Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WowAmigo schreef:Nou, meer dat ik er zo'n moeite mee had óm te stoppen!
Verder schijnt het van invloed te zijn op je "ontzwangeren", ik had nog weke bekkenbanden toen de jongste al anderhalf was! Heb pas de laatste maanden het idee dat k weer een beetje stevig in elkaar zit! Bij de eerste merkte ik dat ik ineens meer energie had (en minder honger...)
Elinaa schreef:ik heb eigelijk zo goed als geen last meer van mijn bekkenpijn, en dat terwijl ik botontkalking heb.
wel voel ik me vaak moe, ben bang dat dat ook door de bv komt.
en alles blijft idd wat slapper..zo kan ik nog zoveel buikspieroefeingen e.d doen, erg snel gaat het niet.
benangelique schreef:waren jullie voor de bevalling al overtuigd van het geven van borstvoeding of heeft iemand van jullie de beslissing pas genomen toen de kleine op je buik lag?
Elinaa schreef:ik was er al van overtuigd dat ik bv zou geven, leek me toen al helemaal geweldig.
door de vele verhalen van anderen dat het niet zou lukken heb je natuurlijk wel een lichte angst dat het bij jezelf ook niet lukt, maar eigelijk ging ik er voor het grootste gedeelte wel van uit dat het goed zou komen.
WowAmigo schreef:Mijn schoonmoeder had er ook een handje van, als ze na een uurtje of twee weer kwamen dan vond ze dat ze nog niks moesten hebben. Maf, want ik heb bij mijn veulens nog nooit iemand op wacht zien staan met een horloge om te bepalen of ze alweer mochten drinken of niet!