[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:06

Zeezout is goed voor het ontsmetten. Zeep moet je echt niet gebruiken (alleen antibacteriële zeep zoals UniCura) en sterilon/alcohol droogt uit. Zeezout doodt alleen de slechte bacteriën. En nee, dat prikt niet. Ja, misschien in het begin een heel klein beetje of als het echt ontstoken is, maar je neus geneest over het algemeen wel snel.

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 19:15

hey wat is het beste voor de dagelijkse verzorginbg van een pas hergezette navelpiercing? ja unicura zeep maar dan echt de stukken zeep of ook zo de handzeep in flacons?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 19:20

de groene blokken zeep gebruik ik altijd :)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 19:21

handzeep is niet echt de bedoeling op je piercing :)

gewoon een groen blok zeep.... van unicura :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 19:26

ik denk dat ze met handzeep ook gewoon unicura bedoelt maar dan vloeibaar ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 19:58

Nou beter kunnen praten met mn mam, het is niet dat ik het niet mág maar ze vind het zo afschuwelijk, ik heb haar beloofd dat ze hem niet zal zien, en dat ik het raar vind dat ik wel een grote tattoo op mn rug heb, en toen zei ze dus dat ze het gewoon zo vreselijk vind, ik krijg vanavond echt echt antwoord, ze gaat het met mn stiefpa bespreken, ik heb alles opgenoemd, mn rapport, dat ik het lang wil, etc etc.

nog even zenuwen dus.. ze ging wel biiijjjjna over _O- het was echt zo van hmmm ik wil het je wel geven maar ik vind het zo vreselijk ordinair.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:12

Heb net ontsmet met zeezout, hoop dat ik het goed heb gedaan. Aan de binnenkant lukte niet zo goed.

Hopelijk heb je je moeder over kunnen halen xDramaQueen ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:25

ik zal toch nog even moeten wachten sowieso, heb echt een megablaar in me mond, blijf maar spoelen maar dat kreng wil niet weg :')

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:26

Ik hoop voor je dat het mag, DQ! In principe wat jouw moeder zegt is hetzelfde als wat mijn vader zei over mijn neuspiercing. Hij zei altijd dat het niet ging gebeuren, maar toen ik er eens goed met hem over praatte, zei hij dat hij het me niet ging verbieden, maar dat hij het zelf gewoon verschrikkelijk lelijk vind en daarom niet wilde. Maar dat hij niet ging zeggen dat het niet mocht en dat hij dat ook nooit letterlijk zo had gezegd. Toen heb ik het dus vrij snel laten doen, heb 'm inmiddels bijna een jaar en ben er nog steeds heel erg blij mee. In het begin zeurde hij er nog wel eens over, dat er een pulk op mijn neus zat o.i.d., maar tegenwoordig zegt hij er niks meer over. Hij is er ook al aan gewend denk ik.

@ Joonsel; Zal vast wel goed komen. Mijn neuspiercing is altijd heel makkelijk geweest!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:52

dat dus idd ukkiee, ik dacht idd dat ze het me verbood, vond het al zo krom, een tongpiercing kan je er zo uitdraaien en mn tattoo zit er nog wel ff, maar ze vind het gewoon zo vreselijk haha, heb al gezegd ik moet er mee lopen :j maar ze heeft ook geen goede voorbeelden, iedereen hangt met zn tong uit zn/haar mond de hele dag, ook dus iemand op haar werk.

ze gaan strakkies buiten praten dus ik wacht (on)geduldig af..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:23

Vandaag even langs Magic geweest voor controle.
M'n lobe is niet zo blij, maar het is gelukkig niet heel erg. Dus als ik gewoon blijf schoonmaken moet het goedkomen. :)

Ik wilde eigenlijk ook meteen een tweede tragus (boven degene die ik nu al heb) laten zetten, maar dit heb ik toch niet gedaan omdat de piercster (?) een drukke dag had gehad en niet meer zo scherp was. Daar ga ik dus donderdag voor terug.
Ik heb daar weinig moeite mee, ik vond het juist heel goed en eerlijk van haar dat ze dat erbij zei. Wel jammer dat hij er nu nog niet zit, maar gelukkig heb ik donderdag tijd dus hoef ik niet heel lang te wachten. :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:00

DQ; hopen dat het mag :) Mn moeder wou het eerst ook niet, om die reden, maar je ziet hem bij mij alleen als ik het staafje wissel of een ander balletje erop draai en af en toe hoor je hem weleens tikken met eten, maar meer ook niet :)
Dinniej; Wel raar vind ik, ze doet haar werk toch? Dan vind ik het niet kunnen dat ze tegen jou zegt dat ze een drukke dag heeft gehad of niet.. Jij betaald er toch voor?

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:13

Mn moeder wilde het ook niet omdat ze et zelf verschrikkelijk vind maar ik vind mijn tongpiercing echt super mooi! Toch gewoon laten doen en ze vind het nog steeds niets maar heeft wel zoiets van als jij t wil dan is het maar zo..

En nu wil ik nog een piercing maar weet alleen nog niet waar... en eigenlijk pas in oktober / november laten zetten denk ik!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:15

xDramaQueen schreef:
dat dus idd ukkiee, ik dacht idd dat ze het me verbood, vond het al zo krom, een tongpiercing kan je er zo uitdraaien en mn tattoo zit er nog wel ff, maar ze vind het gewoon zo vreselijk haha, heb al gezegd ik moet er mee lopen :j maar ze heeft ook geen goede voorbeelden, iedereen hangt met zn tong uit zn/haar mond de hele dag, ook dus iemand op haar werk.

ze gaan strakkies buiten praten dus ik wacht (on)geduldig af..

Heb ook een moeder die het afschuwelijk vind en ze wil hem echt niet zien of er iets over horen. Bij mij is hij nauwelijks zichtbaar. Op het werk hebben ze er ook nog niks van gezien.. ;)
Maar ja ook mijn moeder kende alleen maar voorbeelden van mensen die hem de hele dag liepen te showen.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:27

Sluit mijn moeder zich bij aan :P Ik moet zeggen, af en toe heb ik wel eens n dag dat ik er de hele tijd mee zit te spelen maar vaak ook niet :+

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:33

sharoontje schreef:
Wel raar vind ik, ze doet haar werk toch? Dan vind ik het niet kunnen dat ze tegen jou zegt dat ze een drukke dag heeft gehad of niet.. Jij betaald er toch voor?

Nou, ik heb toch liever een piercster die eerlijk zegt dat ze het zo druk heeft gehad en niet meer zo scherp is (waardoor zij dus ook minder inkomsten heeft die dag!) dan eentje die het toch doet en vervolgens scheef steekt o.i.d.!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:38

Liever terugkomen dat de piercster scherp en alert is dan idd een scheve piercing!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:55

AAAAAAAAAH!!

ik heb hem ik heb hem ik heb hem :):)

me moeder had gisteravond nog niet overlegd, dat zou ze in bed doen, dus vanochtend om 9 uur gesmst en en en?
en toen kreeg ik een sms dat ze allebei mij wijs genoeg vonden om die keuze zelf te maken ja dus!

AAAAAAAAAAAAAAAAAH dus ik helemaal rond dansen op me werk als een skippybal :):) nou, toen moest ik nog tot 12 uur werken, zwaaar hyper natuurlijk. toen naar magic tattoo gegaan, en ik was er al bang voor, het kon niet teveel adertjes, maar het viel me op daar zeggen ze heel veel nee, en na 5 jaar laat ik die droom niet aan diggelen vallen, écht niet.

Op naar 1 van me andere favo's namelijk ray, van skinart, geweldige vent, heel er zen, kalm en toch snel en prof. ik god smeken ondertussen please please please :') een ander meisje werd afgewezen, te dikke tongspier en die kwam ook van magic af, nou toen mee naar beneden, ff kieken... nog ff kieken... en ineens kreeg ik puntjes!!! en een streep :') de ader waar hij niet bij mocht komen had hij ff getekent :j

nou eigenlijk ging het vrij snel, geen pijn, maar ook geen lieve prik, ik zo, je bent me held voor vandaag :D hij ook helemaal blij haha

hij heeft hem heel ver naar achter gezet, ik zo ohh geweldig!! haha heel blij, je ziet hem totaal niet! er hangt nu uiteraard een staaf van een meter in en joekels van een ballen, en jullie wéten hoe erg ik een hekel heb aan supersize ballen, maaaaar genoeg geluld! FOTOOOO

Afbeelding
even als een idioot :')

Afbeelding
JAAAA hij zit er écht doorheen *\o/*
mn tong is nu al erg gezwollen, en boos, maar heb geen pijn, totaal niet en nog geen last met praten :D maar ik heb nog niet ontbeten, dus ik ga nu eten halen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:14

GAAAAAAF DQ! Eindelijk *\o/*
Enne...een lekker waterijsje is met dit weer geen straf toch?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:15

Gefeliciteerd DQ :):)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:30

marlies85 schreef:
GAAAAAAF DQ! Eindelijk *\o/*
Enne...een lekker waterijsje is met dit weer geen straf toch?

ik weet dat de meeste nu van hun stoel gaan vallen, maareh, ik hou helemaal niet van ijs :') ik ben nu gewoon een kipbapoa naar binnen aan het bunkeren :') ik heb al de vaste piercing gezien die ik wil :j titanium goudkleurig met roze steentje :D

maar zal straks wel ff een hello kitty ijsje eten, dat zijn ook waterijsjes :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:31

Ik had pas nog leuke hello kitty piercingbolletjes gezien trouwens.
En lukt het eten een beetje?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:34

ik heb ook paar leuke gezien maar allemaal rotsknotten balletjes :))
eten gaat eigenlijk vrij soepel, eerste 2 happen wennen maar ik eet gewoon als normaal :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:35

Gefelicitaart met je nieuwe metalen staaf door je tong *\o/*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:38

zo broodje op :D
*spoelt resten weg*
tataaa schoon :D

ik moet morgen met me zusje mee naar de tandarts, hij gaat me vast vragen hoe t is met me wortelkanaal, ik kijk wel richting me tas als hij me dat vraagt of ik ga spontaan me veters strikken :')