Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ja, dat is geen ontsteking, maar als je ze niet wast bijv en langer erin blijft zitten komt er van die stinkende prut, zijn gewoon dode huidcellen die niet weg kunnen door je sieraad. Goed schoonhouden dus want het stinkt ook nog eens
Fiffill schreef:Dan was het wss echt onstoken, dan zou ik gewoon een maatje teruggaan of het iig goed in de gaten houden.
Myryana schreef:Fiffill, jou 2 commentaren kan ik niet rijmen met elkaar.
Tutti, wat voor materiaal heb je er nu in zitten? Als het acryl/hout is doe er dan even een tijdje glas in (of staal maar glas is beter). Het is mogelijk dat je oor gewoon niet tegen dat materiaal kan wat je er nu in hebt zitten en zich dan aan je oor vastzuigt.
Myryana schreef:Het kan ik heb ook maar 2 uur geslapen dus een helder licht ben ik op het moment niet echt.
Tutti_Frutti schreef:Myryana schreef:Fiffill, jou 2 commentaren kan ik niet rijmen met elkaar.
Tutti, wat voor materiaal heb je er nu in zitten? Als het acryl/hout is doe er dan even een tijdje glas in (of staal maar glas is beter). Het is mogelijk dat je oor gewoon niet tegen dat materiaal kan wat je er nu in hebt zitten en zich dan aan je oor vastzuigt.
Ik reageer juist allergisch op metalen, dus heel bewust voor houten stretchers gekozen.
Ben ook allergisch voor nikkel, en ookal zit dit (bijna) nooit meer in sieraden omdat het verboden is reageer ik toch nog altijd heftiger op metalen.
M'n oor WAS dus ontstoken, daarom veel gewassen met uni cura, na een week was de onsteking blijkbaar weg, maar was mijn oor gewoon uitgedroogd door het vele wassen. Nu weet ik dus (dankzij jullie) dat dit geen onsteking meer was maar door dat droge kwam!
Zal dus minder gaan wassen, 1x daags ofzo. Nu is m'n oor weer helemaal goed trouwens, heb er alleen vanmorgen vasaline op gesmeerd en is de hele dag goed geweest, kan hem nog steeds constant heen en weer bewegen!
Weet iemand trouwens wat het max is waarop je gaatje niet meer 'dichtgroeit' als je de stretcher eruit haalt?