[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:59

Pfff jullie gaan ECHT te hard. heb 1 dag niet gelezen en was 10 paginas achter!!
Ik heb besloten dat ik na de zomer toch de achterkant wil laten schaduwen (of iets dergelijks) van mn tatoeage.. Vind hem echt prachtig nu maar denk dat hij dan nog mooier kan, Blijf toch naar die wat lege plekken kijken er tussen door Hahaha.. En ja mijn vriend gaat als het goed is toch tegen die tijd richting marsha voor zijn sleeve dus dan zien we wel ;)

Krijg steeds comlimenten over de kleur.. Zo mooi licht paars zeggen ze dan.. Uhh ja dat is de kneuzing van mijn huid hahah.. Hij wordt gewoon zwart/grijs.. *oeps* Haha!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:03

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:04

Miseria die is ook erg mooi :j

_lola_ haha, mooi paars :')

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:05

Misschien een idee om er dan toch paars in te doen :P

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:23

hahaha, Lola, mooi paars!

Het 'past' bij mij ook niet echt. Heb een prima carriere. Ik laat me alleen niet heel graag in een hokje duwen. Heb overigens niets dat zichtbaar is op kantoor of een gewone doordeweekse dag. Het is echt voor mezelf.
De kers en de pauw die ik nu in mijn hoofd heb staan ook echt ergens voor, voor mezelf.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:26

Dat heb ik ook Lusitano :j De enige die soms lastig te verbergen is, is degene die bovenaan mijn rug. Met een shirt met brede hals is hij zichtbaar.. gelukkig heb ik lang haar wat er dan weer overheen hangt :j .

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:39

Haha die reactie van mijn ouders kreeg ik 15 jaar geleden ook bij mijn eerste. Hun vinden het absoluut niet mooi maar kennen mij al lang genoeg om te weten dat ik toch mijn eigen gang ga.

Ik heb donderdag een afspraak bij Marcha voor mijn polstattoo. Daar komt het chinese teken voor kracht.
Dan laat ik ook gelijk een ontwerp maken voor op mijn voet. Die wil ik dan na de zomer laten zetten bij haar :) . Ik vind haar fijne sierlijke lijntjes heel erg mooi en zoiets wil ik op mijn voet, samen met 1 of 2 vlinders en de letter M van mijn hond erin verwerkt.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:41

Hahahah ja kijk dit is de kleur vandaag! Beetje bruinig zo..:

Afbeelding

Trouwens foto maken van je eigen rug is niet zo makkelijk hahahah

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:42

Lastig he :P Moet je je nek eens proberen haha!

Maar dat bruine heeft ook wel wat haha!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:43

hahahhah ja ik zat er echt aan te denken om hem gewoon wat paars te gaan geven.. Iedereen vond het zo mooi.. :Y)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:46

Normaal gesproken ben ik van de kleurtjes, maar ik denk dat deze black and grey wel heel mooi gaat genezen :) Het past erbij..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:46

Hmm toch denk ik dat kleur accenten ook wel mooi zijn! Dus niet hele vlakken inkleuren.. maar her en der een schaduwtje met kleur?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:48

Mooi hoor Lola! Black and grey vind ik ook erg mooi. Met accentkleur of misschien zelfs wit krijgt hij nog meer diepte.
Als je eenmaal begonnen bent..... :P

Ik heb geprobeerd om een foto van die van mij te maken maar krijg hem nog niet naar comp doorgestuurd. Die blijf ik jullie nog even schuldig!

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:56

Hij is erg mooi aan het "opdrogen" Vindt het black en Grey idd wel wat hebben. Maar ja paars is mijn lievelings kleur, dus dat zal ook heel mooi zijn haha

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:01

Ik vind inkleuren met paars ook supermooi!!

Lola, ik vind hem echt supermooi aan het worden!!

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:02

ik vind zo'n enorme rug tattoo erg mooi, maar dat zou ik echt nooit durven!! veels te bang dat ik spijt krijg!

@ lusitano, dat is een kromme reactie van je vader, maar mijn ouders zouden echt nog 10x erger reageren...
maar ook die kennen me lang genoeg en weten heeeel diep van binnen dat ik mijn eigen gang ga, zoals de ouders van monthy ook weten :+

een kattenpootje alleen blijft vreten voor mijn 1e tattoo.. ik denk er nu aan om die aan de onderkant van mijn pols te zetten. Ik moet nog is goed op mijn werk lezen wat het beleid is van sierraden, als ik t goed heb mogen alleen trouwringen.. (werk in de buitenschoolse opvang en kinderen kunnen zich bezeren aan jouw sierraden.. en met hygiene had t ook te maken).
Er was geen protocol over tattoo's, maar t schijnt niet in zicht te mogen. Een pleister kunnen ze ook moeilijk verbieden, of een zweetbandje.. dus daar kan ik altijd nog voor gaan..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:06

even over het insmeren met bodylotion nog, niet doen idd ivm parfum

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:09

Dankje Joanne :)

diesel_ collega van m'n zus is leerkracht op de middelbare school, en zij plakt inderdaad af, of met een horloge of dikke armband ofzo.
Ze heeft er ook twee op haar enkels en die komen soms piepen, maar als leerkracht op slippers lopen is sowieso not done, dus heeft ze meestal wel sokken/ collants aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:14

Marit, ik heb nog niet eens een afspraak. Ik ga samen met mijn vriend en zn broer naar iemand en die zouden al zoveel keer bellen maar nog niet gedaan :+ Maar volgende week gaat vriendlief zijn tatoeage laten bijkleuren in Nijverdal, misschien kan ik daar iemand lief aankijken om m te zetten :D

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:23

Jool, wil je dan niet goed in de hand hebben wie het zet?
Ik heb toch wel even gekeken naar voorbeelden van werk enzo.... je gumt hem per slot van rekening niet meer uit.
Vind die Marshasha ook erg mooi. Die paarse bloemen op een voet vond ik net een aquarel!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:25

Dankjulliewel :D

Ben ook echt happy! Maarja denk dat dit een beetje zon project wordt waarvan het straks gewoon een heel rugstuk wordt hahahah!! Had het er laatst toevallig nog over, je bent eigenlijk bijna nooit echt helemaal klaar haha..

Ik smeer trouwens 2x per dag (na het douchen) met een cremepje wat ik van Marsha heb meegekregen. Heb nu ook gewoon 2 tubes vaseline achtige creme..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:30

Lusitano schreef:
Jool, wil je dan niet goed in de hand hebben wie het zet?
Ik heb toch wel even gekeken naar voorbeelden van werk enzo.... je gumt hem per slot van rekening niet meer uit.
Vind die Marshasha ook erg mooi. Die paarse bloemen op een voet vond ik net een aquarel!

Nijverdal is een goede shop :j en de tatoeage die ik laat zetten is niet al te moeilijk.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:51

Je hebt post _O-

Nee kidding, ik vind het zo jammer dat de kleuren verschillen nu nog. Ik denk dat je het moet zien als het helemaal af is en hersteld.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:57

hahahaha ja charming he ;)

Maare ik ben het met je eens, kleuren moeten nog indrogen.. Ochjaa wanneer we zo ver zijn zet ik gewoon nog een fototje hahaha!! Ga jij je tattoo nou maar eens zetten, straks is je haar alweer tot op je schouders voordat je zo ver bent!! ;)