Denk niet al te vroeg, misschien dat 'ie me ertussen kan squeezen eind vd middag..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mlies schreef:Hoihoi,
Ik kom hier ook eens binnenwandelen!
Wie weet hier een goede shop in het noorden van Nederland?
Een vriendin van me gaat altijd naar Da Tonk in Groningen. Las in een van de vorige topics van iemand die daar weer niet zo van hield, dat het niet allemaal superstrak is..
Ervaringen met Da Tonk hoor ik dus graag, andere aanbevelingen ook.
Eleonora_ schreef:Hallo![]()
Ik meld me hier ook! Ben al zeker vier maanden aan het bedenken wat voor tattoo ik wil en weet iig dat ik heb bij m'n ribben wil of zijkant van m'n onder arm. Wil een tekst of een woord met betekenis wat niet te standaard iszoals jullie kunnen lezen ben ik er nog steeds niet uit haha
![]()
Iemand ideeën of sites? Heb heel google al gehad..
JoyDewi schreef:Suits 4 life: http://nl-nl.facebook.com/pages/Suits-4 ... &filter=12
Aranel schreef:Leuke tattoo's allemaal weer!
Ik ga morgen ff naar Emmeloord bellen, naar de studio waar ik mijn 2e heb laten zetten ruim 6 weken geleden. Hij is niet mooi genezen, ik zie stukken van m'n huid erdoor heenNiet dat er echt 'gaten' inzitten maar hij is meer doorzichtig op sommige plekken.
Iemand een idee of dit valt onder service van de zaak of dat ik moet betalen..?
Veerle_88 schreef:Hahaha jaa lijkt me niet echt fijn voelen. Maar het voelt niet echt als een naald die je aders doorboorden?
Word al bang bij het idee hahaha! Maar weet iemand ongeveer de prijs hiervoor?