Burnout / Overspannen deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

crazyshar

Re: Burnout / Overspannen deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:52

hoi,
hier is het af en aan.
wisselt heel de dag door.
gisteren een heel k*t dag gehad. waren met een paard naar de kliniek (zie eigen berichten voor meer info)
en werden van het kastje naar de muur, niet geloofd en tegenstrijdige dingen gedaan/gezegt en gevoeld.

dan kom je s'avonds thuis en zeg je tegen je mannetje dat ie moet uitkijken omdat ik het echt niet meer trok en of zou ontpoffen of zou instorten, en ik krijg uiteindelijk gewoon een schop na! en nu deze ochtend gewoon doen of er niets aan de hand is -:(- wordt af en toe zo moe en moedeloos van de onwetendheid en ongeintresseerdheid van mannen in gevoelens! _-:(

(ik heb nu dus weer een boze bui :)* schiet me te binnen)
zal er maar eens wat aan gaan doen voor ik weer van men vent een trap na krijg O:)

verder ook veel werken en veel bij de paarden zijn, proberen er te zijn voor men dinnetje en ergens mezelf niet kwijt te raken.
maar jonge jonge wat bestaat er een leed en een ellende in die klinieken om van te huilen LETTERLIJK!
de dieren zelf maar ook hoe er mee omgegaan wordt heeft ons vaak het hoofd doen schudden. ;(

ach nu van de klaagstoel af, schup onder men kont, nog een uurtje proberen te slapen zo en dan een nachtje werken.

@bobo: hoe is het met kleine Jesse?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 11:34

Hihi, nou klagen mag best ff hoor!!
En gewoon ook lastig voor partners die best voor je klaarstaan, maar het is voor hun soms ook niet te begrijpen denk ik.....en sommige partners hebben zelf ook wel een schop onder hun kont nodig om zich wat meer in te leven in een ander of dat ze er wat meer voor moeten open staan van hoe het met jou zit...
Dat het geenonwil is, maar ja, hoe zeg je dat.....je snapt me wel...maar wel lastig soms!

En van die ellende met paarden en klinieken, ja dat draagt ook niet bij aan een positief gevoel, ook niet bij supersterke gezonde vrouwen hoor denk ik!

Maar goed, indd wel zorgen dat je jezelf niet voorbij loopt, maar er voor je vriendinnetje zijn is ook heel watwaard, ook anderen hebben 'ons' heus es nodig! Zo ben je er gewoon voor mekaar! Maar goed, ook weer niet téveel hooi op je vork nemen, en die ellende van de klinieken op zich moet je nietmeenemen naar huis, dan kun je wel bij heeeeel veeeeeel ellende stil staan op deze wereld nou.....daar word je niet vrolijk van hoor.....dus er lekker zijn voor je dinnetje en haar paard en voor jezelf!

Met Jesse gaat het goed, hetis een stoere vent, want ondanks dat hij dus een virusje heeftopgelopen en dus vol zit in zijn hoofdje en wat oorpijn heeft, is ie wel vrolijk en flink! dapper stoer ventje!!
Gisteravond supergezellige avond gehad met 1 van mijn beste dinnetjes, doet je ook altijd goed!(mijn mannetje is ditweekend weg!)dus voor heteerst zo een weekend alleen met Jesse! Was wel spannend omdat we dus dinsdag avond nog bij huisartsenpost waren beland omdat hij zo'ziekjes'was!

Paard staat meer stil dan datiegereden wordt, maar goed, dat zien we van't zomer wel weer, wil er geen stress en drukte van hebben, we mogen nu M2, dat vind ik al gaaf, we zijn nl M1+10,dus ach, ze is nog maar 10 jaar, dus nog 10 jaar detijd om Z te worden :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 16:25

Hai allemaal, hoe is het hier??

Even een vraagje, hoe is het bij jullie gegaan toen jullie weer aan het werk gingen? Ik heb nu krap 2 maanden thuis gezeten en de Arbo arts heeft 6 weken geleden gezegd dat ik per 14 november weer aan het werk moet. Alleen bij de gedachte aan het werk, breekt het zweet me alweer uit, de afgelopen tijd droom ik ook regelmatig over het werk, ik ben er dus toch weer over aan het piekeren en ik zie er heel erg tegenop om straks de winkel in te moeten. Niet omdat ik niet wil werken, maar omdat ik weet dat mijn enige overgebleven collega afgelopen zaterdag ontslag heeft genomen en ik dus gelijk helemaal in mijn eentje ervoor kom te staan. De winkel is al vanaf dat ik ziek ben dicht geweest, dus ik krijg natuurlijk gelijk een stortvloed aan vragen over me heen van de klanten. Geen enkel mogelijkheid dus om langzaam weer op te bouwen en ik kan voel me gewoon nog niet goed genoeg om er gelijk weer vol voor te gaan, dat kan gewon niet!

Ik heb aan de Arbo gevraagd of ik misschien nog een gesprek kon krijgen met de Arbo arts, om te vragen hoe ik het nu aan moet pakken, maar ik kreeg min of meer dit als antwoord "De arts heeft bepaald dat je 14 november weer beter bent, dus dan moet je gewoon gaan". Nou, de waterlanders liepen gelijk over mijn wangen, ik vind het zo belachelijk dat ik geen gesprek mag met mijn Arbo arts! Hebben jullie dit wel eens meegemaakt en wat hebben jullie eraan gedaan?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:50

Gesprek met jouw arbo arts moet ten alle tijden kunnen!

En wel raar om dan gelijk voor 100% aan de slag te moeten!Vragen van klanten moet je mss maar wat afwimpelen met een algemeen antwoord oid, ten minste, als je geen zin hebt om het allemaal te vertellen...
Maar als ik jou was, zou ik lekker ander werk zoeken,want als ik jou zo hoor heb je het er gewoon ook absoluut niet naar je zin zoals dit gaat!!Ook al vind je het werk op zich wel leuk, zoals het gaat trek je het niet!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:25

Dat klopt, het werk is leuk, maar de hele organisatie loopt niet bepaald vlekkeloos. Ik ben al een jaar opzoek naar ander werk en doordat een andere baan uit bleef, trok ik het op een gegeven moment gewoon niet meer, toen was de batterij leeg ;) Dus ik heb de keuze vorig jaar al gemaakt dat ik graag weg wou, alleen kom ik maar niet weg en dat is soms best pittig. Dan zit ik nu wel thuis, maar toch vreet het energie, omdat de "boosdoener" gewoon nog in het spel is en dat staat mijn herstel ook in de weg.

Net nog telefoon gehad van de Arbo, ik kan geen nieuw gesprek krijgen, omdat mijn situatie onveranderd is gebleven. Zou ik bijv. een been breken, dan heb je wel weer recht op een gesprek. Ze heeft me nu dus het advies gegeven om een second opinion aan te vragen bij de UWV en ondertussen uit te blijven kijken naar een andere baan.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:23

Sjee lastig....
Maar als jij de Arbo belt, dan moet die assistente toch gewoon een afspraak inplannen, of een telefonische afspraak maken tussen die arboarts en jou? Doen ze bij ons gelukkig niet moeilijk overgeloof ik! moet nl zelf ook wel es bellen om een afspraak te maken....Je kan toch gewoon aangeven dat het niet goed met je gaat?
lastig hoor...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:12

Alles gaat via de tussenpersoon... Maar goed, nu dan maar voor die second opinion! Het is dat, of gelijk weer volledig aan het werk moeten, zonder het op te kunnen bouwen en dat laatste is echt geen optie nu ik helemaal geen collega's meer heb.

Ik heb net in elk geval lekker met de hond getraind, dus mn hoofd is weer leeg, voel me gelijk een stuk relaxter!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 08:02

joyce2 schreef:
Net nog telefoon gehad van de Arbo, ik kan geen nieuw gesprek krijgen, omdat mijn situatie onveranderd is gebleven. Zou ik bijv. een been breken, dan heb je wel weer recht op een gesprek. Ze heeft me nu dus het advies gegeven om een second opinion aan te vragen bij de UWV en ondertussen uit te blijven kijken naar een andere baan.

Wat apart. Lijkt me juist dat jouw situatie veranderd is. Van een iets rustiger vaarwater schiet je nu direct in de stress en paniek. Dat vind ik toch wel een grote verandering. Hoop dat de second opinion geen slechte is trouwens, als iemand vindt dat je meteen 100% weer aan het werk moet. En weet niet of het mogelijk is met het werk en of jij/hij het ziet zitten, maar kan vriendlief eventueel niet mee naar de arts? Mijn ouders doen dat ook, zodat mijn vader kan ondersteunen en eventueel aanvullen wat mijn moeder vergeet of niet zo goed kan overbrengen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 10:17

Naja, met onveranderd gebleven bedoelen ze "Je zit nog steeds met stress van je werk" dus in dat opzicht onveranderd gebleven en hoe langer je natuurlijk niet op je werk bent geweest, hoe groter de drempel wordt om weer aan de slag te gaan.

Tsja, die second opinion kan natuurlijk 2 kanten op... Dus ik moet daar vandaag nog eens goed over nadenken! Ik weet ook helemaal niet hoe ze daar naar kijken bij het UWV. Als het mogelijk is gaat mijn vriend ook mee naar dat soort afspraken, ik vind het altijd prettig als er iemand bij me is voor support en idd om aan te vullen waar nodig.

Ik weet zeker dat het allemaal op zijn pootjes terecht gaat komen in de toekomst, maar het is nu echt even door de zure appel heen bijten zeg!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:48

Joyce, klinkt allemaal erg ingewikkeld. Maar heb jij je arbo-arts alwel duidelijk geïnformeerd dat ej echt wel aan het werk wil maar dat er gelijk 8 uur en 40 uur per week van je verwacht worden? Van 100% ziek naar 100% beter is absurd, je mag op zijn minst een soort van reïntegratie verwachten en voorstellen. Misschien kun je alsnog gewoon halve dagen voorstellen, als je een thuis hebt gezeten is dat zo gek niet. Je moet op een gegeven moment wel goede wil tonen, maar direct fulltime alsof er niks aan de hand is gaat niet. Dat mag je best wel even zelf toelichten ook. Succes in ieder geval!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:25

Nou, dat is idd ook mijn probleem, ik wil wel werken, maar niet gelijk alsof er niets aan de hand is geweest! In de tussentijd dat ik thuis heb gezeten hebben ze lopen kloten met mijn loon. Normaal krijg ik het de 24ste, maar toen ik het de 26ste nog niet had gehad, had ik even mijn collega's gebeld en die hadden het allemaal netjes op tijd gehad! Daarna mijn werkgever gesmst, die deed net of ze nergens vanaf wist, ze zou er gelijk naar gaan kijken. De volgende dag nog geen loon gehad en ook nog geen bericht van de werkgever, dus weer gevraagd hoe of wat, omdat het stresslevel toch weer begon te stijgen, ivm het afschrijven van de vaste lasten (en dat gaat zo lastig zonder loon). Kreeg ik een smsje terug dat "mijn ziekte uitkering voor het eind van de maand betaald zou worden" Ik had gelijk zoiets van, een ziekteuitkering, wat moet ik hier nu weer van denken? Maar uiteindelijk heb ik op de valreep, 's middags op de laatste dag van de maand mijn volledige loon gehad, alleen dan zonder reiskosten (en terecht), maar ze hadden ook zonder mededeling de reiskosten van de maand ervoor van mijn loon ingehouden. Zo kinderachtig, even zo'n steek onder water!

Dan hoor ik ook nog eens via via dat mijn enige collega ontslag heeft genomen, waardoor ik er dus helemaal alleen voor kom te staan en tijdens mijn ziek zijn heb ik ook om de haveklap aan klanten uit moeten leggen wat er aan de hand was, want die wisten me te vinden via internet en tijdens het boodschappen doen. Dat soort dingen helpen gewoon niet mee aan je herstel en om dan weer in zo'n sfeer te moeten gaan beginnen met werken.... Ik weet nu al dat ik geen ondersteuning zal krijgen en dan in een winkel staan die bijna 2 maanden dicht is geweest, daar zie ik gewoon ontzettend tegenop. Dat snapte de dame van de Arbo gelukkig ook, die vond het zelf ook een hele moeilijke situatie, maar ze heeft in elk geval de tijd voor me genomen om me te adviseren over de mogelijkheden die ik heb.

Maar goed, nu weer even over leuke dingen praten ;) Gister lekker mn gedachten kunnen verzetten! Overdag ben ik even wezen shoppen met mn moeder en 's avonds gingen we met het gezin uit eten omdat mn moeder 50 is geworden. Eigenlijk ben ik meer verwend dan mijn moeder, want 's middags had mijn moeder een hele leuke glazen koekjespot bij Riviera Maison voor me gekocht (zomaar, omdat ze het zo'n gezellige dag vond) en het etentje was op kosten van mn ouders! Tijdens het shoppen ook nog 2 super mooie spijkerbroeken gekocht (van Circle of Trust en Replay), die waren in de sale bij The Factory, maar €29,95 per stuk! Dus daar werd ik wel blij van ;)

En hoe is het met jullie? Gaan jullie wat leuks doen van het weekend?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:08

heyhey,
gewoon een mega nare leidinggevende van jou dus, wat een onmens en een domme winkelketenorganisatie of hoe je het wilt noemen.....snel ander werk vinden!!
maar wel super dat je zo'n leuke dag met je moeder en je ouders hebt gehad, en dat je lekker verwend bent! hihi

ik heb dit weekend een lekkere buitenrit gemaakt, en een fotoshoot met Jesse gehad!

donderdag was ik bij de arbo arts, had ik jesse als verassing meegenomen, dat vond ze heel leuk(had haar 4mnd niet gezien omdat ze zelf ook even in de medische molen zat) maar ze vond dat ik al een heel eind was, dat ik het van ver moest halen in die tijd....en door de slechte administratie van haar vervanger wist ze eigenlijks niet van hoe en wat kwa uren werken nu, dus zij had zoiets van: maar weer beginnen met opbouwen van uren.....ehhhhh ik werk alweer paar weken volledig.....haha, en ze vond het echt een leuke verassing dat ik jesse mee had genomen! 1 febr nog een keer heen! ben haar echt heel dankbaar hoe zij mij begeleid heeft, en ik zou jou ook echt deze arbo arts toewensen joyce!!
in het kort nog even over mijn "collegas'" gehad, conclusie, je, je moet er gewoon boven staan, gewoon 'sneu'dat sommige mensen zo snel hun oordeel klaar hebben terwijl ze er geen kaas van gegeten hebben totdat ze het zelf bij de hand hebben.........dan moet iedereen er maar begrip voor hebben....nja, zo iets zij ze dus, maar in elk geval heel duidelijk, wel fijn dat ze het zo weet te verwoorden.....

hoeis het met de rest hiero?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:02

Mooie koopjes die spijkerbroeken, daar hou ik ook wel van :D

Bobo, wel prettig dat je nu je ´oude´ arbo-arts weer terug hebt. Wel slordige administratie, maar wel positief dat je al zo ver bent dus :j Heb je trouwens zoveel gesprekken met je arbo-arts gehad?

Ik heb die beste man niet meer dan één keer gezien namelijk ;)

Hier gaat het wel goed, had ik verteld eigen paardje te hebben? :D Enige pech is dat hij moeite heeft met zijn nieuwe plek en dus al 3x vage koliekverschijnselen heeft gehad. Nu dus doorverwezen naar Utrecht.
Dat komt dus niet met foto´s/ keuring naar boven en is gewoon pech. Maak en durf ik dan eindelijk eens zelf een keus te maken ipv het op zijn beloop te laten (en dan beetje onbehaaglijk voelen omdat het net niet gaat zoals ik wil), heb ik dat.. Merk ook echt dat ik het stiekem een beetje ervaar als ´falen´, ook al kon ik dit van te voren nooit weten en dat dit gewoon pech is.

Stiekem stoute schoenen aangetrokken trouwens en ik ga een traject in samen met een (loopbaan)coach. Ik denk wel dat dat mij op weg kan helpen ook in mijn zoektocht :) Ik blijf nu een beetje hangen in dingen die ik wel kan en goed in ben, maar eigenlijk niet echt leuk vindt. Ik ben wel benieuwd in ieder geval!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:03

@bobomelo: Wel even foto's plaatsen van de shoot, althans, zou leuk zijn ;)
Super fijn ook dat je zo'n goede bedrijfsarts hebt en dat je daar ook regelmatig even mee kan spreken! (leuk ook dat ze zo dol is op Jesse)

Wel moeilijk trouwens, dat met je collega's, het is zo lastig om je daar niets van aan te trekken. Al kan zo'n advies van de arts dan wel weer even zorgen dat je er met andere ogen naar leert kijken, dat het wat minder zwaar gaat voelen.

@Bienotje: Wat vervelend van je paard, daar kun je inderdaad helemaal niets aan doen... Hopelijk komt het snel weer goed en kan je snel van je paardje genieten.

Goed trouwens dat je met een coach aan de slag gaat!! Die gaat je vast een eind de goede kant op helpen. Ben benieuwd of je nieuwe kwaliteiten van jezelf gaat ontdekken.

Pfoe... Net even via de mail contact gehad met mijn werkgever, ik had aangegeven dat ik het niet ging redden om gelijk weer fulltime in mijn eentje aan de slag te gaan. Mijn werkgever denkt daar helaas anders over. Omdat de arbo arts 6 weken geleden heeft bepaald dat ik weer hersteld zou zijn, willen ze dat ik gewoon weer in mijn eentje fulltime aan de slag ga. Ik moet komen werken terwijl ik de second opinion van het UWV afwacht en anders schorten ze mijn loon op. Naja, dat risico loop ik dan maar, want ik ga niet mezelf weer terug dat gat in schoppen waar ik net uit aan het komen ben, om maar van al het gedoe af te zijn. Ik snap ook niet dat ze me geen mogelijkheid geven om rustig op te bouwen en dat er geen vervanger voor mij is geregeld. Dan had ik in elk geval even iemand gehad die me bij kon praten en op wie ik terug zou kunnen vallen als het me even zou overvallen op de werkvloer.

Heb me weer netjes ziek gemeld en ik heb aangegeven dat ik de uitslag van het UWV thuis afwacht. Nu duimen dat ik snel het gesprek heb bij het UWV en dat ze het met mij eens zijn... Daar maak ik me best druk om, ik heb geen flauw idee hoe die naar dit soort situaties kijken.

#frustratie knop UIT (sorry hoor, voor deze waterval! Maar het is wel fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen.)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:51

Heb je zelf ook verslag gezien van de arbo-arts waaruit blijkt dat je weer hersteld bent?

Zou ik maar eens opvragen, dan weet je in ieder geval wat erin staat. En evt. zelf ook met de bedrijfsarts nog eens contact opnemen. Natuurlijk niet leuk om te doen, maar die kan er nooit op aangestuurd hebben dat je beter bent en dus gelijk van 0% naar 100% moet zonder op te bouwen toch..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:28

Ik heb al gevraagd om nog een gesprek met de bedrijfsarts, maar dat kan dus niet... Ik heb ook geen telefoonnummer van hem, dus alles moet via mijn contactpersoon en daar loopt het gelijk vast.

Het verslag van de bedrijfsarts zal waarschijnlijk morgen naar me doorgestuurd worden, want ik ben inderdaad nieuwsgierig wat erin staat.... Ik heb overigens maar 1 gesprek gehad met de arts en in dat eerste gesprek heeft hij gelijk besloten dat ik na 6 weken weer volledig hersteld zou zijn en er zou dus geen 2e gesprek volgen.

Lastige situatie in elk geval, dat vinden ze bij de Arbo ook!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:38

Geen originele brief waarin je werd uitgenodigd voor het bezoek aan de bedrijfsarts? Die van mij was een externe praktijk, maar kun je niet telefoonnummer van de praktijk in tel. boek opzoeken en alsnog bellen ofzo? :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:39

Ik heb wel een brief gehad, maar dat is via Keerpunt (arbo instantie) gegaan. Daar staat in dat ze je uitnodigen voor een gesprek met de bedrijfsarts (en de naam van de arts), maar het was in een heel groot gebouw, waar ook een hoop andere artsen en bedrijfjes onder zijn gebracht. Ik had het idee dat daar gewoon "kamertjes" verhuurd worden en er elke keer iemand anders inzit. Voor vragen ed moest ik ook contact opnemen met Keerpunt, kon niet rechtstreeks daar heen bellen.

Maarja, ik heb nu in elk geval de formulieren voor de second opinion ingevuld en nu is het afwachten!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:58

@bienotje
kwam in het begin wel geregeld op gesprek bij haar, ze heeft ook veel voor me gedaan, ook kwa medicatie ed en dat ze ook wel contact met mijn huisarts had gehad omdat ze met bepaalde dingen niet eens waren(huisarts is geen fan van medicijnen voorschrijven, en psychologe en arbo arts waren op den duur wel van mening dat ik zo niet verder kon, al maanden vreselijk slecht tot niet slapen enz.....dus dat er toch echt wel iets op de markt was kwa medicatie dat mij zou helpen....)

Hoe is het nu met jullie? nog wat van het arbo gebeuren gehoord Joyce?
En Bienotje, het ligt niet aan jou he, zijn vast veel meer mensen die een paard kopen en er geen klik mee kunnen krijgen, of dat het paard heimwee heeft, jij bent lief en leuk genoeg voor paarden hoor!!! dus de ware komt vanzelf, en wie weet heeft dit beestje gewoon even de tijd nodig om te wennen en worden jullie wel een fantastisch stel!!
En super dat je die coach in de arm hebt genomen!!!!

ikheb vanmiddag even gereden en ben toen met mijn paard even op mini buitenrit geweest, ze durft nl niet alleen op pad, maar is dan heel onzeker en ik was altijd ook onzeker op paard dus 1 en 1 is 2...maar ben nu wat harder en pak haar wat meer aan(en dan ben ik vaak nog te zacht hoor hihi) maar we hebben toch mooi dat stukje gestapt dat ik voor ogen had!
vanmorgen met 2 vriendinnen "knotjes/hengstenvlecht of roosjes of hoe je ze ook maar noemt"vlechten geleerd,was heel gezellig, dus leuk ontspannen dagje gehad!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:58

ohja, als ik fotos heb zal ik ze plaatsen hoor van jesse hihi

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:36

Doen bobo, ben benieuwd naar die foto's!

En de klik is er wel gelukkig hoor :j Alleen die twijfel over mezelf waar ik goed aan doe :) Ik mag wat meer op mijn eigen intuitie leren te vertrouwen, maar komt vast nog wel. Al doende leert men :)

Er zit echt wel wat in ook hoor, alleen is íe nog wat jong en naief soms en stiekem best verwend geweest bij zijn vorige eigenaar. Als er echt werk aan de winkel is, drukt hij zich er nog veel te graag uit. Maar ik heb de tijd, zitten echt al leuke stukken met priveles in gelukkig :D Komt wel en stiekem weet ik wel dat beetje het niet slechter had kunnen treffen, heb echt beste met hem voor maar toch af en toe die twijfel ;)

Zijn jullie trouwens benieuwd naar mijn aanwinst?? :)

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:37

JA!!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:03

zeker benieuwd, je had hier wel wat fotos toen gepost, maar leuke rijfotos zijn ook altijd welkom hihi!!of foto zonder deken(die je toen postte was met deken geloof ik)
en ja, op je intuitie vertrouwen....ken het probleem....maar wat je zegt, al doende leert men!!!!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:06

Zonder deken heb ik geen foto's van hem, maar deze geven ook wel goede indruk denk ik. Hij is 6 maar nog niet veel echt werk mee gedaan, maar ik heb de tijd en dat komt allemaal nog wel :)

Bij deze wat foto's :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Xanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:15

Mag ik wat vragen aan jullie?
Ik heb het idee dat ik richting een burn out ga. Als ik lees op internet over de symptonen van een burnout herken ik veel, maar denk ik niet dat ik echt een burnout heb. Ik werk 3 dagen per week in een hele drukke apotheek en werk ook nog steeds door.
Ik ben nu sinds 4 weken in therapie en dat helpt me heel veel.
Ik had erge hartkloppingen, maar dat heb ik nu aardig onder controle. Begin vorige week had ik echt het idee dat het de goede kant opging, maar afgelopen dagen lijkt het toch niet zo te zijn.
Ik slaap wel 15 uur per dag/nacht de afgelopen dagen en huil echt overal om. Hoort dat "erbij" ? Hebben jullie hier ervaring mee? En hoelang duurt het voordat ik wat meer energie heb en niet zo emotioneel meer ben?

edit; ik ga donderdag weer naar de psycholoog, dan ga ik hem dit ook vragen, ben gewoon benieuwd wat jullie ervaringen zijn