Ik heb er vorige keer 4 tegelijk laten zetten toen was ik rond de 140 euro kwijt... zo uit mijn hoofd terugdenkend, januari is alweer lang geleden

(2x MD, 2x navel)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik betaal liever teveel met goede nazorg en service dan minder met geen goede service en eventuele gevolgen en extra kosten...
Ik heb er vorige keer 4 tegelijk laten zetten toen was ik rond de 140 euro kwijt... zo uit mijn hoofd terugdenkend, januari is alweer lang geleden
(2x MD, 2x navel)
idinn schreef:Ik betaal liever teveel met goede nazorg en service dan minder met geen goede service en eventuele gevolgen en extra kosten...
(2x MD, 2x navel)
Marlis schreef:Mijn tragus is er een beetje in aan het gaan, me moeder gaat hem er proberen uit te halen dat ik er een normaal knopje in kan doen zodat ik er meer ruimte tussen kan laten zitten tussen oor en achterkantje. Hoop niet dat het teveel pijn gaat doen
Marlis schreef:Marlis schreef:Mijn tragus is er een beetje in aan het gaan, me moeder gaat hem er proberen uit te halen dat ik er een normaal knopje in kan doen zodat ik er meer ruimte tussen kan laten zitten tussen oor en achterkantje. Hoop niet dat het teveel pijn gaat doen
Hij is eruit en heb hem goed schoongemaakt met water alleen kan ik nu gewoon een oorbel knopje kopen die wat langer is dan de oorbel die erin zat? Heb er nu als noodoplossing even een te groot knopje in zonder achterkantje. Maar anders kan ik even een oorbel halen en die er vanavond in laten zetten, dan loop ik even langs bij de piercer der huis. (zelfde straat)
Ayasha schreef:140 voor vier piercings vind jij veel?
Lindava1989 schreef:Gewoon even een oorbel erin doen zonder achterkant, dan heeft het wat meer ruimteJe zult merken dat het snel beter gaat.
Het vooral met rust laten, en 's nachts even afplakken zodat hij er niet uit kan vallen. Word hij dunner en voelt het beter ana kan je er zelf weer een vlindertje losjes opdoen
urselin schreef:Een tragus wordt wel op 1.2mm gepierced he?
Een gewone oorbel is 0.8 of 1.0mm..