iedereen genoten van het lekkere weer? Heb met dit weer niet zoveel tijd en zin om iedere dag braaf bij te lezen en te bokken (sorry ) ben de laatste paar dagen niet meer afgevallen, maar dit maakt me niet zoveel uit. merk wel dat het over het algemeen wat strakker word. zelfs vriendlief viel het op, zo zegt ie "vanaf vandaag is het afgelopen met dat gelijn van je, je borsten worden me veels te klein" moest er wel erg hard om lachen en het was natuurlijk een goede boost voor mijn ego
Merk wel dat ik met dit warme weer minder tot te weinig eet, drinken beperk ik ook aardig maar daarintegen gaan de waterijsjes wel weer als een lopend vuurtje.
PardoesJessi
Geplaatst: 15-04-09 19:38
Wat heb ik gegeten vandaag:
o: meusli met 0% vet en suiker vanille yoghurt t:1 appel l: 6 cracottes met light smeerkaas t: 1 appel (ow en 1 anijsdropje haha) t: bakje druifjes A: kip met spercieboontjes en rosti (ow en half klein glaasje rose heeeeeeeeeerlijk)
Hele dag gewerkt en straks nog uurtje op de crosstrainer en uitmesten.....
Goede morgen ik ga me zo ook nog maar eens wegen op de wii fit..
O: musli met melk T: peer L: broodje met komkommer T: liga continu A: weet ik nog niet
luffie
Geplaatst: 16-04-09 08:42
Goedemorgen! Ik dacht te voelen dat ik ongesteld werd,zit ook in ongesteldheidsweek, ben het alleen nog niet geworden ...........Ga morgen maar eens een testje doen.....
Mijn schema: O: bakje kellogs met melk T: liga L: 2 bruine boterhammen met kipfilet en een cup a soup T: bakje activia en een tros druiven A: romige penne(die is echt heerlijk! ) T: zakje snack a jacks?
Ga as maandag weer eens wegen, ben benieuwd! Succes allemaal!
xManon_
Geplaatst: 16-04-09 08:45
Hopelijk is het vals alarm Luffie Of zou je het wel leuk vinden?
Vanmorgen woog ik ineens nog maar 74,6!!! dus de paaskilo's gaan er vlot van af gelukkig! Maarrr streven is onder de 70kg dus ik heb nog wel even te gaan!
Deelnemers maken kans op een boekenbon van Bolcom ad 50 euro!
Thirsa_
Geplaatst: 16-04-09 09:14
Ik heb me vanmorgen ook weer voor het eerst gewogen na de paasdagen, nog steeds 69,7 kg (dat was ik afgelopen zaterdag ook) maar dat vind ik niet zo raar na het vreetfestijn bij de griek
Schema voor vandaag! o: 2 boterhammen met slankie smeerkaas t: fruit L: 2 boterhammen met kipfilet t: eierkoek D: romige penne
daniella74
Geplaatst: 16-04-09 09:27
Enquette ingevuld, zaten confronterende vragen bij.
Bonechi_
Geplaatst: 16-04-09 09:38
Jeee... ik was vanochtend 8 ons lichter!
Schema voor vandaag: o: verse jus d'orange, 2 crackers met light smeerworst en smeerkaas t: 2 rijstwafels l: 2 boterhammen met light kaas, misschien een soepje t: appel A: pasta met broccoli of salade nicoise
Over die enquete... als wetenschapper heb ik wel mijn twijfels bij de vraagstellingen, maargoed.. niet geschoten altijd mis
Thirsa_
Geplaatst: 16-04-09 09:40
Ik heb 'm ook ingevuld idd wel confronterende vragen zitter er bij
Super dat je 0.8 afgevallen bent Bonechi! Net schema voor vandaag ook
Nu maar hopen dat het doorzet! Heb echt ontzettend veel moeite om er wat af te krijgen. Laatst een heel ontmoedigend stuk gelezen over het verschil tussen appels/peren en het gevolg voor afvallen.
daniella74
Geplaatst: 16-04-09 10:10
Bonechi_ schreef:
Nu maar hopen dat het doorzet! Heb echt ontzettend veel moeite om er wat af te krijgen. Laatst een heel ontmoedigend stuk gelezen over het verschil tussen appels/peren en het gevolg voor afvallen.
Vorig jaar 10 kilo afgevallen, maar sinds januari eet ik weer alles wat los en vast zit
laagste gewicht was 61.9, en weeg nu weer bijna 65 Helaas werkt het ook niet mee dat ik de laatste 4 maanden ontzettend moe ben, en dat sporten me helaas teveel is. Nu weer begonnen met kleine stukjes skaten en gezonder eten.
bonechi_ wat was dat voor stuk dan? snap het eerlijk gezegt niet zo goed.
hier gaat het goed, echter eet ik wel veels te weinig met dit were heb vanochtend nog niks gegeten, maar moet me er tegen verzetten om nu een bammetje te gaan smeren en opeten. heb meer zin in een waterijsje
Nou ik ben een peertje Mijn vet zit vooral op mn heupen, billen en bovenbenen. En daar blijk je met lijnen maar beperkt wat aan te kunnen doen. Als ik afval, dan is dat ook eerder op mijn buik en in mijn gezicht, terwijl daar het probleem niet zit.
Voor de peren: vet verbranden kon volgens het artikel niet lokaal, dus wel gezond eten, maar vooral veel sporten en spieroefeningen doen... en anders naar de liposuctie
oke nu snap ik het, mja niet vervelend bedoeld hoor (kan misschien bot overkomen) het probleem is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. dus denk dat gewoon gezond eten en sporten idd en dan met name de probleem zone's wonderen kan doen.