Heb ook gehoord dat als je meer eiwit eet idd, zo'n bodybuildersdieet, dat je honger snel gestilt wordt en die eiwitten spier worden en geen vet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_ schreef:Ik zie op die site dat wit brood met eiwit bevat, minder calorien en minder koolhydraten als volkorenbrood. Waarom eet ik dan in hemelsnaam volkorenbrood
Heb ook gehoord dat als je meer eiwit eet idd, zo'n bodybuildersdieet, dat je honger snel gestilt wordt en die eiwitten spier worden en geen vet?
Jetske schreef:O: bakje bosvruchten Yoghurt van Optimel
T:-
Lunch: 2 boterhammen 1 met slankie 20+ smeerkaas tuinkruiden en 1 met Filet American.
A: Varkensreepjes met roerbak groenten en een bakje rauwkost.
T: Bammetje en een pakje crackers.
heb vanavond tentamen dus ik eet vroeg om 4 uur al warm. Dus na m'n tentamen nog even wat eten anders slaap ik vannacht niet van de misselijkheid van de honger.![]()
En ik loop vandaag maar eens naar school dus 30 minuten heen en 30 minuten terug.als ik stevig doorwandel. Dus wel weer lekker beweging gehad voor vandaag.
supersambo schreef:Jetske schreef:O: bakje bosvruchten Yoghurt van Optimel
Lunch: 2 boterhammen 1 met slankie 20+ smeerkaas tuinkruiden en 1 met Filet American.
A: Varkensreepjes met roerbak groenten en een bakje rauwkost.
T: Bammetje en een pakje crackers.
heb vanavond tentamen dus ik eet vroeg om 4 uur al warm. Dus na m'n tentamen nog even wat eten anders slaap ik vannacht niet van de misselijkheid van de honger.![]()
En ik loop vandaag maar eens naar school dus 30 minuten heen en 30 minuten terug.als ik stevig doorwandel. Dus wel weer lekker beweging gehad voor vandaag.