Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Renee__ schreef:Ik zie dat veel mensen hier advies vragen en vaak hebben ze blond haar en blauwe ogen. Als jullie dan een paar pagina's terug gaan en naar voren gaan bladeren zien jullie vanzelf wel tipsWant veel met blond haar, blauwe ogen hebben tips gevraagd (en gekregen).
Vind trouwens False lash effect van MF een hele fijne mascara, maar ik krijg niet het effect van een pagina terug.Persoonlijk hou ik niet van spinnenpootjes.. Als je het wilt voorkomen moet je gewoon niet te veel mascara op doen en ik probeer het ook niet meer bij te werken als de mascara droog is.
@ Marije: Op misslipgloss.nl staan mooie looks met dat bourjois trio die jij hebt geloof ik
Roosch schreef:Oja, jij zit in Belgie, Yasmine!
Hebben jullie geen Ici Paris of Douglas?
Vienna2007 schreef:Air schreef:Bruintinten laten blauw juist meer opvallen. Dus bijvoorbeeld bruine oogschaduw.
Juist, ga geen blauw, of paars of zelfs rose gebruiken bij blauwe ogen. Dan worden ze alleen maar kleiner, en maakt je uitdrukking er ook niet mooier op.
Probeer altijd in de bruin/beige tinten te blijven.
Amanda schreef:Grijs heb ik niet van Bourjois, daar had ik al wat van liggen van Rimmel. Heb alleen nog een donkerdere bij gehaald.
En de bruine, groene en paarse zijn wel van Bourjois
Heb bruin en zwart potlood en zwarte mascara.
Dat vond ik wel weer even genoeg
Denk dat ik hier jaaaaaaren mee vooruit kan. Aangezien ik vaak alleen maar mascara met soms een lijntje potlood op heb
Yasmine: geen foto helaas
Ariebombarie schreef:Amanda schreef:Grijs heb ik niet van Bourjois, daar had ik al wat van liggen van Rimmel. Heb alleen nog een donkerdere bij gehaald.
En de bruine, groene en paarse zijn wel van Bourjois
Heb bruin en zwart potlood en zwarte mascara.
Dat vond ik wel weer even genoeg
Denk dat ik hier jaaaaaaren mee vooruit kan. Aangezien ik vaak alleen maar mascara met soms een lijntje potlood op heb
Yasmine: geen foto helaas
uit hygienisch oogpunt moet je het eigenlijk na een jaar wegtiefen