Gothic_TeZZy schreef:Jupz, midden onder me lip
Wi zooo graag een ringetje, maarja
kzou even wachten totdat je wat ouder bent.
Maar dat ben ik

@Yv
haha doe ik zo voor je hoor!

Wie moet er eerst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aardbeitje_ schreef:Ik heb een foto gefotoshopt om te kijken of een anti-eyebrow me zou staan.
Ik vind het tof
Wat zeggen jullie?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TWXOQXM4.jpg
Lyonesse schreef:
Hoe zeer doet het zetten van een tongpiercing nou écht? Ik hoor van iedereen iets anders namelijkVarierend van: je voelt niks, tot helse pijn
Zack schreef:jeps zijn dingen.
Je hebt ze ook dicht hoor, kevin heeft ze meestal dicht ik.
Vind ik persoonlijk mooier.
In bed doet hij ze overigens wel uit...
Fiffill schreef:Jeetje phara rustig maar...
Zou kunnen dat het een shop is die intiempiercings zet vanaf 16 jaar en dat het meisje 16 of ouder leek... en dat ze geen bewijs heeft laten zien, die piercer hoeft verder geen drang te hebben naar kinderen.
Maar dat maakt allemaal niet uit, 14 is gewoon veel te jong. Ik zou er op die leeftijd niet eens aan denken
pharagirlke schreef:Fiffill schreef:Jeetje phara rustig maar...
Zou kunnen dat het een shop is die intiempiercings zet vanaf 16 jaar en dat het meisje 16 of ouder leek... en dat ze geen bewijs heeft laten zien, die piercer hoeft verder geen drang te hebben naar kinderen.
Maar dat maakt allemaal niet uit, 14 is gewoon veel te jong. Ik zou er op die leeftijd niet eens aan denken
Moeten ze in Nederland dan niet vragen naar identiteits kaart? Hier is dat nl verplicht, doet een piercer dat niet dan is hij nalatig geweest en is hij dus niet geheel "safe". Ik ben trouwens rustig...