Kun je niet gewoon winkels en bungalowparken en weetikwat langsgaan en gewoon persoonlijk vragen of ze nog iemand nodig hebben?
Al is het maar voor een paar dagen in de week, kan je er altijd nog wat bij zoeken 
Schoonmaken op bungalowparken verdient ook nog best goed
Ik ben 20 en krijg 12,50 netto per uur
Alleen het zijn wel alleen ochtendjes vaak
Of in de horeca oid? In de zomer zoeken ze vaak wel tijdelijke werknemers omdat het erg druk is, en dat is voor jou mss weer ideaal zodat je ondertussen naar wat anders kan zoeken en er niet aan vastzit
(roep maar wat hoor
)Ja schoonmaken is echt slecht voor nagels
Collega's halen altijd hun lak er af voor het werk omdat het anders gaat afbladderen en ze dat lelijk vinden.. Ik doet juist wél altijd wat op m'n nagels zodat ze wat steviger zijn en niet zo snel breken
Alleen kan ik het daarna wel weer opnieuw doen 
Ik heb ook maar een paar écht goeie vrienden
Maar ik ga veel om met mensen op stal en rij nu ook nog 2 paardjes voor anderen en is heel gezellig en via raak ik dan ook wel weer met mensen aan de praat. En ik doe met het ringsteken koffie rondbrengen en prijzen uitreiken en met de landbouwdag ben ik lintendame enzo en naja dan raak je ook wel met mensen aan de praat
En ga veel naar de sportschool enzo en tja, ken ook wel veel mensen 'oppervlakkig' zo van elkaar tegenkomen en ff gezellig een praatje maken. En een paar vriendinnen waar ik altijd van op aan kan als er iets is en waar ik altijd superveel lol mee heb enzo
ja daar gaan je nagels niet kapot van he 

maar hij is niet handig met zo een grote opening ik gebruik er teveel van in 1 keer. opening mag wat smaller van mij. heb ehm 3 keer gebruikt en is al zowat half leeg.