[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:14

Ik heb vaak in winkels dat ze aan mn rug zitten, en vragen wat het betekent. Omdat ik het heel grof vind dat ze aan me zitten zeg ik altijd 'seks' op m'n allerlompst. Arm klein prinsje :')

Ayasha
Blogger

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:16

Maar hoe link je een sleutel aan seks :') Als ze vragen "wat stelt het voor" antwoord ik altijd lekker lomp "een sleutel in een vlam" en meestal vatten ze hem dan wel :') :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:21

Hoe link je petit prince aan seks :')

Het gaat er gewoon om dat ze heel confused kijken, en niet verder durven te vragen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:21

Kijk ik kan er altijd wel een verhaal van maken hoor...
Je kiest een bepaald ontwerp immers, omdat je het mooi vindt en daar heeft iedereen zijn eigen reden voor.

Maar ik hoef geen 'verhaal' bij mijn tattoo's te hebben en als ik ze al zou hebben, dan had ik geen behoefte dit te delen (gevraagd of ongevraagd).

Het is inderdaad zwaar onbeleefd hoe sommige zelfs aan je gaan lopen 'voelen' brrrr

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:22

vind die vragen als 'waar staat het voor?' ook erg irritant, want je wilt de betekenis van je tattoo niet aan iedereen uitleggen (aangezien het nog best lang kan duren en dan verklaren de mensen je nog voor gek) dáár had ik niet bij stil gestaan toen 'ie werd gezet.

Ik hou het tegenwoordig maar op 'ja, ik hou van zeehondjes.' :+

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:22

MarcoBorsato schreef:
Ik heb vaak in winkels dat ze aan mn rug zitten, en vragen wat het betekent. Omdat ik het heel grof vind dat ze aan me zitten zeg ik altijd 'seks' op m'n allerlompst. Arm klein prinsje :')

:D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:24

Mijn tattoos hebben wel allemaal betekenissen. Sommige vrij simpel, het rattenpootje is een afdrukje van Pukkie, mijn liefste ratje ooit. Maar het staat ook voor mijn rattenliefde (of gekte :D) in het algemeen. Andere tattoos hebben 'diepere' betekenissen. Als er naar gevraagd wordt zeg ik gewoon dat ik het voor mezelf wil houden, alleen mensen die me goed kennen weten het zo'n beetje.

Ik heb trouwens niks tegen tattoos die niks betekenen maar gewoon mooi zijn. Dat moet iedereen zelf weten. ;)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:33

Prachtig verhaal en mooie tattoo Jessica! +:)+

Ik vind beide mooi, het is mooi een betekenis te hebben en het is ook prima eentje te hebben gewoon omdat ie leuk is.

Op mijn schouderblad een leeuwenwelpje. Ik heb niks met leeuwen, ben geen leeuw, heb niks met katten, maar vond hem toen (ik was 17 en wilde NU een tattoo) gewoon de mooiste ;) Ach, soms vragen mensen of ik er dan geen spijt van heb?
Nee, want het doet me denken aan hoe ik toen was, en nog steeds een beetje ben. Nogal on-nadenkend en erg impulsief. Inmiddels is dat de "betekenins" van die tattoo geworden :D

Tja, dat je vragen krijgt wanneer mensen hem zien kunnen is heel normaal en ik denk dat je dat ook moet accepteren, of ergens moet latten zetten waar hij niet te zien is. Bij mij willen ze hem ook altijd "aaien" op mijn rug en tja, als ik die aandacht niet wil, moet ik maar wat anders aantrekken dat je hem niet ziet :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:38

Jeddah: mensen hebben toch gewoon van je lijf te blijven? Mijn krullen zitten ze ook altijd aan, dan moet ik mijn haar maar gaan stijlen als ik dat niet wil? :+

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:42

Oh, ik zeg niet dat ze áán je moeten zitten hoor! Nee, ben je mal! Ik heb het over de vragen, wat het betekend enzo ;) En bij mij wordt meestal ook gevraagd of ze mógen aaien ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:35

Vraag me eigenlijk af waarom je zou aaien, die neiging heb ik nou nog nooit gehad bij iemand met tattoo's :')
Vragen mogen ze maar ik ben niet verplicht van te antwoorden, ik weet alleen nooit hoe ik dat moet brengen zonder dat ze zich beledigd gaan voelen... :o

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:40

De tattoo die ik heb staat voor mijn paarden. Heel simpel de K & R. Voor mij hoeft een tattoo niet persee een betekenis te hebben. :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:42

Ayasha schreef:
Vraag me eigenlijk af waarom je zou aaien, die neiging heb ik nou nog nooit gehad bij iemand met tattoo's :')
Vragen mogen ze maar ik ben niet verplicht van te antwoorden, ik weet alleen nooit hoe ik dat moet brengen zonder dat ze zich beledigd gaan voelen... :o

Ik stond laatst in een club. Er kwam een jongen naar mij toe, pakte me bij mijn pols en begon er met zijn vinger over mij tattoo heen te gaan. Hij dacht dat het nep was. :')

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:51

Ayasha schreef:

Omdat mijn tattoo een lief klein leeuwtje is hebben ze dat ;) het zijn ook zonder uitzondering mannen die het vragen :roll:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:53

Rienn schreef:
Ik stond laatst in een club. Er kwam een jongen naar mij toe, pakte me bij mijn pols en begon er met zijn vinger over mij tattoo heen te gaan. Hij dacht dat het nep was. :')

:)) Mijn lesgever vroeg laatst ook al of het een echte was :') Vat je dat dan als compliment op of net niet? :')

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:38

Bij mij heeft de tatoo die ik heb ook geen betekenis, ik vond hem gewoon leuk toen ik m liet zetten (14 jaar geleden). En de volgende heeft ook geen betekenis, ik vind het gewoon mooi.

En ja soms zijn bepaalde tatoo's heel persoonlijk. Ik zeg ook altijd maar gewoon als ik een tattoo mooi vind van een bekende, zonder naar de betekenis te vragen. Een beetje hetzelfde als de vraag of iemand kinderen wil....

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 17:23

Ayasha schreef:
Rienn schreef:

:)) Mijn lesgever vroeg laatst ook al of het een echte was :') Vat je dat dan als compliment op of net niet? :')

Ik moest er wel om lachen. Geen idee of ik het op vat als een compliment of niet, ik vond het op dat moment wel grappig.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:47

Hoi,

Ik mag van m'n vader dus een tattoo.
Maar ik heb een vraagje hoe voelt het om zo iets te laten zetten?

En ik denk dat ik 1 of 3 sterretjes ga laten zetten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:49

alsof ze met een naaldje in je vel gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:21

Ja zo kan je het denk het beste omschrijven inderdaad :P

jessica4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:33

Jeddah schreef:
Prachtig verhaal en mooie tattoo Jessica! +:)+

Ik vind beide mooi, het is mooi een betekenis te hebben en het is ook prima eentje te hebben gewoon omdat ie leuk is.

Op mijn schouderblad een leeuwenwelpje. Ik heb niks met leeuwen, ben geen leeuw, heb niks met katten, maar vond hem toen (ik was 17 en wilde NU een tattoo) gewoon de mooiste ;) Ach, soms vragen mensen of ik er dan geen spijt van heb?
Nee, want het doet me denken aan hoe ik toen was, en nog steeds een beetje ben. Nogal on-nadenkend en erg impulsief. Inmiddels is dat de "betekenins" van die tattoo geworden :D

Tja, dat je vragen krijgt wanneer mensen hem zien kunnen is heel normaal en ik denk dat je dat ook moet accepteren, of ergens moet latten zetten waar hij niet te zien is. Bij mij willen ze hem ook altijd "aaien" op mijn rug en tja, als ik die aandacht niet wil, moet ik maar wat anders aantrekken dat je hem niet ziet :)

dank je wel!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:40

Ik vind het voelen als gekras met een klein scherp mesje ofzo. Het is, imo, geen pijn, meer irritant, vooral inkleuren ;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:29

Ik wil dan denk ik zo iets laten zetten;

Afbeelding

En dan binnenkant van m'n pols, mss 3 kleintjes of 1 grote.
Het is ook een soort van symbool voor m'n moeder [die 2jaar geleden is overleden]

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:07

Hmm zaterdag Tattoo conventie in Assen :):) Ik denk dat ik even ga kijken :j

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:12

Ik ook! Ik ook! :D