Ik heb rode nagels met groene tips a la kerst! zal zo even een foto maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje_h schreef:shantal schreef:Hoi ik heb even een vraagje,
Ik heb nu een aantal dingetjes op ebay gevonden waaronder de kwastenmaar nu zie ik overal verzend kosten bij staan terwijl ik bij 1 persoon bestel klopt dat dan dat ik overal apart voor moet betalen?
Want de verzend kosten zijn duurder zo dan dat ik koop
Als het goed is , combineren ze de verzendkosten en wordt het totaal dus nog minder maar dan moet je even goed doorlezen wat er bij staat want het verschilt ook nog wel van verkoper..
Muisbal schreef:Ik had zwart + circus confetti op en geprobeerd met het KV potje het eraf te halen. Alle nagellak was eraf, behalve de glittersNa wat pulken en nog een keer goed schrobben was het er wel af. Maar moet toegeven, het gaat wel makkelijker dan met watjes die gaan pluizen...
xDramaQueen schreef:heb ik gister ook besteldheb nog de witte set ervan maar had wel een nieuwe verdiend
samen met nog wat spul
Donkerblauw schreef:xDramaQueen schreef:heb ik gister ook besteldheb nog de witte set ervan maar had wel een nieuwe verdiend
samen met nog wat spul
Haha, briljant.Zat op eBay te zoeken naar een penselen-set, en toen ik die roze zag móest ik die wel hebben.
De nieuwe must-haves binnen dit topic (na de stempelsets, Circus Confetti en Ruby Pumps); de roze penselen-set en het removerpotje.
xDramaQueen schreef:en roze buffers... en striping tape... en 100 wooden sticks...![]()
oh en glazen vijlen zijn ook cheap ass op ebay btw
Donkerblauw schreef:Trouwens, nog een vraag aan de ervaren eBay'ers: Hoe koppel je je PayPal direct aan je bankrekening? Nu moet ik iedere keer 1-2 werkdagen wachten tot het geld op m'n PP staat..
shantal schreef:Dat potje ziet er ook super makkelijk uit zeg.
Maar was dat nou eigenlijk voor nepnagels te verwijderen ofzo? of begrijp ik dat nou verkeerd en haal ik dan 2 dingen door elkaar?