Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulysse1 schreef:is niet verwonderlijk hé...... en je bent blijkbaar iemand die makkelijk vr depressies en dergelijke vatbaar is, nà je 'zo gewenste abortus' zal het pas beginnen.... dit is echt niet zo iets waar je de kliniek buitenstapt en klaar, denk dààr maar is héél goed over na.
en ivm echo's niet (willen) bekijken, er zal toch een moment zijn dat je één of meer echo's zal te zien krijgen......
ulysse1 schreef:is niet verwonderlijk hé...... en je bent blijkbaar iemand die makkelijk vr depressies en dergelijke vatbaar is, nà je 'zo gewenste abortus' zal het pas beginnen.... dit is echt niet zo iets waar je de kliniek buitenstapt en klaar, denk dààr maar is héél goed over na.
en ivm echo's niet (willen) bekijken, er zal toch een moment zijn dat je één of meer echo's zal te zien krijgen......
Citaat:De TS vroeg niet om bevestiging en acceptatie van de buitenwereld, ze zocht naar steun en hulp van mensen die zich in haar kunnen inleven of er ervaring mee hadden. Dat mensen er niet mee om kunnen gaan omdat het te pijnlijk en moeilijk voor ze wordt, kan ik me ook iets bij voorstellen, maar dan kun je heel gemakkelijk ervoor kieze om dit topic niet te lezen en jezelf te blijven pijnigen.
ulysse1 schreef:Wat is menig bokker toch snel geïrritteerd dr iemand anders' reaktie, blijf er mij over verwonderen, van zodra je iemand niet volmondig gelijk geeft heb je ze weer
owens-mama schreef:Wat een reacties weer, sta versteld hoe sommige kunnen reageren.![]()
TS, tuurlijk zie je er tegen op, het is toch een ingreep. ( als ik naar het ziekenhuis moet, voor welke ingreep dan ook. zie ik er ook tegenop) Goed van je dat je je toekomst na je abortus zo oppakt. En je hulp zoekt! Meid Super!!!!!
Een kind heeft een stabiele omgeving nodig, jij geeft zelf aan dat je dat niet kan bieden. Heel dapper dat je dat over jezelf durft te zeggen. Dat is heel eerlijk.
Ik denk dat je dan een juiste beslissing neemt. ( ja zal nu ook wel heel bokt over me heen krijgen) Maar het kind moet wel een toekomst hebben, is die er op dit moment niet. Ik hoop dat je veel steun van je vriend krijgt en van vrienden om je heen.
Rust straks lekker uit. en zorg goed voor jezelf!!
Misschien is de nuvaring iets voor je.
ulysse1 schreef:@ Caïra :
sorry, maar het is écht niet effe kliniek in en uit en 'klaar' of is menig bokker dan zo naïef
ulysse1 schreef:dit was een nette reaktie, niet meer, maar zeker ook niet minder, een forum dient nog altijd om je mening te geven, bij mijn weten toch......