_SteR_ schreef:Ik heb dit topic al eens doorgespit en ben hier goed bruikbare tips tegengekomen!
Ik was namelijk opzoek naar één of meerdere producten die ervoor zorgen dat mijn poriën eens wat minder opzichtig worden. Ik heb niet echt last van puisten, maar wel af en toe een mee-eter en vooral grove poriën.
Ik ben vanmiddag eens gaan kijken bij de drogisterij en ik heb op aanraden 2 producten van Zarqa gekocht, namelijk de Pure Skin Cleansing Tonic en de Pure Skin Cream, allemaal voor de jonge huid.
Zijn er hier meiden met ervaring? Internet heb ik al even dorgespit en kom zeker lovende dingen tegen over deze producten. Ik ben benieuwd hoe het werkt!
Ik gebruik de dagcreme van Zarqa. Die is echt heel fijn, evenals de treating lotion en de facewash. Maakt je poriën klein en je huid zacht en schoon. De treating lotion laat opkomende puistjes opdrogen en de dagcreme gaat nieuwe ontstekingen tegen. Van de reinigingstonic kreeg ik een erg droge huid, dus die gebruik ik niet meer. Ik vind die laatste ook een beetje ruiken naar medicinaal ontsmettingsmiddel.
Tip voor de mensen met irriterende piercings of huiduitslag: Zarqa heeft ook een dode zeezoutspray. Een keer per dag opsprayen, in laten trekken, afspoelen en de irritaties verdwijnen als sneeuw voor de zon.