Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:06

Goedemorgen.
hetbommeke schreef:
Ik zeg altijd maar: het hoeft niet groot te zijn, als het maar duur is
_O-
Van dat soort dingen heb ik geen kaas gegeten Bom kan je daar niet bij helpen.
Al snap ik bepaalde frustratie wel heel goed.

Jammer sakkia dat het huis niks was ,maar een huis moet gelijk goed voelen.
Staan er genoeg te koop tegenwoordig dus het zal vast lukken.
Mias schreef:
Hoe meten jullie jullie gemiddelde snelheid uit eingelijk? En hoe weten jullie hoeveel km het stuk is wat je gelopen hebt?
Ik loop altijd maar gewoon wat.

Ik loop met de gps van forerunner...krijg ik afstand ,looptijd ,snelheid en gemiddelde snelheid allemaal te zien.
Als ik thuis kom kan ik hem ook in google zetten kan ik ook nog zien waar ik allemaal geweest ben.
heb hem van toen ik endurance reed en dus veel in het bos was met mijn paard .Maar mijn richtings gevoel euh niet zo goed is.
Ik ooit dus op de verkeerde parkeerplaats stond op zoek naar de auto met trailer :o

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:09

Goedemorgen :O

Hopen dat het vandaag gaat lukken om even te lopen, maar omdat we zaterdag kijkers krijgen voor het huis huis moeten we de rommelkamer ook nog even opruimen en we hebben lekkage gehad door smeltwater dus dat moeten we ook nog even bijverven.........

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:37

Goodmorning!! :wave:

Leuk cadeau SAK! :j Was het een verrassing?
Ga een klein rondje lopen en je zult zien dat het opruimen alleen maar sneller gaat! :j Spannend hoor!

Oogje is een stuk beter. Moet alleen zonder make-up naar het werk :n Mensen zullen wel denken....;)
Wil vanmiddag wel gaan lopen, anders komt het er nooit van, die 10km.

Fijne dag vandaag!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:38

Goedemorgen dames!

@Wenk TOPPER!! Heerlijk gevoel hé als je zo ver gelopen hebt! Ga zo door!!
@Bom Ik kan je maar 1 tip geven en dat is communiceren met je werkgever!! Er is niets zo vervelend als je niet fijn voelen op je werkplek! Geeft dit gewoon eerlijk aan aan je werkgever. Mijn ervaring is dat veel werkgevers echt wel open staan voor veranderingen. Maak vooral inzichtelijk wat je allemaal doet en hoeveel tijd het kost, hiermee kun je zaken feitelijk maken en daar kan je werkgever niet omheen!
Heel veel succes en wijsheid in ieder geval!
@SAK Je bent dus toch nog wel verwend gister!

Zoals gewoonlijk als ik voor mezelf een planning maak is er gister weer niets van terecht gekomen....
Helaas niet gelopen dus. Wel gereden, maar spekkie was een beetje TE jolig! Dat maffe beest kan zo allemachtig bokken! Toch maar even verteld dat dat niet de bedoeling was en daarna wel fijn gereden.
Vandaag ga ik echt hardlopen! Om 4 uur trek in de stekker eruit straks!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:42

Goedemorgen!

Klotshtiduj, grappig zo'n bokkend paard! :) Ook ik ga hardlopen vanmiddag rond 15.30u. Trouwens heb je ook een 'echte' naam? Die is misschien makkelijker dan je forumnaam! :P

WenK, wat heb jij ontzettend goed gelopen! Hopelijk ben je niet te ver gegaan en heb je vandaag niet al te veel spierpijn!

Fan, ook lopen vanmiddag! Fijn dat je oog weer wat beter is.

Sakkia, toch nog een prachtige ketting gekregen? Zilver? Idd, gewoon tussen 't opruimen door even 30min uittrekken voor het lopen!

Bom, succes met je werk en de daarbij behorende keuzes! :) Uiteindelijk zul je zien dat je hier alleen maar weer van leert. Zo bekijk ik 't altijd....

Ik zit nog heerlijk in m'n ochtendjas, ga maar eens douchen en dan met 't hondje eruit!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:55

Marjo, als je klotsj achterste voren leest kom je achter haar naam ;)

Juud ik heb het gister allemaal in een mail gezet, gewenste uren, feitelijke uren, wat ik daarvoor kan doen, wat efficient is etc. Ben heel erg benieuwd :j

Sas, nog het eea te doen dus :D

Net lekker gegeten met de kids, zo eens stofzuigen en straks boodschappen doen.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:10

@Marjolijntje: Zeg maar Judith of Juud.
@Bom Super! Ben benieuwd wat je werkgever ermee gaat doen!
@Fanneke Fijn dat je oog beter voelt!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:16

Wen, blaren zijn zo balen altijd als je daar last van krijgt.

Fan, is die niet een hele tijd geleden al in de bios geweest? Herinner me daar wel nog reclame's van op tv.

Puchje, als 't echt warm is van de zomer, trek je vanzelf wel een kortere broek aan :P Ik heb zelfs met een broekje boven m'n knie gelopen. Kijken de mensen maar de andere kant op toch, als ze zich eraan storen ;)
Wat ga je morgen op school doen? Of nja, vandaag :P

Esther, ik heb jaren geleden die schoenen al gekocht. Toen heb ik vanuit de sportschool waar m'n ouders sportten (m'n zusje nu sinds kort ook trouwens :P ) gelopen. Denk dat ik toen zo'n 15/16 was, denk ik hoor. Uiteindelijk was dat dan 10 km in een uur ongeveer. Daar ben ik toen mee gestopt wegens blaren en toen later weer opnieuw begonnen gewoon zelf. Toen kwam ik zo rond het 2 keer een kwartier en kreeg ik weer last van blaren. Toen ben ik direct gestopt. Maar nu dus weer een nieuwe start gemaakt met nieuwe schoenen. Die dus ook hard nodig waren :j
Ik merk overigens wel dat 't hier veeeel makkelijker lopen is. Bij m'n ouders in Limburg kom je er toch echt niet onderuit dat daar heuvels zijn :P In 't begin met opbouwen loop je daar nog omheen zeg maar. Dan zorg je dat je die heuvel net hebt als je moet wandelen. Maar zogauw je dan rond de 2 keer 15 minuten/half uur kwam := Herriner me nog wel een heuvel met een haarspeldbocht erin, dacht je dat je boven was, dus niet :') Mja ben in ieder geval wel van plan de weekenden dat ik naar m'n ouders ga, ook te proberen om dan de vrijdag en de zondag te lopen!
Die huisgenoot at gister gebakken aardappeltjes/rosti met een cordon blue. Sorry, maar dan kan ik je lijnpoging echt niet serieus nemen :=

Bom, ik heb ook de X10 mini pro! Wat grappig. Zal volgende keer dan ook eens met dat programmaatje rennen. Waar laat jij alleen je gsm dan?
Dat gesprek met je jobcoach klinkt wel positief toch.

Saskia, wat lief van je vriend :)
Wel spannend met jullie huis enzo! Lijkt me wel een vreemd idee, dat er dan dadelijk andere mensen in jullie huis wonen.

Ik leer van jullie wel een boel kwa wat er later allemaal bij komt kijken als je gaat werken.

Net even heerlijk gelopen! Zag er een beetje tegenop want ik moest nu 4 keer 3 minuten hardlopen met 2 wandelen tussendoor. Was bang dat ik te moe zou worden ofzo :') Maar ben de eerste 2 keer 3 minuten lekker rustig begonnen en de laatste 2 keer 3 minuten m'n tempo wat hoger gelegd. Ging echt lekker!

Edit: Vergeet ik de laatste pagina bij te lezen :')

Fan, wat fijn dat je oog weer beter voelt!

Scooby, ik heb ook een heel slecht richtingsgevoel :=

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:09

Tara, fijn dat je al zo lekker hebt gelopen. En dat op de vroege ochtend! Nou ja, t is inmiddels ook niet heel vroeg meer he! ;)

Ah, judith stolk. :D

Bom, lekker gegeten met de kindertjes? Ik ben net terug van een heerlijke wandeling met de hond, zijn een half uur onderweg geweest. Zonnetje probeerde er wat door te breken en de ochtenddauw hing er nog prachtig.

Ga zo even afwassen, plantjes verzorgen/water geven en de was ophangen! Vanmiddag auto maar 'ns schoonmaken en stofzuigen dan even bij moeders langs bakkie doen! Gaan zaterdagochtend bij een nieuwe renault twingo kijken bij de renaultdealer. Spannend.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:15

Er wordt weer lekker bijgekletst! :D

@ Juud, jij hebt dus een heul ondeugend peerd! :j Vind het altijd wel leuk een jolig paard, zolang ze maar niet gemeen bokken en ook op houden als het klaar moet zijn. Loopse straks!
@Marjoleintje, is ook wel eens lekker, rustig opstarten. Die nieuwe Renault Clio is ook leuk! :j
@Bom, lekker achter de kindertjes aan aan het rennen? :')
@Tara, ja klopt, hij was nu op film1.

Pff, heb mij toch weer over laten halen om te gaan skiën dit jaar. We gaan gelukkig maar 2 dagen. Laatste wintersport is niet zo goed bevallen, ik heb geen les genomen en dacht prima van groen en blauw af te kunnen komen. Maar ja groen en blauw kan ook qua steilheid rood zijn, de breedte maakt hem blauw of groen. Heb uiteindelijk 2,5 dag geski-ed van de 6 dagen :n Vond het gewoon te eng. Maar we gaan nu 2 dagen Winterberg, ben benieuwd. Er ligt nog niet zo heel veel sneeuw en ik hoop dat het niet gaat sneeuwen. ;)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:16

Ooh ja, het is vandaag D-day, vandaag wordt er besloten of er genoeg budget is voor de functie die ik graag wil hebben. Als er budget is, dan is de kans groot dat ik de functie krijg. Eigenlijk zo goed als zeker, maar ik heb nu wel afgeleerd om er op te rekenen. Dus dames, duimen!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:17

Ik duim voor je Fan, spannend!!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:22

Spannend Fan! *Duimduim*

Ik heb goed last van mijn benen, mijn schoenen moeten er echt uit. :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:52

Fan ik duim hier ook voor je.

Tara, ik heb in mijn broek achter op mijn onderrug een zakje zitten met rits, daar past m'n foon net in.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:20

:wave:

*duimt voor Fan*

Goed gesprek gehad dus Bom, super! Mochten ze iemand gaan zoeken houd ik me zeker aanbevolen!

Sak, jammer van het huis.

*bedenkt zich wat ze verder nog gelezen had*

Oh ja, Marjoleintje, heb deze afstand wel eerder gelopen hoor, 1e keer in 59 en een beetje, 2e keer in 57.06 ofzo en nu dus in 56.42. Zal mezelf dus niet 'overlopen' hebben. Morgen weer, heb nieuw rondje bedacht, die is iets meer dan 10 km... :j Is eigenlijk gewoon een stukje aanvulling op mijn bestaande rondje... :D

Heb vandaag al mijn auto uitgemest en opgeruimd. Strakkies met Lis rondje buiten (geen bos, want ik heb geen zin om de trailer te halen) en die mag daarna lekker ff onder het solarium terwijl ik haar tuigage schoonmaak...

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:56

marjoleintje schreef:
Ah, judith stolk. :D

Jij gaat door voor de wasmachine! :D

@Fan Mijn peerd wordt dit jaar alweer 13, maar hij gedraagd zich soms als een 3 jarige! Gelukkig bokt hij niet gemeen. Het is echt joligheid, oortjes erop en gaan! Meestal laat ik hem dan ook maar even een paar rondjes uitrazen als het mogelijk is en dan zet ik hem weer aan het werk. Gelukkig heeft hij echt nog nooit gemeen gebokt! Tis gewoon een toppertje met zijn streken!
Ik zal voor je duimen!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:48

Nog niets gehoord. :n
Ik begrijp zojuist dat de meeting in het hotel is, waar ik nu aan het werk ben. Lekker dan, zit ik hier, zonder make-up, met één dik, tranerig oog, lekker representatief te zijn :')
Maar goed, dan hoor ik het ws wel het snelst! ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:54

Ja dat is wel vervelend Fan, maar ik denk toch dat ze daar wel doorheen kijken (:') sorry voor de woordspeling)??

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:56

SAKKIA schreef:
Ja dat is wel vervelend Fan, maar ik denk toch dat ze daar wel doorheen kijken ( :') sorry voor de woordspeling)??

:')Daar ga ik wel vanuit, dan kijken ze maar in mooie (één traniger) blauwe ogen !

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:49

Hoi! Ik ben er weer!
Inmiddels de overtocht van Groningen naar Noord Holland overleefd! Super leuk appartementje heb ik! Ondanks dat de rust nog niet echt terug is, ga ik toch weer beginnen met hardlopen! Met mijn cliënten van het werk ga ik runningtherapy aanbieden! Supersuper leuk! Ik heb er helemaal zin in!

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:51

Hallo Dames (zitten hier geen mannen toch?)
Bedankt voor de verwelkomingen.

Wat goed 9,5 km hardgelopen Wenk! :D
Netjes hoor!

Mais; Ja ik vind het wel een leuk programma. Anders ga ik zelf maar wat aanmodderen. En hier zegt Mascha Dolman percies wat ik moet doen. Ik doe de trainingen hier thuis op de crosstrainer en binnekort wil ik het wel buiten gaan proberen :j
Ik vind alleen de muziek van het programma niet zo leuk, maarja dat is denk ik een kwestie van smaak.

Oh ik ga ook even op de site kijken Peblesther :j

Leuk cadeau Sakkia :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:10

Nog even afwachten dus Fan! Spannend...

Mirkim, wat leuk dat jullie runningtherapy gaan starten. Blijkt wel erg effectief te zijn, met welke doelgroep werk je? Depressieve mensen? Ik spiekte trouwens in je profiel en wat heb jij een mega mooi paard! :)

Ik ga zo ff met de auto naar de wasstraat, zal 'm s ff uitzuigen! Hopelijk daarna nog even tijd voor een rondje en anders doe ik dat morgen. Wil 't weekend sowieso ook 1x lopen. Helaas geen spinning deze week, heb bijna elke avond wat te doen, dus dat lukt dan weer niet. Scheelt dat 't lopen zo makkelijk is, kan zo overal tussendoor.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:12

Thnx Marjolein! Ben ook erg trots op hem, ondanks dat hij nu 24 jaar is en niet meer zo mooi door de bak huppelt als op de foto. Maar ik ben een onwijze bofkont dat ik hem in mijn bezit heb!
Ik werk met pubers op diverse afdelingen. O.a. depressie, eetstoornissen, autisme, gedragsproblematiek. Helemaal leuk dus!

Succes met je auto uitmesten!!! Ik vind het altijd een enorme rotklus!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:23

Hey Mirk! Gesjellie dat je er weer bent :j Heb een tijdje geleden een boekje gelezen over runningtherapie, zeer positieve resultaten worden ermee behaald.

Fan, al wat meer bekend? Spannend spannend.

Marjo, bah, auto uitbaggeren, kijk dáár heb je nou kids voor :=

Over kids gesproken, de regenbui is voorbij en ze zijn lekker buiten door de plassen aan het stampen. Ben benieuwd of ze als biggetjes terugkomen ;) We hebben iets verderop in de straat een heel leuk speeltuintje, dat is een aantal maanden geleden wat verbouwd, waardoor het voor een deel modder is omdat het gras nog niet is gegroeit. Laatst kwamen ze helemaal pikzwart terug, hadden ze een modderbadje genomen, het zat achter hun oren, in hun neus en van de kleren kon je soep koken ;) Zelfs het knopje van de bel aan de voordeur was zwart :')

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:25

Ja kan ik me voorstellen, vind 't een erg mooi paard! Interessant je werkgebied! Ik heb verpleegkunde gestudeerd en ook nog een tijdje in de ouderenpsychiatrie gewerkt. Vond ik ook altijd erg leuk en leerzaam. Wel complex ook. Daarna ben ik gaan omscholen tot doktersassistente/triagiste, dus nu een andere richting op gegaan. :)

Ja, 't is even een rotklusje die auto, maar vind 't altijd wel fijn rijden een schone auto! Heb er verder nooit zo veel troep in liggen gelukkig. Wel hondenhaartjes door onze hond, dus dan moet ie geregeld even uitgezogen worden.