[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 23:51

Ik betaal liever teveel met goede nazorg en service dan minder met geen goede service en eventuele gevolgen en extra kosten...

Ik heb er vorige keer 4 tegelijk laten zetten toen was ik rond de 140 euro kwijt... zo uit mijn hoofd terugdenkend, januari is alweer lang geleden :P
(2x MD, 2x navel)

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:09

140 in totaal? Vind ik ook niet duur hoor ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:13

idinn schreef:
Ik betaal liever teveel met goede nazorg en service dan minder met geen goede service en eventuele gevolgen en extra kosten...

Ik heb er vorige keer 4 tegelijk laten zetten toen was ik rond de 140 euro kwijt... zo uit mijn hoofd terugdenkend, januari is alweer lang geleden :P
(2x MD, 2x navel)

140 voor vier piercings vind jij veel? :=

Marlis

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:32

Mijn tragus is er een beetje in aan het gaan, me moeder gaat hem er proberen uit te halen dat ik er een normaal knopje in kan doen zodat ik er meer ruimte tussen kan laten zitten tussen oor en achterkantje. Hoop niet dat het teveel pijn gaat doen :(

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:07

idinn schreef:

(2x MD, 2x navel)

Dat is hééééééééééél weinig :wow:
Ik heb 70 betaald voor 1 navel, als ik een MD wil met een steentje daarin ben ik 80 euro kwijt, per stuk..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:19

Marlis schreef:
Mijn tragus is er een beetje in aan het gaan, me moeder gaat hem er proberen uit te halen dat ik er een normaal knopje in kan doen zodat ik er meer ruimte tussen kan laten zitten tussen oor en achterkantje. Hoop niet dat het teveel pijn gaat doen :(

Hij is eruit en heb hem goed schoongemaakt met water alleen kan ik nu gewoon een oorbel knopje kopen die wat langer is dan de oorbel die erin zat? Heb er nu als noodoplossing even een te groot knopje in zonder achterkantje. Maar anders kan ik even een oorbel halen en die er vanavond in laten zetten, dan loop ik even langs bij de piercer der huis. (zelfde straat)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:24

ik ben even naar de paarden kijk dalijk wel weer in t topic. en dan kan ik altijd nog even een oorbel halen...

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:17

Marlis schreef:
Marlis schreef:

Hij is eruit en heb hem goed schoongemaakt met water alleen kan ik nu gewoon een oorbel knopje kopen die wat langer is dan de oorbel die erin zat? Heb er nu als noodoplossing even een te groot knopje in zonder achterkantje. Maar anders kan ik even een oorbel halen en die er vanavond in laten zetten, dan loop ik even langs bij de piercer der huis. (zelfde straat)

Gewoon even een oorbel erin doen zonder achterkant, dan heeft het wat meer ruimte ;) Je zult merken dat het snel beter gaat.
Het vooral met rust laten, en 's nachts even afplakken zodat hij er niet uit kan vallen. Word hij dunner en voelt het beter ana kan je er zelf weer een vlindertje losjes opdoen ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:59

Oke, dus gewoon de oorbel die ik er in heb gedaan zonder achterkantje laten zitten. Kijk ik vanavond even voor een tapje en laat ik dat me moeder er goed op doen en hopen dat hij niet er uit gaat.

Ben er ook mee naar de paarden geweest zonder achterkantje erop en hij zit er nog in. Hij deed ook absoluut geen pijn maar je zag hem er in gaan en omdat hij bij me zus er in was gegaan gelijk los gedaan en er een in gedaan (grotere) dus kan minder snel er in groeien ook en geen achterkantje had ik er op.

Hopelijk gaat het snel weer over dan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:05

Ayasha schreef:
140 voor vier piercings vind jij veel? :=

Haha nee hoor, bedoelde het niet als voorbeeld van wat ik duur vind, al moet ik 100 euro per piercing betalen. Graag, als de service dan goed is, het zetten steriel gebeurd en je spullen voor nazorg meekrijgt met goede uitleg ben ik tevreden. Overigens hadden ze toen een actie dat alles goedkoper was, normaal zou ik daar veel meer kwijt geweest zijn...

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:58

Mijn tragus was ook wat dikker geworden,
ben vanmiddag terug gegaan naar de shop en gevraagt voor een langer staafje :) wisselen deed echt helemaal geen zeer :D Ze hebben het goed schoongemaakt. heb er nu een sterretje met een klein roze diamantje in zitte :P

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:03

Niekj_Jente; Foto O:) ?

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:12

zal morge een foto proberen te maken :P

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 11:37

Lindava1989 schreef:
Gewoon even een oorbel erin doen zonder achterkant, dan heeft het wat meer ruimte ;) Je zult merken dat het snel beter gaat.
Het vooral met rust laten, en 's nachts even afplakken zodat hij er niet uit kan vallen. Word hij dunner en voelt het beter ana kan je er zelf weer een vlindertje losjes opdoen ;)

wat je ook kunt doen is het staafje van een gewone oorbel ( knopje ) ombuigen. Dan gaat ie er ook niet uit!
;
Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 11:51

Ach er zit bij mij nu een oorbel knopje zonder achterkantje in, tot die genezen is ga ik er niet aan zitten. Deed zo pijn haha. Daarna kijk ik wel voor een leuke piercing voor er in.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:25

Een tragus wordt wel op 1.2mm gepierced he?
Een gewone oorbel is 0.8 of 1.0mm..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:29

urselin schreef:

De oorbel was niet korter dan het knopje dat er in zat hoor, ietsje langer was die. En het knopje is stuk groter dus kan die er minder snel weer in gaan groeien. De vorm van het kleine knopje stond er natuurlijk al helemaal in.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:30

Ik heb het over de dikte ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:32

O zal is kijken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:33

Tragus kan ook op 1.6 gepiercet worden, al gebeurt het meestal op 1.2.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:34

hij is wel wat dikker ja, maar koop gewoon een dunnere oorbel ervoor. In je normale gaatjes hou je ook geen zweerknopje dus.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:37

Er zit gewoon een verschil tussen en piercing sieraad en een oorbel. Zolang je begint met een piercing sieraad, kun je er na er in doen wat je wilt. Zolang je rekening houd met de grootte van het gaatje.

Een zweerknopje is ook niet meer dan een gewone oorbel. :)

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:38

urselin schreef:

jaa dat klopt! krijg er nu ook geen officiële traguspiercing meer in.
Maar ik vind dit veel handiger, heb je veel meer keus, en heeeel veel minder gepriegel :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:43

Bij mij is er gewoon een zweerknopje ingeschoten, geen piercing. En oorbellen kunnen er ook in dus maak me niet druk, heb je ook veel meer keuze. :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:49

Nee piercings worden ook niet geschoten. :+ Ik bedoel meer van, een zweerknopje is gewoon een oorbel. Zit geen verschil tussen een oorbel die je los in de winkel koopt, of een die je ingeschoten krijgt (behalve het materiaal)