Het waait echt heel hard

Strakjes sportennn!!

Schouders en benen training vanavond, en de buik natuurlijk..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

In december hebben ze een tumor in mijn blinde darm gevonden, die is er uit gehaald en voor nu lijkt het dat er verder nergens wat zit. Het zou goed kunnen dat ik daar al die klachten van heb gehad maar iets wat minimaal 5 jaar in je lichaam zit is niet zo ineens helemaal goed als het eenmaal weg is, daar moet je lichaam eigenlijk weer aan wennen zegmaar.. Plus dat de conditie natuurlijk niet best is
Dus ik mag nu héél langzaam gaan proberen en kijken of het nu zonder terugval wil lukken! En ik ben nogal van het enthousiasme en als ik de smaak te pakken heb heb ik echt een rem nodig dus voor nu de afspraak max 3 keer per week waarvan 1 keer per week met begeleiding om te evalueren enzo. Dus ik speel al vals met mn aquarobics
), jeetje dat is wel even schrikken als ze zoiets vinden! Ik vind het al super tof dat je al 3x per week gaat, dat is voor veel mensen al niet haalbaar.

en een hoop fanatieke sporters hier! Leuk!

en nog 10 minuten crosstrainer) en verder m'n armen getraind, overal 3x15. Vandaag spierpijn en een intensieve dag gehad op m'n werk (waar ik wel lopend de nodige kilometers heb afgelegd) dus dagje rust.

Nu twee dagen rust, zondag weer een rondje in de fitnesszaal 
Maar ik denk dat het juist oplopend zal zijn. 

Ik word daar helemaal zen van! Ymke schreef:Ik heb gisteravond 40 minuten cardio gedaan (eerst 30 min op uhm een soort crosstrainer zonder de hendels, die je bergopwaarts in kan stellen. Hoe heet dat ding? :+ en nog 10 minuten crosstrainer) en verder m'n armen getraind, overal 3x15. Vandaag spierpijn en een intensieve dag gehad op m'n werk (waar ik wel lopend de nodige kilometers heb afgelegd) dus dagje rust.
vind ik zelf veel fijner en intensiever dan de crosstrainer
Whattt??
dressagelady schreef:phormicola schreef:Ik heb net lekker een heel uur lang gestretchedIk word daar helemaal zen van!
Wat doe je dan precies?
Ik heb net even 45min baantjes getrokken, wat een rottijd op donderdagavond, kan pas vanaf 9 uur. Ben nu helemaal gesloopt dus ga zo slapen