Dikke lieverds allemaal hier!!
Pauline schreef:Je moet het zo zien, als wij je kunnen helpen voelen WIJ ons beter.
Dus eigenlijk verleen je een gunst.![]()
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:lekker moe van de paardjes........
is leuker dan moe van het schoonmaken hoor![]()
Als jullie TS niet kunnen helpen dan ligt hier ook nog genoeg werk voor wie zich verveelt![]()
Ik dacht er al 6 geteld te hebben die er zin in hebben en dan is 1 huis gewoon te weinig![]()
Maar even serieus nu.......wat ontzettend lief aangeboden![]()
Als ik TS was zou ik in zo een geval niet weten wat me overkwam![]()
Wat heerlijk dat je nu een keertje wel goed hebt kunnen eten TS!!!!
Nu nog even wat drinken en dan lekker slapen![]()
Ik hoop dat je de nacht lekker door slaapt![]()
Horse_lover9 schreef:Hahahahaha... misschien neem ik ooit hulp aan hihi.. en die ene bokker laat ik al een dagje van best wel ver komen een keer.. en iemand die langs wil komen ook best wel.
Ik maak dus vorderingen![]()
Ben erg moe, dus ga maar eens lekker slapen. Zouden jullie ook moeten doen.
Knuffel van mij!
irmalouise schreef:Ts bij mij zag ook niemand dat ik ziek was ook niet toen ik mijn haren kwijt was, had een pruik van echt haar die er net zo uit zag als mijn eigen haar, waren van te voren al foto's van gemaakt, dus dat scheeld.
Ennuh je hoeft je haar niet te verliezen he, ligt eraan welke chemo je krijgt ik had de zwaarste die er is volgens mijn ongoloog, en bij deze is de kans meer dan 60% dat je je haar verliest, zat de zeer giftige taxusboom in. Ook kon ik een soort ijskap op om je haren te bevriezen zodat daar de chemo niet bij kon komen. Maar daarvoor moet je 1,5 uur eerder komen om het op te zetten en ook nog 1,5 uur na de chemokuur dus dan ben je zo 6 a 7 uur bezig met je kuur, en de kans was veels te groot dat het er dan alsnog vanaf zou vallen.
Hoop het niet voor je hoor, want dat is wel het ergste van de behandeling.
Heb ook met mijn nagels in een ijsbad gezeten want dan worden deze ook niet aangetast.
Hoop allemaal dat je dit niet hoeft. Je kan me altijd pb-een hoor met vragen.
Niemand viel ook op dat ik geen wenkbrauwen en bij de laatste kuur ook mijn oogwimpers was verloren, maakte gewoon een dikke lijn langs mijn wimperrand en daardoor zagen ze het niet.
Ik had eerst heeeeel stijl en dik blond gekeurd haar, en in het begin had ik krullen en grijs haar, nu weer geverfd blond was echt geen succes dus is het bruin met slag, heel makkelijk hoef niet te fohnen beetje gel of mouse er in en klaar, wel een kort koppie en zonder pony die ik eerst wel altijd had want zonder kon ik niet haha,
Morgen de uitslag he, spannend hoelaat moet je. Ga ik voor je duimen.
Horse_lover9 schreef:Nu gauw wat te drinken pakken en wat te eten.. veeeel te lang gebeld net met een lieve bokker hihihi.
Eerste seconde vreemd.. daarna alsof ik dr al jaren kende.
Deze lieve bokker gaat een keer mee als ik wat lekkers in een infuusje krijg een dag![]()
(de schat..)