[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AGarcia

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:12

Iemand trouwens ervaringen met deze site?

www.piercinglady.nl

Mijn vriendinnen willen me wat nieuwe piercings gaan geven als ik jarig ben (oktober) en dan heeft de piercing 7 maanden geheeld.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:17

ik heb mn oorbel ( helemaal boven in oor ) er uit moeten halen.
ging heel lang goed maar is helemaal gaan ontsteken. heb hem er nu 6 weken uit en er zit nog steeds een hele grote bobbel op. wat is dat?

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:28

lovemario schreef:
ging heel lang goed maar is helemaal gaan ontsteken. heb hem er nu 6 weken uit en er zit nog steeds een hele grote bobbel op. wat is dat?

Mijn nicht had dat ook, trok met 3 maanden weg en nu zit er achter (of beide kanten) nog een klein bultje + blauw vlekje

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:43

Kim_89 schreef:
Mijn piercer zegt ijs ;) En spoelen met water en zeezout.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig trek heb om nog iets te eten of te bewegen maar laten we het maar wel doen :j Scheelde dat ik de vorige keer nog wat te kletsen had maar ik zit nu aardig Remi te zijn hier haha..

ik heb nooit ijs of iets gedaan, en al helemaal nooit gespoeld _O- en ze zitten allebei meer dan prima, ik heb ook geen spierpijn gehad omdat ik gewoon lekker ging kauwen en zingen enzo :D als je je tong stil legt door alleen vla en ijs te eten heb je echt giga spierpijn..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:49

Gewoon eten en niet alleen maar ijs en zacht voedsel eten. Duurt alleen maar langer voordat de zwelling weg is. Meteen normaal eten is het beste. Het gaat voor geen meter aan het beging, maar zorgt er wel voor dat de pijn en de zwelling sneller minder worden.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:52

Haha eten was de eerste dagen zo'n opgave, geen soep met sliertjes eten in ieder geval :')
Ik heb trouwens ook nooit ijs gegeten, gewoon gegeten en gepraat :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:46

AGarcia schreef:
lovemario schreef:

Mijn nicht had dat ook, trok met 3 maanden weg en nu zit er achter (of beide kanten) nog een klein bultje + blauw vlekje

Ik heb hem er al 6 jaar uit als het langer is en bij mij zit er nog steeds een bultje achter het oor :+

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:50

t is geen bultje, maar een enorme knobbel ;(

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:57

Is je piercing geschoten of echt gepiercet?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:27

ik heb nu na járen ook nog altijd een bultje :j
een beetje misvormd oortje bovenin eigenlijk ook wel, is nooit weggetrokken :n

tunnels onderweg ein-de-lijk *\o/*

edit heeft iemand hier nog een insertion pin van 4 en 5 mm?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:37

Bij mij was het eerst ook een beste knobbel! Maar die is toen wel afgezakt. Mijn oor is idd ook een beetje vervormt door die piercing. Hij is een beetje flappiger dan mijn andere oor :+ Hij was bij mij geschoten bij een juwelier maar volgens doen ze dat ondertussen ook niet meer. Ik hoef iig nooit weer een piercing daar. Een tragus piercing zou ik nog wel willen maar ik durft niet zo goed :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:07

Moderatoropmerking:
Ik heb zo ongeveer een hele pagina aan offtopic reacties verwijderd, ondanks pogingen van verschillende bokkers om bij te sturen. Als iemand echt offtopic gaat, zou het denk ik handiger zijn om dat te negeren en zelf verder on topic verder te gaan.
Alvast bedankt!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:10

Vanaf vrijdag aan het rekken van 1.6 mm naar 2mm begonnen, en inmiddels zitten beide sieraden er al in!
Het ging heel erg soepel, had ook een heel glad sieraad dus heb de pin erin geschoven en de ging er eigenlijk zonder iets te voelen ineens doorheen tot het breedste stuk. Even later met het sieraad de pin eruit geduwd, en dus het sieraad erin.

Ideaal :)

2mm, vast nog heel klein, maar ik voel me er al heel 'koel' mee :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:38

Leuk KDS :D
Ik heb ook maar stretches van 2,5mm.
Vind het wel cut staan :))

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:54

ik heb nu als 'magisch einddoel' 3 mm... gheghe... magisch omdat het zomar nog zou kunnen veranderen maar ik wil iig even op 3 mm blijven hangen... iig tot na de zomervakantie.

Ik had alleen hele grote o-ringen om mijn plugje...maar om de pin een stuk kleinere, dus heb ik de 2 kleine ringetjes van de pin aan de voorkant van de plugs gedaan. Aan de achterkant van de plugs zitten dus nog grote
ringen.
Anders had ik echt een beetje het idee dat het staafje verzonk in een enorm grote zwembadband ;)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 15:40

Vriendjelief vond het leuk om vannacht ff keihard mijn piercings te mishandelen.. ;( Nu heb ik auw.. Straks maar douchen en goed schoonmaken. Desnoods daarna ff met zoutoplossing schoonmaken.
En vriendje mag er als straf niet meer aankomen :P

Oke, AGarcia: jij weet inderdaad totaal niet waar je het over hebt en het lijkt mij verstandig dat jij geen piercings meer neemt want als jij op deze manier met net gezette piercings omgaat, zit je natuurlijk te wachten op problemen. Hoop dat je je navelpiercing wel op de goede wijze verzorgd, zoniet; dan heb je er zelf om gevraagd. Sorry hoor, maar je hebt er zelf te ****** verstand niet van en dan zal jij andere mensen wel even vertellen hoe ze hun piercing moeten verzorgen.. :=

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:05

Mijn tong is vandaag echt een opluchting ten opzichte van gisteren! Ik had er gisteren echt mega pijn aan maar nu gaat het eigenlijk heel goed. Toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik ook dat 'ie alweer een eindje dunner aan het worden is en een stuk minder zeer deed dan gisteravond. Ik kan ook prima normaal eten wat ik wil, al is het nog niet helemaal pijnloos natuurlijk maar ik ben hier heel blij mee! Dat was de vorige keer toch anders na het zetten.. toen heb ik ook normaal gegeten maar dat ging mega langzaam en in kleine stukjes. Ik doe nu gewoon lekker wat ik altijd al doe en dat gaat prima :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:11

alloverpiercings heeft al een tijd 4 en 5 mm insertionpin niet meer, begint nu wel irri te worden, crazy factory heeft ze ook wel maar dat duurt 1. te lang en 2. ik weet niet hoe die zijn..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:11

<- Originele eindmaat van 5 mm

Ik zit nu op 14 mm ;-)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:06

Authentic schreef:

Ik zit nu op 14 mm ;-)

Ik bedoel maar...
Wie weet waar ik eindig. Maar heb in ieder geval de spullen tot 2.5 ook al klaar liggen (dacht: 'als ik bestel dan maar goed') en een plugje (of 2 :o ) voor mijn einddoel van 3mm ;) Dan weet ik waar ik naartoe werk en is het minder moeilijk om even op 3 mm te blijven zitten ;)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:15

Authentic schreef:

Ik zit nu op 14 mm ;-)

Scheelt nogal :))

Balen dat ze die insertion pin niet op AOP niet hebben DQ :\

Ik wil niet groter dan 3mm gaan, vind 2,5mm nu prima bij mijn kleine oortjes :))

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:17

Besteld hier iemand wel is bij Crazy Factory? En wat zijn de ervaringen met deze webshop? Zag namelijk dat ze daar hele leuke tongpiercings hadden en leuke nep plugjes, kan ik mijn vriend ff flink aan het schrikken maken }:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:23

Levering doet er een week over dus je moet lang wachten. Heb geen slechte ervaringen met ze :)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:25

ik heb er laatst besteld, en er was 1 piercing niet geleverd dus daar heb ik over gemaild en heb daar echt een hele goede service bij gekregen, hele snelle mail terug met heel vriendelijk de oplossing...
Helaas vervolgens de verkeerde piercing nabesteld... maar dat is mijn eigen fout.

Vond de levering ook heel ok, je krijgt een mailtje zodra het verstuurd is naar duitsland en dan nog 4-8 dagen... bij mij waren dat precies 4 dagen... het verzenden naar duitsland ging ook heel snel na het bestellen!

Kortom: mijn ervaring is echt heel goed ermee, wel iets meer geduld hebben dan bij alloverpiercing idd.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:36

M'n moeder komt er nu pas achter dat ik aan het stretchen ben! Ze vindt het maar vies/naar :')

Heb ook wel goede ervaring met Crazy Factory :j