Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DDDMakkink schreef:nou ik wil niet gelijk roepen ''ik wil niet''
denk dat als een andere arts mij had aangehoord en goed had uitgelegd hoe en wat dat het anders lag.
deze arts is gewoon een (laat ik aardig zijn)niet zo leuke man
ik ga sowieso eerst navragen of het kwaad kan bij mijn chirurg voor het zelfde geld llop ik eht risico dat mijn bot het nog niet aan kan ivm de schroeven
ben ik straks verder van huis
dokter had het er over dat PEPT de circel door breekt dus de angst om het te bewegen
maaaaaaaaar ik beweeg ik loop ik fiets ik doe alles eigenlijk en ga elke keer over mij grens
heb voornamelijk in de middag (zoals nu) en in de avond flinke pijn
ik durf er wel op de lopen het te bewegen maar dat moet ik bekopen met de pijn
dus ik zie de meerwaarde niet van PEPT
ik doe alles al en vaak te veel ook met het gevolg...veel pijn
aikon schreef:Als je fysio geen uitleg wil geven vraag ik mij af of dat hij wel weet waar hij mee bezig. Hij kan veel schade aanrichten door niet te luisteren. Als je je er niet prettig bij voelt zou ik stoppen. Er zijn genoeg andere therapieën die mensvriendelijker zijn.
aikon schreef:Begint steeds meer te klinken als een beunhaas, en kraakbeen trainen???? Sinds wanneer is kraakbeen te trainen? Dat is *bij mijn weten* bedoeld als een bescherming tussen 2 botten en een soort schokbreker. Hoe had hij bedacht zoiets te moeten trainen?Is ie
![]()
Dit vond ik toch ook wel interessant. http://www.quantumhealing.nl (is meer een site voor cursussen, maar er staat wel goed uitgelegd van het hoe en wat)
Dit staat o.a. in de advertentie die ik vond in een blad Onkruid:
"spieren - gewichten- botten worden "uitgelijnd" en komen op hun oorspronkelijke plaats terug, waardoor de zenuwgeleiding in het lichaam veel effectiever verloopt en pijn vermindert."
Het proberen waard, baat het dan schaad het niet.
Ps. zijn er meer die een hekel hebben aan die snelle tempratuurs verschillen? Word er niet goed van, heb toch weer last er van.