Vervelend he die hartkwaaltje die gebonden zijn aan hyperventileren! Heb ik ook last van, dan denk je echt mennnnn hij stopt!!! Trouwens ik heb soms ook wel eens dat de boel op tilt slaat als ik heel rustig word dus als de stress wegvalt.
Ik heb het gister erg moeilijk gehad en het weekend eigenlijk ook. Ik moest gisteren een contrast mriscan moeten maken. En zag erg tegen het inspuiten van me gewricht op en bleek op erg terrecht men wat deed dat zeer zeg..
pff ik heb de hele dag spierpijn bij mn borst. het voelt heel vervelend maar hou gewoon in gedachten dat het door de hyperventilatie komt. Maar toch twijffeld mijn lichaam op 1 of andere mannier.
Balen zeg! En als je ff lekker gaat douchen? Ik moet morgen weer terug naar dedokter, ben benieuwd wat die gaat zeggen. ben gestopt met de oxazepam want werd er echt super duf van.
Ik heb niet veel puf om te babbelen, maar toch even een updateje. Ik heb inmiddels hyperventilatie therapie gehad. Tijdens de vragen wat mijn klachten zijn, raakte ik ineens wee buiten adem en dood moe. Ik zat niet te hyperventileren en de therapieman zag het me idd ook niet doen. Toch ademhalingsoefeningen gedaan, waarna ik zo vreselijk moe werd. Ook bloed laten prikken. Alles was prima, behalve een kleine ontsteking te zien. Heb zojuist nogmaals bloed laten prikken om nog meer dingen uit te sluiten en om te zien of die ontsteking meer of minder is geworden. Ook een plasje erbij moeten doen. Verder heb ik een longfoto gehad en een kort hartfilmpje. Nu moet ik nog een longfunctietest. Ook heb ik oxazepam gekregen waar ik maar een kleine hoeveelheid van heb gepakt. Voelde me wel wat minder nadenken over vanalles, maar de klachten gingen er niet mee weg. Reactie van de assistent, mmm dat is vreemd. Ondertussen moet er steeds iemand mijn handje vast komen houden omdat ik werkelijk helemaal op ben. Zoirect mag ik weer fijn de dokter/assistent bellen en die zal vast zeggen, je neemt niet genoeg oxazepam, maar ik wil geen medicijnen (ik wil dat niet, ik vind het rommel) en neem ze ook alleen om mee te werken, maar ik heb werkelijk waar de puf gewoon echt niet meer om te moeten gaan staan kibbelen.
Holly, bij mij aan de buitenkant kun je ook niet zien dat ik aan het hyperventileren ben. Alleen aan me ogen die gaan heel groot staan. Dus wil niets zeggen dat je niks kunt zien.
ik heb nu ook spierpijn beetje boven mijn borst. Ik herken het. Gelukkig.... maar toch wil het altijd wel even vertellen ahaha... als ieamnd het dan herkent dan ben ik toch een beetje opgelucht
Ik raak dan nogal in paniek wat ook niet ten goede komt.. Net alsof mijn keel dichtgeknepen wordt..
Aan mij kan je het ook niet zien..
EsmeexRoosz
Geplaatst: 16-09-11 10:48
Ik heb al weer 3 dagen een brok in m'n keel en begin weer pijn aan m'n longen te krijgen. Ik ben toch zo bang dat ik wel iets aan mijn longen heb. De longarts heeft alles gecontroleerd en niks gevonden, maar toch...
Doordat je denkt dat je iets aan je longen hebt krijg je meer pijn aan je longen. Denk maar is dat je denkt dat je zwanger bent. Dan krijg je in eens last van je borsten, denk je dat je een dikke buik krijgt enzo.
Gelukkig, het is me gelukt! Nu alleen nog die brok in m'n keel die weg moet.
CRos95
Geplaatst: 16-09-11 18:16
Mag ik even zeggen dat ik ónwijs trots op mezelf ben? . Ik heb gister: - 18,5km naar school gefietst in mijn eentje - 2km in 10min38sec gelopen, ZONDER te hyperventileren, enkel onwijs last van mijn ribben, maar álà - 18,5km weer terug alleen naar huis gefietst - 1 uur paardgereden - kwartier buitengelopen, terwijl ik nog wel last had (oa, mijn heup? )
ik word er HELEMAAAL GÉK van.. ik heb de heletijd het gevoel alsof ik om mijn voorhoofd een band ofzoiets heb zitten.. heel moeilijk uit te leggen.. maar het voelt écht raar..alsof er iets sachts tegen aan zit ofzo? vet vreemd.. en ik maak me hier helemaal gek / druk over..