ikdoemaarwat schreef:wow die spin is helemaal geweldig
nou vandaag een afspraak gemaakt, 12 mei worden mijn zoontjes hun hand en voetafdrukken in mijn arm gezet......
Das stoer! Dan heb je pas echt een tat met betekenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bounce schreef:ikdoemaarwat schreef:wow die spin is helemaal geweldig
nou vandaag een afspraak gemaakt, 12 mei worden mijn zoontjes hun hand en voetafdrukken in mijn arm gezet......
Das stoer! Dan heb je pas echt een tat met betekenis
ikdoemaarwat schreef:bedankt voor alle lieve reactie's
IRL krijg ik veel negatieve reactie's, veel vies trekkende gezichten omdat je als vrouw een hele arm laat tattoeeren....
overigens zijn ze toch al niet gecharmeerd van de tattoo's die ik al heb, maar ik heb er echt dikke vette maling aan, dit is alles wat ik nog van ze heb en laat ik vereeuwige in het lichaam waar ze vandaan kwamen.....
maar meestal als ik dat vertel draaien ze toch nog een beetje bij
het liefst heb ik hem er morgen al helemaal opzitten,maar kwa kosten moet ik het gaan verdelen
ikdoemaarwat schreef:bedankt voor alle lieve reactie's
IRL krijg ik veel negatieve reactie's, veel vies trekkende gezichten omdat je als vrouw een hele arm laat tattoeeren....
overigens zijn ze toch al niet gecharmeerd van de tattoo's die ik al heb, maar ik heb er echt dikke vette maling aan, dit is alles wat ik nog van ze heb en laat ik vereeuwige in het lichaam waar ze vandaan kwamen.....
maar meestal als ik dat vertel draaien ze toch nog een beetje bij
het liefst heb ik hem er morgen al helemaal opzitten,maar kwa kosten moet ik het gaan verdelen
Draak schreef:Poeh ik van de week op pad naar Apeldoorn (Gerrit) Om even te kijken wat die met mij tat kan doen
kom ik daar, is ie net dicht 14.10 uur.. Moest naar conventie...
Stom stom ik had ook moeten bellen hahaha!
Maar ga snel weer proberen, het kriebelt namelijk erg om er weer een te plaatsen!!