Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ayasha schreef:Zo, vandaag voor het eerst met mijn "nieuwe" laarzen gereden. Ik heb ze al maanden maar ze zijn voor wedstrijd en heb ze nooit in gereden omdat ik toch niet op wedstrijd ging (eerst ik ziek, toen geen trailer) maar nu mijn lieve man voor een trailer gezorgd heeft en mijn lichaam genoeg mee werkt om een dagje te kunnen doorbijten om op wedstrijd te gaan wil ik nog een maandje profiteren... Nog een paar leuke wedstrijden om op te "teren" als ik een tijd niet mag rijden.![]()
Toch weer een beetje confronterend om te merken dat de laars rechts aan de vaste kant is en dat ie links zelfs los zit.....Ik leef eigenlijk mijn leven onder de mentaliteit van "ik heb het zwaar gehad en het gaat nog niet zoals het moet gaan maar al bij al gaat het me best goed" en dan voel ik me een profiteur dat ik invaliditeit heb maar als ik dan zulke kleine dingen merk (met ringen kopen was mijn linker ringmaat 3 maten kleiner dan rechter) en nu mijn laars weer die links een stuk ruimer zit... Ik ontlast mijn linkerkant echt niet zo extreem dat dat verschil er zou kunnen zijn door ontlasting... En toch ontwikkeld links gewoon niet mee... Ik train mijn linkerkant zelfs stiekem juist extra met een gewichtje (geen zwaar maar toch) en oefeningen en toch...
En dan kan ik alleen maar weer concluderen "tsja Kath je kan dan wel doen alsof er niks aan de hand is maar je lichaam liegt niet... "
Grmbl... Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik dit post maar goed.. Het moest er gewoon uit..