Ik heb even een vraagje voor de piercing kenners. Ik heb inmiddels alweer bijna 10 jaar mijn tongpiercing, alleen is die nu ineens sinds een dag of 2 wat aan het vervelen aan de onderkant van mijn tong. 's Morgens als ik wakker wordt zit de piercing a.h.w. 'vastgeplakt' in mijn tong aan de onderkant en losmaken is dan een beetje gevoelig. Hij blijft de hele dag ook wat 'vastplakken'. Ik haal de piercing regelmatig uit om schoon te maken en ik maak mn tong ook altijd goed schoon rond de piercing. Heb nu de piercing er weer uitgehaald en het gaatje aan de onderkant ziet er ook een beetje rood en wat verdikt uit. Wat nu te doen? Eigenlijk wil ik m wel inhouden, maar het blijft de hele dag irriteren, helemaal einde tongpiercing wil ik ook weer niet..
S_en_Z
Geplaatst: 27-08-11 13:10
Denk dat je in je slaap of met eten bent blijven hangen. (op je piercing gebeten en tong teruggetrokken)
Misschien klein stukje uitgescheurd.
Als je het idee hebt alsof je tong wat gezwollen is zou ik een iets langer staafje indoen.
Mn tong opzich is niet gezwollen, alleen het gaatje waar de piercing zit aan de onderkant van mn tong. Mn staafje is al vrij lang, heb meer dan genoeg ruimte over, dus een langer staafje gaat m ook niet worden..
Hallootjes Ik wil graag een piercing laten zetten in mijn oor, vanboven weet je wel Nou vroeg ik me af hoe het ook alweer zat met aan welke kant je het laat doen oid? Of maakte dat niet uit en verbeeld ik me dat daar iets mee was ? En; beter laten piercen of beter laten schieten (net als oorbellen)? Wat is het beste? Is het kraakbeen niet gevoeliger dan gewoon je oorlel of wel?
Een vriendin heeft hem laten schieten hoorde ik vandaar. Ik vond het al vreemd, piercen lijkt me sowieso beter omdat het me lijkt dat dat kraakbeen wel breekt van zo'n schietding of niet soms?
Als je schiet dan heb je veel kans op wildvlees (ik heb bovenin mn oor toen 2 gaatjes laten schieten, 1 is nog steeds niet dicht.. zijn al zeker 4 jaar uit, heb ze maar een paar maanden gehad, heb een bult achterop mn oor, maar kan ook zo aan de vorkant voorkomen..)
dus altijd piercen! En het is niet persee heel veel gevoeliger hoor En aan welke kant maakt ook niet uit.. alleen de kant waar je niet op slaapt geneest vaak wat makkelijker
cruesli dan moet je het niet doen idd, bedoelde echt als het alleen gezwollen was. Misschien heb je toch teveel speling dan en heb je de onderkant verwond met verkeerd kauwen in je slaap (gebeurd vaak hoor!) Denk dat je het gewoon even uit moet zingen.. bij mij genas het vanzelf (in je mond geneest vrij snel)
Zeker weten laten piercen! Heb mijne nu bijna een jaar. Na 3 maandjes was hij helemaal genezen, en heb geen toestanden gehad met enge bulten, dikke ontstekingen etc.
Ik heb vanacht iets met mijn tietpiercing gedaan, hij is nu echt giga boos ik moet toch eens rustiger slapen
juniper
Geplaatst: 30-08-11 15:50
Even een heel ander onderwerp; hebben jullie ook vaak problemen met solliciteren door jullie piercings? Ik heb een neuspiercing en labret, en hoe vaak ik al niet te horen heb gekregen: je komt hier alleen aan het werk als die piercings uitgaan! Ja dag, ik heb die piercings niet voor niks! Natuurlijk ben ik wel bereid om retainers in te doen, of kleinere piercings, maar ik ga ze er niet uithalen (ook niet voor een paar uurtjes) want dan groeien ze dicht. Ben zelfs al eens weggestuurd bij een uitzendbureau hierom.