Ik wil van de week mijn haar laten verven+knippen, zul je zien dat ik moet betalen voor halflang voor het verven terwijl ik het kort laat knippen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savasan schreef:Aha op die manier, maar als ze het eerst verven en daarna knippen zijn ze meer verf kwijt dan nodig was geweest...
Ik wil van de week mijn haar laten verven+knippen, zul je zien dat ik moet betalen voor halflang voor het verven terwijl ik het kort laat knippen.
savasan schreef:Aha op die manier, maar als ze het eerst verven en daarna knippen zijn ze meer verf kwijt dan nodig was geweest...
Sica schreef:Zo te zien heeft het meisje op de foto ook wel erg dik haar. Gewoon een goed anti-pluis product gebruiken of iets wat het stijl maakt. Ik heb zelf glad en stijl van andrelon, die vind ik wel fijn.
Heb je misschien een foto van je haar nu?
Een stijltang hoeft niet schadelijk te zijn, gewoon een goed beschermingsproduct gebruiken.
Remark schreef:hallooo,
Ik wil heeel graag mijn haar permanent laten krullen, en heb zo'n beetje alle topics hier op bokt gelezen.
Maar ik vroeg mij af of iemand een idee heeft hoe het bij mij uit zou gaan pakken...
Mijn haar is erg lang (lees, 11 cm onder mijn bh bandje) en ik heb heel veel haar.
Het is niet dun, maar ook niet van dat hele dikke haar.
Oja, het is zo stijl als wat!
Als ik met een knot in heb geslapen oid zit er wel wat knik in maar als ik het na het douche droogkam is het super stijl!
Donderdag na school heb ik het gekruld met een stijltang, na een kwart ben ik gestopt, wat mousse er in haarlak en verder met de volgende kwart.
Daarna weer hetzelfde gedaan en toen 1 uurtje naar het winkelcentrum geweest (jaa, ik liep met half gekruld half stijl haar door het winkelcentrum)
Daarna ben ik verder gegaan met krullen en na een kwart weer mousse en haarlak er in.
Toen het laatste deel en weer dat zooitje er in.
Een losse knot er in gedaan en slapen maar!
Het stond trouwens niet stijf van de haarlak en mousee, het was gewoon soepel.
De volgende ochtend zat alles er nog super mooi in!
Beetje een borstel er doorheen en toen een staart, stond echt heeel erg mooi
Het is de hele schooldag blijven zitten, maar met het naar huis fietsen toch wel uitgezakt door al die regen.
Na het douchen vannochtend zat er nog slag in maar na het uitkammen nauwelijks...
Krullen die ik met een krultang zet blijven altijd 1 tot 2 en soms 3 dagen zitten!
Helaas ben ik daar 4 a 5 uur me bezig omdat ik zo veel en lang haar heb en daarom is het onmogelijk dat elke dag/week te doen...
Verder weet ik niet zo goed wat ik over mijn haar moet vertellen, maar vraag gerust
Zo is het na een knot:
http://img4.imageshack.us/i/11501032505tepg1.jpg/
Zo na het douche/droogkammen:
http://img695.imageshack.us/i/moooooi.jpg/
Zo was het vrijdag aan het einde van de schooldag (me krullen lijken niet zo krullerig op de foto, maar waren ze wel hoor )
http://img203.imageshack.us/i/201114013.jpg/
Wat ik graag wil is grove maar ook kleine krullen, gewoon vanalles door elkaar, dat lijkt mij het meest natuurlijke!
En het moet natuurlijk wel lang blijven zitten want het kost een vermogen
Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren
Groetjes Eva
Rebel_Jits schreef:Zou een van de volgende kapsels (niet kleur) staan bij iemand met een ovaal gezicht, maar wel redelijk aanwezige kin/kaak:
[En hoeveel tijd zou je ongeveer kwijt zijn aan zoiets? Kam erdoor en klaar? Half uur? Uur?