Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Marshaha schreef:bultjes kan een reactie zijn op de inktkleur, of op de zalf..
Dank je, het zit ook op bepaalde plekken, vols mij alleen waar hij wit heeft gedaan.
Danique_G schreef:Ik hoor wisselende verhalen, kan een tatoeage nou wel of niet op de pols? Veel mensen zeggen dat het niet maar ik zag er laatst nog iemand mee lopen. Ik wil namelijk de latijnse spreuk 'Luctor et emergo' op mijn pols, zit nog wel even te kijken naar de grote want ik heb gehoord dat als het te klein is dat fijne lijntjes dan een soort 'vlek' worden. En of wellicht toekomstig werk het toestaat maar die spreuk word het sowieso, daar ben ik redelijk zeker van!
maartje_h schreef:hier nog eentje op de pols, maar pas sinds anderhalve week, dus kan er eigenlijk nog weinig over zeggen
http://94.100.115.100/1392600001-1392650000/1392648501-1392648600/1392648558_5_A7tz_1.jpeg
Danique_G schreef:Ik zou haast zeggen dat ik hem fascinerend vind, eerst lijkt het een krabbeltje en als je beter kijkt dan zie je dat het wat is. Kan het niet helemaal thuis brengen maar ik vind hem wel erg leuk!
Mag ik vragen wat het is?