Maar ik ben verliefd op de eenvoud..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:Halloooik heb een vraag: ik speel eigenlijk al een jaar of 5 met de gedachte om mn hond zn pootjes ergens te laten zetten.. nu wil ikk eigenlijk niet zn pootjes in de inkt doen en dat laten zetten, aangezien hij vlekjes heeft, (huidkleurig, zwart) in zn kussentjes.
Dit moet dan vanaf foto worden getattoeerd.. mijn vraag is dus, kan iemand me een tattooeerder aanraden (liefst in Noord NL, maar voor iets wat mn hele leven moet blijven zitten ben ik best bereid verder te rijden) die heel erg goed realistisch kan tattoeeren? ik heb tot nu toe tattoo lucky shot in drachten gezien en fineline tattoo in emmen.. ben benieuwd.. daarnaast wil ik graag zeggen dat ik WAAAANZINNIGE tats heb gezien in dit topic..
Banjer schreef:Ir1ne schreef:....Dit moet dan vanaf foto worden getattoeerd.. mijn vraag is dus, kan iemand me een tattooeerder aanraden (liefst in Noord NL, .......
Da Tonk Tattoo, zitten in Groningen, vlakbij station Noord
Wendy_Komen schreef:Ir1ne schreef:Halloooik heb een vraag: ik speel eigenlijk al een jaar of 5 met de gedachte om mn hond zn pootjes ergens te laten zetten.. nu wil ikk eigenlijk niet zn pootjes in de inkt doen en dat laten zetten, aangezien hij vlekjes heeft, (huidkleurig, zwart) in zn kussentjes.
Dit moet dan vanaf foto worden getattoeerd.. mijn vraag is dus, kan iemand me een tattooeerder aanraden (liefst in Noord NL, maar voor iets wat mn hele leven moet blijven zitten ben ik best bereid verder te rijden) die heel erg goed realistisch kan tattoeeren? ik heb tot nu toe tattoo lucky shot in drachten gezien en fineline tattoo in emmen.. ben benieuwd.. daarnaast wil ik graag zeggen dat ik WAAAANZINNIGE tats heb gezien in dit topic..
Zoiets?
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7487_n.jpg
Deze is gezet door Thomas van Kynst. Hij zit in Deventer.
Charmaiineee schreef:Aranel schreef:Charmaiineee : jij bent vast fan van de musical Wicked ofniet?
Neeeeuhhh![]()
Gelukkig zit het al bijna meer dan 4 jaar in mn hoofd en heeft het ook nog eens een betekenis voor mij dus dat scheelt
Je hebt ook mensen die dit doen:
http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/ ... 00x576.jpg
GreaseMonkey schreef:Mag ik me hier ook melden? Mijn zusje en ik willen beiden dezelfde tattoo laten zetten. We willen hem allebei graag op de binnenkant van de pols maar ik vraag me af of een tattoeage daar niet sneller vervaagt? Ik heb al gezocht hier op bokt en op google, maar kan niet echt antwoord op mijn vraag vinden...
Charmaiineee schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik ga ook binnenkort naar Londenen dan ga ik ook naar Wicked!
En ik ga 16feb voor de 5e keer in scheveningen![]()
Bonjoy schreef:Charmaiineee schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik ga ook binnenkort naar Londenen dan ga ik ook naar Wicked!
En ik ga 16feb voor de 5e keer in scheveningen![]()
GAAAAAAAAAAAAAAF!! ik wil mee!
Kreeg toen echt kippenvel van het liedje Defying Gravity (volgens mij) Dan gaat Elphaba helemaal omhoog op het podium geloof ik, allemaal rook, en dat zingen![]()
Weet niet zeker of het liedje zo heet... (Is lang geleden, haha)
__PSM__ schreef:Ik heb me een heleboel topics terug ook al eens gemeld, wil nog steeds wel een tattoo ter nagedachtenis aan mijn vader welke op 19-12-2009 is overleden...... Maar weet neit zo goed wat... Iets met sterren dat wel, en iets op mijn enkelof misschien wel binnenkant van mijn voet/enkel