Oh Fanneke wat goed!
Ben super blij voor je!Net even naar de winkel geweest om een onderdeel voor mijn Senseo-apparaat te halen, blijkt dat ze het verkeerde onderdeel hebben besteld.
Ik begin de Senseootjes nu wel te missen hoor... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jahoeoeoeoe!!!!:):) Fanneke, hóe gaef is het om nu al zó goed resultaat te zien!!!
Thumbs up! 

Ik ben erg blij! Vandaag weer een training gedaan. Ik merk dat ik in dit weer type het erg lastig vind om de juiste kleding er bij aan te passen, hebben jullie dit ook?
Ik weet even niet wat te doen, of dat het gewoon normaal is.. Mirkim schreef:Trouwens, ik stond laatst op de weegschaal en ben toch wel geschrokken van het aantal kilo's. Ik merk dat ik echt wel meer spiervorming begin te krijgen in mijn benen ipv alle vetjes, maar ik heb echt nauwelijks vet in mijn taille, mij vet zit meer bij m'n kont.. Maar dat ik zó zwaar zou zijn... jemig!Ik weet even niet wat te doen, of dat het gewoon normaal is..

wat stiekem voor iedereen geldt trouwens. Ga zo even op een soort van crosstrainer staan hier thuis; armen heen en weer en met de benen een draaibeweging, minder belastend en toch een beetje trainen. De boel moet sterker worden, daar doe ik het in de eerste plaats ook allemaal voor.

Nu maar hopen dat de meeste kilos die je bent aangekomen spieren zijn. Spieren wegen veel.
Hoi, ik lees wel mee maar ben effe net zo actief, ook niet met hardlopen helaas. Zo af en toe een keertje per week loop ik wat en verder niets. Maar, ben maandag geweest en ga morgen weer proberen ene klein rondje te doen.
dat zijn geen leuke berichten 
Vanmiddag eens kijken hoe hij t doet met hardlopen
Er staat een intervaltraining op het programma.
... wat erg! Veel sterkte!
! We wonen aan de rand van een woonwijk aan de dijk, 'n veld (bestemd voor woningbouw) met toch zeker 3 bosjes o.i.d. .. rara waar de diertjes in zitten, góh wat een uitdaging voor zo'n jager, ik zie de lol er even niet van in. Jaan81 schreef:Ja, t is weer het seizoen he Elise... Zag ze van de week ook al opt land rond stal.
.. Niemand die mij gaat vertellen dat het hier een kunst is iets te schieten
- mopper mopper. 
Zo schoon is het hier volgens mij nog nooit geweest, zo nog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik klaar.
Ben benieuwd. Heb trouwens met collega's afgesproken dat we na de herfstvakantie stoppen met roken dus vanaf maandan mogen jullie voor me duimen, al rook ik maar heeeeeel weinig
Vind het slecht van mezelf.