Marije_jiplover schreef:Mijn dietist waarschuwde om niet alle brood voor crackers te vervangen ivm het jidium wat wel in broodzout zit en wat niet aan crackers wordt toegevoegd.
Worst (alle soorten, dus zowel rookworst als kookworst of grillworst of boterhamworst) staan op het lijstje van bij hoge uitzondering, wat ik van mijn dietist gekregen heb. Ik zou dus zeker in het stadium van afvallen opletten welke vleessoorten je eet.
Pinuts: pastasalade met bosuitjes, zilveruitjes, paprika, zalm, kappertjes en een flinke schep magere yoghurt of kwark, een uitgeperste teen knoflook en italiaanse keukenkruiden. En verder kan er nig veel meer groente?rauwkost in, wat je maar lekker vibdt.
Wij gebruiken zout voor het avond eten waar jidium in zit 
En ik eet gewoon wat de pot schaft, ik kan moeilijk tegen me moeder zeggen dat fret ik niet, krijgk een draai om me oren 
Als ik dit lijstje aanhoud (en savonds dus niet snoep en gewoon voldoende beweeg: paardrijden en fitnes dan val ik razendsnel af...alleen tja het snoepen dat nekt hem bij mij...gisteren een reep chocolade en bakje chips :S dan val ik dus niet af maar blijf hetzelfde)