boeg aan het gooien, we gaan proberen om de rest om mijn knie heen nog sterker en steviger te maken. Inmiddels dus zo ongeveer een full body workout die behoorlijk op mijn max is gezet en de fysio doet dan zelf mijn knie proberen beweeglijker te maken, maar ik mag daarin niks zelf forceren. Vooral enorme spierpijn en een dikkere knie is tot nog toe het resultaat :roll: :roll:
Verder probeer ik op de betere dagen even op het paard te gaan en kan ik ongeveer 15 min draven/galopperen en is het daarna echt op. Aan de ene kant voelt het heel fijn om er weer op te zitten, maar aan de andere kant ook enorm frustrerend :') Ik ben te fanatiek en wil dan gelijk weer te veel O:)

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 18:17

@jipje_niekje
Wat voor een vragenlijst heb je dan gekregen? Gaat dit ook over je knie of ben ik even de draad kwijt :O?

Nee, ik mag nog niet buiten fietsen. Fysio wil me het risico niet laten lopen dat ik onverhoopt val en zo'n val dan niet kan compenseren. Dus nog even 2 weken wachten.
Verder gaat het inderdaad heel goed, gezien het tijdspad. De operatie is morgen pas 4 weken geleden en ik loop zonder krukken (tot nu toe 2x 1.5 km max) en een uur fietsen in etappes. Inmiddels al 1x 45 min. aan een stuk gefietst.
Met nek, schouder en arm gaat het gelukkig ook de goede kant op. Begon al wanhopig te worden, maar nu heeft de fysio het toch gevonden, denk ik.

@nexthorse
Je orthopeed denkt goed met je mee. Klinkt qua bejegening heel prettig. Niet fijn dat er van alles moet gebeuren, maar als dat wel moet, dan kun je maar beter zo iemand treffen.

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:06

Heb vandaag op stage tussendoor een beetje bijgelezen, lijkt erop dat het met de meesten toch de goede kant op gaat! +:)+

Zelf sta ik er een beetje van versteld hoe goed mijn bovenbenen het opvangen. Ik wacht nog een de orthopeed en fysio af donderdag en vrijdag, maar wil weer gaan kijken of ik weer een paar uurtjes kan werken ( horeca). Neemt niet weg dat dit lang niet is zoals het hoort te zijn, zal dus toch nog steeds kiezen voor een operatie.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:04

Iejoorr, heb je mijn bovenstaande stukje nog gelezen? Misschien is de sportschool-optie iets voor jou?

hagelslag, lastig is dat, als je je niet serieus genomen voelt… Groot gelijk dat je terug gaat als dit aan blijft houden!

jipje_niekje: oh, ik heb ook eens zi’n intake gedaan voor een revalidatie traject. Ik was daar ook echt te nuchter en te hard voor, werd gek van de zeurende mensen om me heen :=
Laat maar gewoon over je heenkomen. Die mensen kunnen heel goed inschatten of je er iets aan zou hebben. Bij mij hebben ze toen ook eerlijk gezegd dat dit niet bij mij zou passen, en hebben ze in overleg met de revalidatie arts een andere oplossing gezocht.
Fijn dat je af en toe weer even te paard kan nu. Dat je meer wilt, kan ik me heel goed voorstellen.

Emma_s_girl, alleen maar goed dat de fysio je goed in de gaten houdt en het in stapjes wil doen. Je komt er wel :)

Annepanne92, goed om te horen dat je mogelijk weer wat kunt gaan werken!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:12

Jipje_niekje; oeh dat frustrerende ken ik! Veel willen doen maar niet kunnen/mogen!

Nexthorse: Wanneer moet je voor de MRI? Klinkt allemaal ingewikkeld! Maar het lijkt op een oplossing?

Ja, ik heb je stukje zojuist even gelezen. Het zou wellicht een optie zijn, maar ik durf niet goed in mijn eentje nu te sporten omdat ik de ene keer meer mag doen de andere keer en ik niet wil forceren, wat ik gauw doe!
Helaas heb ik ook nog maar 4 behandelingen die vergoed worden bij de fysio. Dan ga ik wel even goed overleggen wat verder te doen. Misschien dat ik een jaartje even niks ga doen en kijk hoe het dan gaat. Heb het idee dat ik de afgelopen jaren geen steek verbeterd ben met fysio/ziekenhuis.
Deze week ook weer een erg slechte week, elke dag pijn op de fiets en met traplopen :\

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:20

Wat vervelend dat je geen/weinig verbetering voelt. Misschien is het dan een idee om aan het einde van de behandelreeks de fysio contact op te laten nemen met de orthopeed met de bevindingen? Misschien kan hij duidelijk maken dat er verder gezocht moet worden?

Ik moet 24 april weer voor de MRI en 29 april naar de orthopeed. Het lijkt tot een oplossing te komen, maar ik durf er nog niet al te hard op te hopen na 4 operaties en 5 orthopeden ;)

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 16:46

Duimen dus, nexthorse :).

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:35

Nexthorse, ik laat het inderdaad ook allemaal maar over me heen komen, maar dat ik een uur met zo iemand een gesprek heb staan, pff het klinkt zo zweverig aan de hand van die vragenlijst :') :') Ik snap dat je er nog niet te hard op wil hopen dat ze nu iets kunnen waar je wel mee geholpen bent na zo'n lange tijd, verschillende orthopeden en operaties :(:) Wat gebeurde er bij jou na dat revalidatie traject wat ze niet zagen zitten dan? Ben je toen naar een andere orthopeed gegaan?

Emma, is een vragenlijst die hoort bij de intake van de revalidatie om te kijken of ik geestelijk nog wel goed genoeg ben O:) :')

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:58

Huh? Wat heeft dat er nou mee te maken? Vreemd. Klinkt haast of ze denken dat je psychosomatische klachten hebt of dat ze dat in ieder geval uit willen sluiten. Bij arbeidsreïntegratie willen ze zoiets soms ook doen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:45

@jipie_niekje
opzich kan ik me wel voorstellen dat zon "test" gebruikelijk/nodig is.
en ik hoop dat het je uiteindelijk gaat helpen. met de intake fysio etc.

@ nexthorse, laten we hopen dat er misschien een oplossing komt...

Iejoorr, vervelend dat je een slechte week hebt. en ook zeer vervelend dat je slechts 4 behandelingen nog hebt bij de fiso. ik heb eigenlijk geen idee meer ervan hoe het in nederland geregeld is. maar niet echt heel goed geloof ik...

@annepanne92, fijn dat je bovenbenen het opvangen.
ben je in de bediening of in de keuken aan het werk?

ik heb weekeind!!!! gewoon 5 dagen vrij! oke ik moet zondag avond achter de bar werken maar dat mag de pret niet drukken.
ik wil dit weekeind vooral kijken of met iets meer rust mijn knie dus "beter" word...
en ik heb eindelijk een keer op de berichtjes van iedereen kunnen reageren... eindelijk rust/tijd :)

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:28

hagelslag schreef:
@jipie_niekje
opzich kan ik me wel voorstellen dat zon "test" gebruikelijk/nodig is.
en ik hoop dat het je uiteindelijk gaat helpen. met de intake fysio etc.

@ nexthorse, laten we hopen dat er misschien een oplossing komt...

Iejoorr, vervelend dat je een slechte week hebt. en ook zeer vervelend dat je slechts 4 behandelingen nog hebt bij de fiso. ik heb eigenlijk geen idee meer ervan hoe het in nederland geregeld is. maar niet echt heel goed geloof ik...

@annepanne92, fijn dat je bovenbenen het opvangen.
ben je in de bediening of in de keuken aan het werk?

ik heb weekeind!!!! gewoon 5 dagen vrij! oke ik moet zondag avond achter de bar werken maar dat mag de pret niet drukken.
ik wil dit weekeind vooral kijken of met iets meer rust mijn knie dus "beter" word...
en ik heb eindelijk een keer op de berichtjes van iedereen kunnen reageren... eindelijk rust/tijd :)

Bediening ;) Heb sowieso de laatste weken alleen achter de bar gestaan of aan de deur zodat ik niet met dienbladen of zware borden hoef te lopen, zo hoeft mijn knie niet nog meer gewicht te dragen.

Ben vandaag langs de orthopeed geweest, hij stelde een kijkoperatie voor. Hij wil gaan kijken hoeveel functie mijn kruisband nu nog heeft, en of er nog andere beschadigingen zitten die op de MRI misschien niet te zien waren.
Heel gedoe, 2x op en neer naar het ziekenhuis want 's middags kon ik dus langs bij de anesthesist. Omdat ik 's nachts wel eens even stop met ademen wil hij me alleen een ruggenprik geven voor de operatie, gelukkig duurt zo'n operatie maar 20 minuten ofzo en kan hopelijk meekijken op het scherm! :)
Zal wel vanaf half mei ergens worden, zij stelden 29 april voor maar ik heb een half jaar terug al kaartjes voor het animal event (2,3,4 mei) gekocht, en daarnaast komt het totaal niet uit met mijn projecten op mijn stage. (Aangezien ze toch 2 weken rust aangeven na de operatie.)

Ik ben erg benieuwd wat er uit de operatie gaat komen, ben heel bang dat zij dadelijk vinden dat mijn kruisband nog genoeg functie heeft en ik zo maar door moet blijven lopen... iets zit er gewoon niet goed, kan mij niet schelen wat maar ze vinden het maar! :o Tot de operatie ga ik gewoon door met bovenbenen trainen, kan ik alleen maar profijt van hebben :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 16:42

bediening, altijd leuk met knieproblemen.
doe ik af en toe ook nog wel eens...
ik sta of achter de bar in een discotheek of ik werk op een tentfeest en moet daar de tafels bedienen..

ik ben opzich ook benieuwt wat de kijkoperatie voor je gaat betekenen.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:55

Hoe is het hier met iedereen?

jipje_niekje, dat revalidatietraject was niet voor mijn knie, maar voor chronische vermoeidheid. In overleg met de revalidatie-arts is er toen een individueel traject opgesteld.

Annepanne92, spannend, toch een kijkoperatie!