Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het was echt zo van hmmm ik wil het je wel geven maar ik vind het zo vreselijk ordinair.
maar ze heeft ook geen goede voorbeelden, iedereen hangt met zn tong uit zn/haar mond de hele dag, ook dus iemand op haar werk. 
Mn moeder wou het eerst ook niet, om die reden, maar je ziet hem bij mij alleen als ik het staafje wissel of een ander balletje erop draai en af en toe hoor je hem weleens tikken met eten, maar meer ook niet 
xDramaQueen schreef:dat dus idd ukkiee, ik dacht idd dat ze het me verbood, vond het al zo krom, een tongpiercing kan je er zo uitdraaien en mn tattoo zit er nog wel ff, maar ze vind het gewoon zo vreselijk haha, heb al gezegd ik moet er mee lopenmaar ze heeft ook geen goede voorbeelden, iedereen hangt met zn tong uit zn/haar mond de hele dag, ook dus iemand op haar werk.
ze gaan strakkies buiten praten dus ik wacht (on)geduldig af..
Ik moet zeggen, af en toe heb ik wel eens n dag dat ik er de hele tijd mee zit te spelen maar vaak ook niet
sharoontje schreef:Wel raar vind ik, ze doet haar werk toch? Dan vind ik het niet kunnen dat ze tegen jou zegt dat ze een drukke dag heeft gehad of niet.. Jij betaald er toch voor?

nou, toen moest ik nog tot 12 uur werken, zwaaar hyper natuurlijk. toen naar magic tattoo gegaan, en ik was er al bang voor, het kon niet teveel adertjes, maar het viel me op daar zeggen ze heel veel nee, en na 5 jaar laat ik die droom niet aan diggelen vallen, écht niet.
een ander meisje werd afgewezen, te dikke tongspier en die kwam ook van magic af, nou toen mee naar beneden, ff kieken... nog ff kieken... en ineens kreeg ik puntjes!!! en een streep
de ader waar hij niet bij mocht komen had hij ff getekent 
hij ook helemaal blij haha

maar ik heb nog niet ontbeten, dus ik ga nu eten halen
marlies85 schreef:GAAAAAAF DQ! Eindelijk![]()
Enne...een lekker waterijsje is met dit weer geen straf toch?
ik ben nu gewoon een kipbapoa naar binnen aan het bunkeren
ik heb al de vaste piercing gezien die ik wil
titanium goudkleurig met roze steentje