Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Vraag me eigenlijk af waarom je zou aaien, die neiging heb ik nou nog nooit gehad bij iemand met tattoo's
Vragen mogen ze maar ik ben niet verplicht van te antwoorden, ik weet alleen nooit hoe ik dat moet brengen zonder dat ze zich beledigd gaan voelen...
Ayasha schreef:Vraag me eigenlijk af waarom je zou aaien, die neiging heb ik nou nog nooit gehad bij iemand met tattoo's
Vragen mogen ze maar ik ben niet verplicht van te antwoorden, ik weet alleen nooit hoe ik dat moet brengen zonder dat ze zich beledigd gaan voelen...
Ayasha schreef:Rienn schreef:Ik stond laatst in een club. Er kwam een jongen naar mij toe, pakte me bij mijn pols en begon er met zijn vinger over mij tattoo heen te gaan. Hij dacht dat het nep was.Mijn lesgever vroeg laatst ook al of het een echte was
Vat je dat dan als compliment op of net niet?
Jeddah schreef:Prachtig verhaal en mooie tattoo Jessica!
Ik vind beide mooi, het is mooi een betekenis te hebben en het is ook prima eentje te hebben gewoon omdat ie leuk is.
Op mijn schouderblad een leeuwenwelpje. Ik heb niks met leeuwen, ben geen leeuw, heb niks met katten, maar vond hem toen (ik was 17 en wilde NU een tattoo) gewoon de mooisteAch, soms vragen mensen of ik er dan geen spijt van heb?
Nee, want het doet me denken aan hoe ik toen was, en nog steeds een beetje ben. Nogal on-nadenkend en erg impulsief. Inmiddels is dat de "betekenins" van die tattoo geworden
Tja, dat je vragen krijgt wanneer mensen hem zien kunnen is heel normaal en ik denk dat je dat ook moet accepteren, of ergens moet latten zetten waar hij niet te zien is. Bij mij willen ze hem ook altijd "aaien" op mijn rug en tja, als ik die aandacht niet wil, moet ik maar wat anders aantrekken dat je hem niet ziet