Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:19

Ja kan me wel voorstellen dat je het zat wordt dan :j Kun je niet gewoon winkels en bungalowparken en weetikwat langsgaan en gewoon persoonlijk vragen of ze nog iemand nodig hebben? :) Al is het maar voor een paar dagen in de week, kan je er altijd nog wat bij zoeken :)
Schoonmaken op bungalowparken verdient ook nog best goed :j Ik ben 20 en krijg 12,50 netto per uur :) Alleen het zijn wel alleen ochtendjes vaak :) Of in de horeca oid? In de zomer zoeken ze vaak wel tijdelijke werknemers omdat het erg druk is, en dat is voor jou mss weer ideaal zodat je ondertussen naar wat anders kan zoeken en er niet aan vastzit :) (roep maar wat hoor :P )

Ja schoonmaken is echt slecht voor nagels := Collega's halen altijd hun lak er af voor het werk omdat het anders gaat afbladderen en ze dat lelijk vinden.. Ik doet juist wél altijd wat op m'n nagels zodat ze wat steviger zijn en niet zo snel breken :P Alleen kan ik het daarna wel weer opnieuw doen :+

Ik heb ook maar een paar écht goeie vrienden :j Maar ik ga veel om met mensen op stal en rij nu ook nog 2 paardjes voor anderen en is heel gezellig en via raak ik dan ook wel weer met mensen aan de praat. En ik doe met het ringsteken koffie rondbrengen en prijzen uitreiken en met de landbouwdag ben ik lintendame enzo en naja dan raak je ook wel met mensen aan de praat :j En ga veel naar de sportschool enzo en tja, ken ook wel veel mensen 'oppervlakkig' zo van elkaar tegenkomen en ff gezellig een praatje maken. En een paar vriendinnen waar ik altijd van op aan kan als er iets is en waar ik altijd superveel lol mee heb enzo :+:

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:25

ja zat was ik echt wel. maar heb mn ogen weer open, en ga weer eens flink zoeken, zeker nu in de vakantie tijd moet het wel lukken, en het maakt niet wat en hoe veel en hoe vaak, alle beetjes helpen...

breken doen mn nagels niet zo snel tenzij ik veel met water moet werken dan worden ze zacht en scheuren ze omdat ik ze vrij lang heb, maar de verf bladderd er altijd na een dag of 2/3 af, langste wat me gelukt is was 8 dagen! dat was een echt record, was ook een paar weken geleden, deed ook niet zoveel en was ziek dus lag veel op bed :D ja daar gaan je nagels niet kapot van he :P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:28

iessie, heel veel sterkte er mee!
wel heel mooi om die foto's te zien hoe jij met je paardje opgegroeid bent...

hafjegek, heel veel succes met solliciteren!
het valt niet altijd mee idd en het is gewoon belachelijk hoe weinig reaktie's je krijgt...

terug naar de nagels, ik vind dat french manicure ook supermooi

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:31

ja laten we weer ontopic blijven en dankjewel...

vroeger vond ik dat french manicure altijd lelijk :=
maar nu vind ik het wel mooi, heb het nog niet gedaan bij mezelf, maar wil het binnenkort misschien wel eens proberen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:33

Ik maak dus veel schoon en dan zit ik dus ook de hele tijd in het sop enzo en daar worden m'n nagels wel een stuk zwakker van :j Als ik een paar dagen vrij ben en ze goed verzorg zijn ze meteen een stuk sterker :j

Ik vind french manicure ook heel mooi :j Ik had vaak echt spierwitte randjes en zag er heel nep uit. Nu heb ik een net niet dekkende witte lak en die lak ik er zonder stickertjes op en dat ziet er veel 'natuurlijker' uit, heel mooi vind ik :j :)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:34

hafjegek schreef:
dankje :D is ook de reden dat ik die image plate genomen heb, de rest vond ik niet zo boeiend behalve de slang, omdat ik ook een paar slangen heb dan, de schorpioen kan eigenlijk ook nog wel, want mn man heeft een schorpioen. maar zelf heb ik daar niks mee.

Inderdaad erg gaaf gedaan!
Doe je dit dan ook met speciale nagellak van Konad?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:39

Ik heb mn nieuwe nagelzooi binnen, mooi eens uitproberen morgen :D
Zal ook mn verzameling eens op de foto zetten.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:51

parouscha schreef:
hafjegek schreef:
dankje :D is ook de reden dat ik die image plate genomen heb, de rest vond ik niet zo boeiend behalve de slang, omdat ik ook een paar slangen heb dan, de schorpioen kan eigenlijk ook nog wel, want mn man heeft een schorpioen. maar zelf heb ik daar niks mee.

Inderdaad erg gaaf gedaan!
Doe je dit dan ook met speciale nagellak van Konad?

voor het stempelen gebruik ik de speciale nagellak van konad ja. voor de hele nagel gewone lak. ik wil het ook eens proberen met mn gewone nagellak om te stempelen eens kijken of dat wel wil werken, ze beweren dat dat niet goed wil, maar wil het toch (lichtelijk eigenwijs als ik ben) toch zelf eens proberen of het echt niet gaat.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:53

Ik heb pas geprobeerd te stempelen met een oude lak die een beetje uitgedroogd was en daardoor wat 'dikker' en dat ging perfect! Kan ik mooi zo tóch nog m'n oude lakjes opmaken :))

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:54

Gaat opzich wel met een paar soorten, maar word waarschijnlijk niet zo duidelijk en helder als konad.
Heb pas even normale nagellak (misshelen) uitgeprobeerd op mijn teen, bordeauxrood, en dat is roze geworden
Vind het zelf wel ietsiepietsie te vergelijken met die gold SN

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:58

Wendy15 schreef:
Ik heb pas geprobeerd te stempelen met een oude lak die een beetje uitgedroogd was en daardoor wat 'dikker' en dat ging perfect! Kan ik mooi zo tóch nog m'n oude lakjes opmaken :))

dat is handig!!
ik heb vanmiddag die 2 nieuwe stempellakjes gekocht maar die zijn wel heel vloeibaar en dun vooral die goudkleur, dus misschien dat het wel lukt met gewone.

hihi ik kon het niet laten, heb het spul naast me staan en heb even een gewone nagellak er op gedaan en ja hoor werkt perfect is de nieuwe donkerblauwe lak van vanmiddag, heb de stempel op mn nagelmanicure doos geplakt :P ziet er leuk uit...

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:15

Ik had de nagellakjes van Essence en spul van loreal gebruikt.
Maar kreeg ze er niet mooi op :n
Het ligt nu al bijna een jaar in de kast(konad stempelspul)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:17

Ik denk dat als je met gewone lakken wilt stempelen je gewoon een beetje dikkere lakjes moet nemen en wat donkerdere kleuren ofzo en dan gaat het volgens mij best :j

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:25

Ik heb vanmiddag weer wat nieuwe lakjes gekocht :D
- French set met een basecoat, witte nagellak en beige nagellak [was mijn oude beige kwijt en vond m toch niet fijn :+ ]
- Zwarte nagellak van Rimmel 60 seconds, mijn zwart was bijna op
- Blauwe nagellak van Essence
- Eentje die precies de bruin leek te zijn die ik zocht, blijkt het paars te zijn ;(

En nog een nagellakremover van Essence met kokosgeur :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:28

Had je dat niet al verteld? :P
(staat me iets bij over kokosgeur :)) )

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:30

Nee, heb ze vanmiddag pas gekocht :+
Volgens mij was er wel iemand anders in dit topic die ook de kokosgeur nagellakremover had

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:34

ruiktie ook lekker naar kokos? of nagellakremover vermengd met kokos?

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:37

en succes ermee hafjegirl :(:)

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:38

Een klein beetje nagellakremover kun je er wel in herkennen, maar ikzelf ruik meer kokos dan nagellakremover. Ik heb m nog niet gebruikt omdat mijn nageltjes nog redelijk netjes zijn en ik op mijn Konad set wil wachten met eraf halen maar heb er wel al aan gesnoven :P

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:49

Mijn nagels op t moment. ( glitters en zilvere nagellak zie je blijkbaar niet op foto)
Afbeelding

Afbeelding

bijna nieuw nagelspul. :Y)

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:51

:')
ik wil oohoook konad :')

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:09

Wat een gave ring :wow:

Ik hoef alleen maar even te douchen en mijn nagels zijn al zo slap als papier -O-

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:12

mooi gedaan DyMarvel! vooral de dubbele kleuren, zijn het stickers? of heb je met stempels gedaan? ga volgende keer eens kijken of ik een bloem kan maken in 2 kleuren, de steel een kleur en de bloem een andere kleur.
zou alleen leuk zijn als ik groen had, maar dat heb ik niet :P

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:17

Oeh DyMarvel wat een leuke ring! :~
Je nagels zijn ook netjes gedaan, leuk! :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:40

Cyntje schreef:
Wat een gave ring :wow:

Ik hoef alleen maar even te douchen en mijn nagels zijn al zo slap als papier -O-

ook als je ze met nagelverharder behandeld?

ik heb de braam/vanille geur nagellak remover van essence, vind ehm wel beter ruiken dan mn normale remover, daar word ik misselijk van ;) maar hij is niet handig met zo een grote opening ik gebruik er teveel van in 1 keer. opening mag wat smaller van mij. heb ehm 3 keer gebruikt en is al zowat half leeg.