heb vanacht heel slecht geslapen en jaa me ma daar kan ik alleen maar boos op worden

ze heeft geen woord tegen me gezegt niet eens hallo ofzoo
ze heeft me geen hand gegeven met feliciteren helemaal niks

en gaat ze weg zegt ze doei priscilla enz e is weg .
en mijn buurvrouw zat naast me en die zegt dit is toch niet notmaal . ze gebruikt je nogsteeds van je aardigheid.
en ik durf ook geen nee te zeggen !
 zit niet lekker in me vel .
 zit niet lekker in me vel .Hoe gaat het nu met jou CIV ?

Geplaatst: 24-05-09 10:04
               Geplaatst: 24-05-09 10:04				         
 Zoals ik al voorspeld had, heb ook ik erg slecht geslapen vanacht. Maar goed, ik hoef dan gelukkig niks te doen vandaag. We slapen trouwens al een paar dagen bij mijn schoonmoeder, maar telkens als ik naar bed ging, ging mn vriend ook gewoon mee. Gisteren dus niet.
 Zoals ik al voorspeld had, heb ook ik erg slecht geslapen vanacht. Maar goed, ik hoef dan gelukkig niks te doen vandaag. We slapen trouwens al een paar dagen bij mijn schoonmoeder, maar telkens als ik naar bed ging, ging mn vriend ook gewoon mee. Gisteren dus niet.  Zo kun je je gedachten wat verzetten lijkt me.
 Zo kun je je gedachten wat verzetten lijkt me.  

) etc. Ook zijn mijn vriendinnen altijd op vakantie als ik net niet op vakantie ben. Ik voel me best wel alleen, hoewel ik weet dat er zat mensen zijn die mij best aardig vinden en met me meeleven, maar ze kunnen die ellende helaas niet voor mij en mijn famillie oplossen. Ik weet niet wat ik met mezelf wil… Ik wil later een huisje in Engeland in de yorkshire dales op het platteland met een paardje. Daar leef ik op dit moment voor, hoewel ik ook wel weet dat deze droom erg onrealistisch is… Maar waar leef ik dan nog voor? Voor iedereen die ik pijn zou doen als ik zou stoppen?
 ) etc. Ook zijn mijn vriendinnen altijd op vakantie als ik net niet op vakantie ben. Ik voel me best wel alleen, hoewel ik weet dat er zat mensen zijn die mij best aardig vinden en met me meeleven, maar ze kunnen die ellende helaas niet voor mij en mijn famillie oplossen. Ik weet niet wat ik met mezelf wil… Ik wil later een huisje in Engeland in de yorkshire dales op het platteland met een paardje. Daar leef ik op dit moment voor, hoewel ik ook wel weet dat deze droom erg onrealistisch is… Maar waar leef ik dan nog voor? Voor iedereen die ik pijn zou doen als ik zou stoppen?