Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:Ja ik heb ook de merkloze methylfenidaat en baal er wel van, ik wil de echte Ritalin weer. 1e pil gaat goed en daarna werkt het me alleen maar tegen, keer helemaal in mezelf, hoofdpijn, duizelig, kan maar 1 ding tegelijk, etc. Bij de rebound word ik echt depressief. Je kan idd een halve dosis nemen, en soms neem ik valeriaan, maar het moet gewoon ook uitwerken..
De apotheek vertelde me dat mijn huisarts een aantekening moet maken zodat de verzekering de merk-Ritalin vergoed, maar mijn huisarts kennende gaat ze niet zomaar aan mijn verzoek voldoen (ze heeft er geen verstand van en doet graag moeilijk.)
Er zijn ook van die dagen dat ik zo enorm baal van dit medicijn gebeuren, mijn non-concentratie en mijn moeite met sommig sociaal gebeuren. Maar goed, dit is wie ik ben en ik wil daar het beste van maken.
Heb vaak wel moeite met accepteren dat niet alles zo goed gaat als ik zou willen (ik wil alles perfect kunnen..)
Ik vraag me zo af wat jullie eigenlijk voor werk doen? Ik werk nu in de kinderopvang (als bijbaan naast mijn studie..)