Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Hoi meiden, ik heb wel bijgelezen maar het is echt niet blijven hangen. Mijn oma is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis met hartritmestoornissen (ze heeft een nieuwe hartklep en een pacemaker) nadat ze onwel is geworden. Ze is met haar hoofd tegen ze muur geslagen en had daar een flinke wond zitten die gehecht moest worden. Ze heeft een scan gehad, en met haar hoofd is verder alles ok. Ze hebben toen een hartfilmpje gemaakt en daar zagen de ritmestoornissen. Ze ligt nu op de hartbewaking. Ik wilde er eigenlijk vanavond heen, maar er mogen maar 2 mensen op de kamer en mijn moeder en haar zus gingen al. Ben er helemaal van onderste boven...
Vanacht heb ik zo onrustig geslapen, dus ik ben helemaal stuk nu. Gisteren kreeg ik een mailtje van een ex-vriendje uit Portugal. Ontzettend leuk en lief mailtje, maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik was net 18, en hij was mijn eerste echte grote liefde. Met hem heb ik mijn eerste keer beleefd en dat blijft toch altijd een klein beetje speciaal vind ik. Man, wat was ik gek op die jongen! Ik blijf er op de een of andere manier een zwak voor houden, sowieso voor mannen met donker haar. (gelukkig heeft Pascal ook zwart haar) Ik ben ongeveer een jaar met hem samen geweest, iets langer volgens mij, maar toen ik weer terug naar huis ging is het doodgebloed. Ik ben nog heel wat keren op vakantie geweest, maar de laatste keer had ik een vriendje in NL (mijn ex waar ik zoveel problemen mee had) en toen merkte ik dat ik nog steeds super gek op hem was en er zijn wat dingen gebeurd waar ik niet trots op ben. Daarna heb ik het contact eigenlijk verbroken. En nu heeft hij me gevonden op internet.. Hij is overigens inmiddels getrouwd en heeft een kindje. Ergens hoop ik op een goede vriendschap, maar ik weet niet hoe Pascal er over denkt, en of dat ook zijn bedoeling is. Ik heb vanacht eigenlijk over hem gedroomt en over mijn ex, en 2 exen in een droom is een beetje teveel van het goede. Ik herbeleefde eigenlijk mijn laatste vakantie daar, maar dan hoe ik het eigenlijk had willen aanpakken.
Dus een hele vreemde verwarrende dag.. Sorry voor mijn wartaal en dat ik niet op jullie heb gereageerd, maar ik moest het even kwijt..