Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Ik vind niks anders lekker op brood...
Eet zo'n 2 a 3 broodjes per dag. Fruit lust ik wel, maar we hebben niet zoveel in huis. Alleen appels maar die zijn oud en zacht..
ik at nooit appels omdat ik niet tegen het zure kan, maar als er kaneel op zit en ze in de magnetron zijn geweest.... OEHH
Verder kan ik helaas geen sinasappel ofzo eten ivm de vele zuren die slecht zijn voor mijn maag. Ik at alleen mais brood, nu afentoe ook volkoren (als het in huis is
) en ik neem nooit pindakaas, chocopasta of dergelijke nog op brood. Meestal neem ik zalm of kaas op brood en dat doet het super
en dan altijd ook wat sla erbij zodat ik dat ook dagelijks binnen krijg lifaya schreef:GaitMonster schreef:Ik eet wel altijd bruin broodEet zo'n 2 a 3 broodjes per dag. Fruit lust ik wel, maar we hebben niet zoveel in huis. Alleen appels maar die zijn oud en zacht..
Neem zo lekker een kiwi
eet je brood of broodjes? gezien broodjes vetter zijn dan normaal brood
Maar nogmaals, je moet er wel wat voor over hebben als je wil afvallen en die hagelslag helpt daar niet echt mee
verder gewoon mager beleg! djuulsie schreef:Ik mag van mezelf 1x per week een boterham met hagelslagverder gewoon mager beleg!

)
liggen hier ook in de kast 
) en ik heb alleen cola light gedronken + heel veel gedanst dus lekker calorietjes verbrand.

intotaal nu 12,4 kwijt! nog 0,6 kwijt en dan ben ik blij en moet ik het zo houden!