De rest kan ik idd ook wel ergens in een hk lezen als ik dat zou willen.
Daar hoef ik geen nagellaktopic voor te lezen eigenlijk

Ik zou het dus eigenlijk wel fijn vinden als dit gewoon lekker een nagellaktopic blijft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Wat gaat er offtopic dan..? Over aanbiedingen e.d. gaat ook over nagellak, ik zie het probleem niet zo. MW is wat toegankelijker dan HK, dat was eerder ook al een van de redenen om hier te blijven en het dan júíst over nagels te houden ipv de offtopic.
Annetje schreef:Ik ben echt té nieuwsgierig... ook al wil ik het waarschijnlijk heeeulemaal niet zien, toch ben ik te nieuwsgierig en wil ik het zienOver welke lak gaat het?
Aranel schreef:Tessa_1 schreef:Zo'n potje van de kruidvat om gelnagels eraf te halen schijnt ook goed te werken tegen glitters..
Is dat die ook in de OP genoemd wordt? met dat sponsje aan de binnenkant?
Muisbal schreef:Wat gaat er offtopic dan..? Over aanbiedingen e.d. gaat ook over nagellak, ik zie het probleem niet zo. MW is wat toegankelijker dan HK, dat was eerder ook al een van de redenen om hier te blijven en het dan júíst over nagels te houden ipv de offtopic.
Amondi schreef:die bad kitty is enorm gaaf!
waar haal je die vandaan als ik vragen mag?
Donkerblauw schreef:(Dat is trouwens nog een voordeel van dat removerpotje, je kan rustig van een nagel de lak afhalen zonder dat de kans heel groot is dat de de rest van je gelakte nagels ook verpest.)