Ik ben iets meer afhankelijk van de fiets dan jullie denk ik. Ik heb nog geen rijbewijs, ik neem aan dat jullie nog wel kunnen auto rijden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anya schreef:helpt dat? gaat magnesium kopen, want dat is zo ontzettend irritant.. vooral in bed. En altijd het been van de koppeling. En ik heb doorgaans 3 paar schoenen bij me als we ergens heen gaan en er wat gelopen moet worden. Als de ene soort kramp opleveren, kan ik van schoenen wisselen tot die weer kramp geven
Onassa schreef:juudii5 schreef:Ik slik ook magnesium.. maar moet nog gaan werken bij mij denk ik hahah..
Ik heb ook de magnesium van Orthica, alleen zoals zoveel supplementen bij mij, word ik erg misselijk van want mijn maag is mega gevoelig.
oelewapper schreef:@jantineS:ik herken heel veel van je klachten.
zelf ben ik nu sinds een jaar echt op,altijd moe,slecht slapen of heel veel slapen,overal spierpijn,(schouders,benen,armen,nek die altijd stijf is) pijn in de rug,hoofdpijn,concentratieproblemem etc. ben ook al een keer tegen de grond gegaan.
ik ben op van alles onderzocht,bloed is wel 5x geprikt op van alles en nog wat.
hart is nagekeken,had wel een afwijking op de ecg,maar de echo en inspanningstest waren goed.
mijn huisarts heeft het ook al over psychische dingen(misschien overspannen,misschien depressief,dat laatste ben ik zeker niet,voel me ondanks alles toch best happy en vrolijk!),en om in ieder geval hulp te gaan zoeken zodat ik leer om met deze klachten om te gaan.
ik weet het niet zo goed en vraag me af of een vorm van therapie jou geholpen heeft?
ik ben op het moment ook niet aan het werk,zou niet weten hoe ik dat moet doen.
had vorig jaar een niet al te zware baan,niet druk ofzo,wel veel staan maar toen begonnen de klachten en mn contract werd niet verlengd.
ben toen zo'n 5 maanden thuisgeweest,toen ging het redelijk met me en ik heb toen weer een andere baan gevonden,dit is een maand goed gegaan en toen begonnen de problemen weer veel erger te worden,na 5 maanden moest ik het opgeven en nu zit ik sinds ruim 3 maanden weer thuis.
ik begrijp dat jij ook nog niet getest bent op lyme?ik heb me ook nog niet op lyme laten testen,twijfel ook erg of ik dit zal doen,want er komt toch niet altijd een kloppende uitslag uit de test.
moet eerst deze week naar een neuroloog van een slaappoli,van mij hoeft t niet,want ik weet zelf ook wel dat ik slaapproblemen heb.
maar ja,wie weet wat daar uit komt,en anders toh maar weer verder de molen in.
genja schreef:Hoi,
Ben apothekersasssitente en ik heb gisteren een nascholing gehad over Lyme ze zijn op dit moment in het radboud ziekenhuis een wetenschapelijk onderzoek aan het doen na de behandeling van lyme. Ze hebben ook een website http://www.lymeonderzoek.nl misschien heeft iemand er nog iets aan.
groetjes genja