Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem1994 schreef:Bedankt
Mijn moeder weet niet dat ik mezelf snijd, omdat ik eerst altijd in mijn armen sneed (wat dus opvalt) en nu in mijn benen..
Ze heeft het wel geweten, maar denkt dat ik gestopt ben.
Net kwam mijn moeder op mijn kamer (ik lig nog op bed), ''je hoeft geen andwoord te geven, maar ...zus... en ik hebben gepuzeld en we denken te weten wie het is''
Ze hadden het ook goed, en dat heb ik gezegd... ze heeft beloofd niks te doen, niks te zeggen en niet naar zijn ouders te gaan.
Ze zei dat ik me niet hoef te schamen... het hoeft niet mischien, maar toch doe ik het
Zonnetje81 schreef:Anoniem1994 schreef:Bedankt
Mijn moeder weet niet dat ik mezelf snijd, omdat ik eerst altijd in mijn armen sneed (wat dus opvalt) en nu in mijn benen..
Ze heeft het wel geweten, maar denkt dat ik gestopt ben.
Net kwam mijn moeder op mijn kamer (ik lig nog op bed), ''je hoeft geen andwoord te geven, maar ...zus... en ik hebben gepuzeld en we denken te weten wie het is''
Ze hadden het ook goed, en dat heb ik gezegd... ze heeft beloofd niks te doen, niks te zeggen en niet naar zijn ouders te gaan.
Ze zei dat ik me niet hoef te schamen... het hoeft niet mischien, maar toch doe ik het
Je had hier toch geschreven 'wie het is' dus dat heeft je zus toch kunnen lezen?
Maare kop je kunt het he!! En het is maar goed dat ze nu ook weten wie het is, dan kunnen ze je beschermen!
Paulaa_ schreef:Zonnetje81 schreef:
Je had hier toch geschreven 'wie het is' dus dat heeft je zus toch kunnen lezen?
Maare kop je kunt het he!! En het is maar goed dat ze nu ook weten wie het is, dan kunnen ze je beschermen!
Ja maar ze kan toch wel 10 buurjongens hebben?
Anoniem1994 schreef:Bijna al mijn vissen (stuk of.. 30?) hebben een naam
Ik zonder me altijd af, ook als ik me redelijk voel... mijn eigen wereldje waarin niemand me wat kan maken, daar leef ik de laatste tijd nogal veel in
Oordoppen in, muziek op z'n hardst, en lekker vergeten wat er gebeurd om me heen.
Als ik wakker word pak ik mijn laptop, oordoppen in, muziek aan en rond een uur of 5 (als ik ga slapen) gaat de muziek uit..
Dan ga ik slapen en de volgende ochtend weer precies hetzelfde..
Afentoe kijk ik een filmpje met mijn zus, heeeeeeel zelden spelen we een spelletje, en praten.. tja dat is nooit mijn sterkste punt geweest
Heb niks leuks gepland voor morgen, momenteel weet ik niet echt wat ik nog leuk vindt...