edit: en anders even met de huisarts overleggen dat kan geen kwaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brittol schreef:Ik heb even een vraagje hier.
Ben sinds anderhalve week aan de pil, vorige week zondag begonnen. Was dus de begin van mijn menstruatie.
Het probleem is, ik bloed nu nog steeds? Niet veel, maar toch telkens een klein beetje. Vind het zo verschrikkelijk irritant, zeker als ik bij m'n vriend ben en we hebben (of willen) gemeenschap hebben, dan schaam ik me weer helemaal voor als ik begin te bloeden.
Ik weet niet of het nu aan de pil ligt, of dat ik mischien een wondje daar ergens heb.
Zijn er meer mensen die dit wel eens gehad hebben? Of is dit weer één van de mogelijke, vervelende bijwerkingen van de pil als je er net mee ben begonnen?
Alvast bedankt.
Brittol schreef:Dan heb ik nog even een vraagje.
Ik ben dus vorige week zondag, bijna 2 weken geleden, begonnen aan de pil.
Nu heb ik gisteravond seks gehad, hij is wel in me klaargekomen, kan ik er wel vanuit gaan dat ik ben beschermd? Aangezien ik nog niet zo lang aan de pil ben. Of kan ik nu het beste een morning after pil kopen?
Zat hier een beetje over te piekeren gisteravond.
_Amyyy schreef:wat moet ik doen? Is het niet erg dat ik een uur te laat ben? (kan ook iets minder zijn) of moet ik naar de dokter? Ben wel lichtelijk in paniek moet ik zeggen...
Yessy schreef:Waarschijnlijk gewoon omdat je de pil anders dan anders hebt geslikt, daar kan je lichaam flink van slag van zijn
@ Willy_UrsB: idd waarom voel je je schuldig? Ben je bang dat je zwanger bent en het slikken van de pil daar niet goed voor is?
Ik denk dat je je misselijk voelt vóór het innemen van de pil vanwege dat schuldgevoel, als je zegt dat je er nu alweer tegenop kijkt is dat niet gekMaar het is niet heel normaal om je schuldig te voelen dat je de pil slikt lijkt me. Misschien even de dokter bellen?